Arko Nem Ultramed Cilt Bakım Kremi
Arko UltraMed cilt bakım kremi bal peteği ve provitamin B5 içerikli bir bakım kremidir.
Provitamin B5 içeriği ile; cildin bariyer özelliğini destekleyerek cilde daha iyi bir görünüm kazandırır. Cildi nemlendirip su kaybını önleyerek cildin yumuşaklığını ve elastikiyetini sağlamaya katkıda bulunur.
Bal peteği; cilt yüzeyinde koruyucu kalkan oluşturur, bunun yanında cildi besleyerek onarılma sürecine yardımcı olur. Nemlendirici içeriği sayesinde cildin yumuşak ve pürüzsüz kalmasını sağlarken cildi rahatlatır ve canlı görünmesini sağlar. Yumuşak ve hafif dokusuyla hızlı emilir; yağlılık hissi bırakmaz.
Nasıl Kullanılır?
Arko UltraMed Cilt Bakım Kremi’ni elinizde ve yüzünüzde ekstra bakıma ihtiyaç olan, pul pul dökülen, kızaran, çatlayan, gerginleşen cilt bölgelerinde günde bir ya da iki kez uygulayabilirsiniz. Günlük cilt bakımı için uygundur.
Puan dağılımı
Kremin yapısı ,hızlı emilmesi ve nemlendirirken yapış yapış bir his bırakmaması muhteşem.Bir kez kullanan bir daha asla bırakamaz.Pahalı markalara gereksiz paralar vermeye gerek yok bu ürünü gönül rahatlığıyla kullanın kullandırın
Uzun zamandır kullandığım markayı bırakmamı sağlayan tek krem nemlendirmesi çok güzel ve uzun süre nem etkisini koruyor kalıcı yapış yapış hissi vermiyor kokusu rahatsız etmiyor bence bugüne kadar kullandığım ürünler arasında en iyisi ve artık favorim
Arko zaten yillarin eskitemedigi ve vazgecemedigimiz en eski markalardan biri. Bu urunune gelecek olursak urun içeriği dokusu ciltte biraktigi nem yumusaklik tam kararinda Ne eksik ne fazla. Ben kokusuna ve nemlendirmesine bayildim.
Kış ayındayız ve pandemidrn dolayı sürekli dezenfekte ilaçları kullanıyoruz ellerim çok kötü çatlamıştı bu ürün ilaç gibi geldi ellerime 2 kullanımda yumuşacık oldu ve kokusuda çok güzel..tavsiye ederim..tesekkurler ARKO😊
Ellerim için kullandım. Kokusu çok güzel, emiliyor ve yağlı kalmıyor. Gayet iyi nemlendirdi ellerimi, ki ellerim çok kurur. Yüzümde denemedim çünkü cildim karma yağlandırabilir diye düşündüm. Ama ellerim için alacağım bundan sonra. Teşekkürler denebunu
Dokusunu çok sevdim kolayca sürülüyor ve çok çabuk bir şekilde ciltte emiliyor. Kokusu çok güzel ve hafif. Genel olarak kolay sürülebilmesi, hızlıca ciltte emilmesi ve kokusu yönünden kesinlikle tavsiye ettiğim bir ürün haline geldi
Bu üründe en çok hosuma giden özelliklerden bir tanesı çabuk emılıp yapışkan bır his bırakmaması ve yüzümdede kullanabilmem arko kreme güvendıgım için yüzümdede kullandım pamuk gibi yumuşacık oldu bittikçe almayı düşünüyorum
Karma cildime çok iyi geldi. Dokusu yumuşak ve hafif. Cildi asla yağlı bırakmıyor kolay şekilde emiliyor. Azıcık bile alsanız tüm yüze yetiyor. Kullandıktan sonra cildimin nefes aldığını ve derinlemesine nemlendiğini hissettiğim. Ürün harika
Özellikle kış aylarında cildim oldukça kuru oluyor. Bir de bu dönemde kullandığımız kolonya, dezenfektan gibi şeylerle iyice aşınıyor cildim. Bu krem cildimi ilk kullanımda bile yumuşacık yaptı. Herkese tavsiye ederim.
Elimde özellikle kış aylarında çokça kuruluk, çatlama oluyor. Yüzümde de pul pul dökülme oluyor. Duştan sonra hemen kullandım ve yumuşacık oldu. Gün içinde sık sık kullanmaya devam edicem. Çok memnun kaldım. Biterse tekrar almayı düşünüyorum.

