The NewLab. Akne, Siyah Nokta Ve Leke Önleyici Güneş Kremi 50 SPF+ (uva/uvb Pa )- Su Bazlı
The NewLab Akne ve Leke Önleyici Güneş Kremi Spf 50+ ile Leke ve Akne oluşumuna yatkın ciltler için güneşin zararlı ışınlarına karşı yüksek koruma sağlar. Formülünde bulunan Alpha Arbutin; kızarıklık, güneş, yaşlılık ve akne lekeleri karşı oldukça etkilidir. Cilt tonunu eşitler ve yeni leke oluşumunu önler. Spf 50+ ile güneşin güçlü ve şiddetli ışınlarına karşı mükemmel bir bariyer oluşturur. Niacinamide, Seramid ve Hyalüronik Asit ile güneşin neden olabileceği hassasiyet ve kızarıklığı önler, besler ve nemlendirir.
Nasıl kullanılır?
Güneşe çıkmadan önce yüzünüze yeterli miktarda uygulayınız. Güneşten korumanın devamlılığını sağlamak için özellikle terledikten veya havluyla kurulandıktan sonra uygulamayı tekrarlayınız. Güneş ürünlerinin cilde nüfuz etmesi için uygulama güneşe çıkmadan 15-30 dakika önce yapılmalıdır. Güneşte uzun süre kalındığı takdirde ürünlerin 2 saatte bir yenilenmesi gerekir.
Puan dağılımı
Nemlendiri ve kapatıcı özelliği yüksek. Benim cilt tonum için biraz koyu kaldı ama yine de az miktarda uygulayınca rahat bir şekilde kullandım. Yüzde kuru bir görüntü bırakmıyor. 3 gündür kullanıyorum yeni sivilce oluşturmadı.
Yüzüm için kullandığım hemen hemen tüm güneş kremleri sivilce oluşumuna sebep olurken bu ürün benim kurtarıcım oldu. Çok az miktarı bile yüzümün tamamına yetti ve asla akne ve sivilce oluşumuna sebep olmadı.
ilk kez bir spfi yüksek bir ürünün içinde cilt bakımı için değerli içerikler olduğunu gördüm. ürün yağlı cildimi irite etmedi. hassas ciltler rahatlıkla kullanabilir. koruyucu faktörü çok yüksek ve güven verici. herhangi bir koku algılamadım.
pembe serum ve güneş kremini tanamlayicı olarak kullandım. Lekerimde gözle görülür azalma oldu . Düzenli kullanım sonrasında ciddi faydasını göreceğimi düşünüyorum. en güzel yanı hızlı emilip ciltte parlama yapmaması.
Güneş kremlerinde olan göz yakma ve beyazlik oluşturma durumu bunda kesinlikle yok ve bu çok büyük bir arti ayrıca ciltteki çoğu problemi önlüyor olduğu vaadi iç rahatlatici hoşuma gitti tavsiye ederim
ben güneşe alerjisi olan bir insanım bu yüzden kullandığım güneş kremi benim için çok önemli. Cildimde beyazlık bırakmayan bu güneş kremini çok beğendim ve güneş alerjisi olan insanların gönül rahatlığıyla kullanabileceğini düşünüyorum.
ürünün etkisini düzenli kullanmadığım için yorumlayamayacagim malesef ama sürdüğünüzde beyaz bir görüntü bırakmıyor. 2 kez kullandim güzel gibi en azından faktörü benim cildime uygun. yorum güncelleme gibi bir durum olursa tekrardan yazacagim
lekeli bir cildim var güneş kremlerinin çok yağlı olması hoşuma gitmez bu kremin yapısı çok güzel sürüldüğünde soyulma yapmıyor cilde güzel oturuyor
Koruma faktörü yeterli, hemen emiliyor,beyaz kalıntı bırakmadı. Yapısı ince, yağlı his bırakmıyor.Sür çık çok hafif yüzde ağırlık yapmıyor.Uzun vadede daha etkili olacağını düşünüyorum.
serumla birlikte kullandığımda ciddi bir etkisini gördüm yüzümde değilim gözle görülür bir halde çok memnunum tekrar almayı düşünüyorum


