Arko Nem Ultramed Cilt Bakım Kremi
Arko UltraMed cilt bakım kremi bal peteği ve provitamin B5 içerikli bir bakım kremidir.
Provitamin B5 içeriği ile; cildin bariyer özelliğini destekleyerek cilde daha iyi bir görünüm kazandırır. Cildi nemlendirip su kaybını önleyerek cildin yumuşaklığını ve elastikiyetini sağlamaya katkıda bulunur.
Bal peteği; cilt yüzeyinde koruyucu kalkan oluşturur, bunun yanında cildi besleyerek onarılma sürecine yardımcı olur. Nemlendirici içeriği sayesinde cildin yumuşak ve pürüzsüz kalmasını sağlarken cildi rahatlatır ve canlı görünmesini sağlar. Yumuşak ve hafif dokusuyla hızlı emilir; yağlılık hissi bırakmaz.
Nasıl Kullanılır?
Arko UltraMed Cilt Bakım Kremi’ni elinizde ve yüzünüzde ekstra bakıma ihtiyaç olan, pul pul dökülen, kızaran, çatlayan, gerginleşen cilt bölgelerinde günde bir ya da iki kez uygulayabilirsiniz. Günlük cilt bakımı için uygundur.
Puan dağılımı
arko nem hep evlerimizde geçmişten bugune olan bir krem nemlendirici fakat bu yenı cıkan ürününü hiç denememiş tereddüt yaşamıstım almakta. fakat sadece ellerime değil yüzümede denedim kalıcı emicilik özelliği ve yumusacık yapmaması etkisini gösterdi düzenli kullanım sağlayıp diğer krem çeşitleri ile kıyaslıyacagım teşkkürler ARKO NEM TEŞEKKÜRLER DENEBUNU :)
Arko yıllardır güvenip kullandığımız bir markadır.Hem uygun fiyatlı hem kaliteli oluşu sebebiyle tercihlerimde ilk sıralarda olmuştur.Yeni çıkmış bu ürünü sosyal medyadan duydum ve sonra siz gönderdiniz.Boyutu, yağlı his bırakmaması, hemencecik emilimi ve temiz kokusu hoşuma gitti her zamanki gibi.Bal peteği içermesi ekstra benim hoşuma gitti.
Devamlı kullanacağım bir ürün. Henüz 1 gün kullanmış olmama rağmen nemini, hafif gerginliğini, uzun süre yüzümde etkisini bırakmasını sevdim. Burnum soyuluyor ve makyaj yaparken bu durum beni rahatsız ediyor çünkü fondöten pul pul soyuluyor. Ve bu kremin kullanım alanı bu tarz dökülmelere yardımcı. O sebeple daha çok sevdim. Teşekkürler arko ve denebunu
Arko krem çocukluktan beridir herkesin bildiği bir kere de olsa kullandığı bir markadır ama beni rahatsız eden çok yağlı bir görüntü bırakırdı ama şuan görüyorum ki arko krem kendini fazlasıyla yenilemiş kokusu ve dokusu çok güzel bir his bıraktı bende çalışma arkadaşlarımayda tavsiye ettim herkes gönül rahatlığı ile kullanabilir...
5+ puan az bile. Ben Arko'nun kremini zaten seven biriydim ama klasikleri hızlı emilmiyordu. Sadece yatmadan sürebildiğim için kullanmayı bırakmıştım. Bu krem geldiği andan beri çantamdan ayırmadım. Merakım sebebiyle yüze de uygun olduğu yazdığı için yüzümde de kullandım sonuç pamuk gibi yağlı his olmayan bir cilt. Gerçekten çok beğendim. Vücut kullanımı için daha büyük ambalajda da üretilmeli.
Bir ev hanımı olaraka ellerim sudan hiç çıkmıyor. Yaşadığım yerin suları da oldukça kireçli. Dolayısıyla ellerimde çatlaklar meydana geliyor. Bu güne kadar birçok nemlendirici ürün kullandım. Ellerimdeki catlaklara cok fazla etji etmedi. Ama arkonun bu ürünündeki 3 lü etki sayesinde ellerimdeki çatlaklara çok iyi geldi. Ben gayet memnun kaldım. Herkese tavsiye ederim.
Denebunu kutumda bu urunu gordugumde asiri sevindim, cunku deneyimlemek isteyip bir turlu firsat bulamadigim bir urundu. Ozellikle kokusi ve yumusakligi cok hos. Yapis yapis yagli bir his birakmadan cok guzel nemlendiriyor. Ozellikle dus sonrasi kullanimomda cok memnun kaldim.
Eşimle beraber denedik. Bu konularda çok daha hassas olmasına rağmen o da bayıldı. Piyasadaki benzerlerini kullanıyordum daha önce ama artık bu ürünü tercih edeceğim. Dokusu, etkisi, kokusu mükemmel. Rahatsız edici bir yapısı veya özelliği yok. Kesinlikle denemelisiniz.
Ürünün kıvamı diğer tüp kremlere göre daha sıvımsı olduğu için çok az bir miktar bütün yüzünüze yetiyor. Ayrıca cilt tarafından çok çabuk emiliyor ve asla yağlı gibi durmuyor. Yüzünüze bakım yaptıktan sonraki temiz cildin hissini veriyor. Ben karma ciltli birisi olarak çok beğendim. Ayrıca kokusu da çok hoş. Soft bir kokusu var.
Ünlü kendim kullandimilk etapta ellerimde ve yüzümde demedim nemlendirme oranın çok hoşuma gitti daha sonradan çocuğum da denedim kokusu harika eşimde kullandı biz ailece çok beğendik çok güzel nemlendiriyor ve kalıcı bir etki sağlıyor özellikle de kokusu çok güzel diğer kremlere göre

