The NewLab. Akne, Siyah Nokta Ve Leke Önleyici Güneş Kremi 50 SPF+ (uva/uvb Pa )- Su Bazlı
The NewLab Akne ve Leke Önleyici Güneş Kremi Spf 50+ ile Leke ve Akne oluşumuna yatkın ciltler için güneşin zararlı ışınlarına karşı yüksek koruma sağlar. Formülünde bulunan Alpha Arbutin; kızarıklık, güneş, yaşlılık ve akne lekeleri karşı oldukça etkilidir. Cilt tonunu eşitler ve yeni leke oluşumunu önler. Spf 50+ ile güneşin güçlü ve şiddetli ışınlarına karşı mükemmel bir bariyer oluşturur. Niacinamide, Seramid ve Hyalüronik Asit ile güneşin neden olabileceği hassasiyet ve kızarıklığı önler, besler ve nemlendirir.
Nasıl kullanılır?
Güneşe çıkmadan önce yüzünüze yeterli miktarda uygulayınız. Güneşten korumanın devamlılığını sağlamak için özellikle terledikten veya havluyla kurulandıktan sonra uygulamayı tekrarlayınız. Güneş ürünlerinin cilde nüfuz etmesi için uygulama güneşe çıkmadan 15-30 dakika önce yapılmalıdır. Güneşte uzun süre kalındığı takdirde ürünlerin 2 saatte bir yenilenmesi gerekir.
Puan dağılımı
Asla ciltte kalıp gibi kalmıyor bembeyaz kalmıyor yağli yağli durmuyor çok güzel yumuşacik bir yapı bırakıyor ben çok sevdim kullanan herkesin seveceğini dusunuyorum.
Güneş koruyucuların çoğu cildi yağlandırıyor. Bunda öyle bir problem yaşamadım şimdilik,içeriğini de beğendim.Uzun süre kullanımda etkisi farklı olur mu bilemiyorum ama.
dokusunu begendim, agirlik yapmiyor ve bembeyaz birakmiyor cildi. cildimde yaglanma da yapmadi. ancak leke uzerindeki etkileri ve engelleyip engellemedigine dair bir kanaatim olusmadi
diğer güneş kremlerine kıyasla sürümü çok kolay ve beyaz beyaz kalmıyor çok kolay emiliyor. nemlendirmesi de başarılı hem de cildim yağlanmıyor.
Tüm cilt tipine uygun olması acaba yanlış mı kullanıyorum sorusunu yok ediyor, sivilce ve akne eğilimi olan ciltler için de inanılmaz iyi
cildimizi hem güneşten koruması hemde içerisinde arbutin niacinamide gibi leke karşıtı ürünler eklemeleri beni çok etkiledi içeriği çok beğendim su bazlı olması da çok güzel olmuş
Ürün ciddi anlamda mükemmel. Uygulaması kolay ve hemen sonuç veriyor. Ayrıca bu marka ürünlerini ilk kez kullanıyorum ve son derece tavsiye edilmesi gereken doğal ürünlere sahip.
50spf+ olması çok iyi. yüzde ağır bir yağlanma hissi bırakmıyor. zaten 5 10 dk içinde yüzdeki hafif yağlanma hissi de kayboluyor. beğendim
The new lab ürünlerini beğeniyorum, bu da güzel, altına silikon yapılı bir krem kullanılmadığı sürece silgi gibi olmuyor ve cilde sürümü ve emilimi başarılı bir ürün
lekeli bir cildim var güneş kremlerinin çok yağlı olması hoşuma gitmez bu kremin yapısı çok güzel sürüldüğünde soyulma yapmıyor cilde güzel oturuyor


