Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
The NewLab. Akne, Siyah Nokta Ve Leke Önleyici Güneş Kremi 50 SPF+ (uva/uvb Pa )- Su Bazlı
amazon-image
The NewLab. Akne, Siyah Nokta Ve Leke Önleyici Güneş Kremi 50 SPF+ (uva/uvb Pa )- Su Bazlı
The NewLab. Akne, Siyah Nokta Ve Leke Önleyici Güneş Kremi 50 SPF+ (uva/uvb Pa )- Su Bazlı

The NewLab. Akne, Siyah Nokta Ve Leke Önleyici Güneş Kremi 50 SPF+ (uva/uvb Pa )- Su Bazlı

The NewLab.  · www.thenewlab.com.tr
  4.50  (404 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

The NewLab Akne ve Leke Önleyici Güneş Kremi Spf 50+ ile Leke ve Akne oluşumuna yatkın ciltler için güneşin zararlı ışınlarına karşı yüksek koruma sağlar. Formülünde bulunan Alpha Arbutin; kızarıklık, güneş, yaşlılık ve akne lekeleri karşı oldukça etkilidir. Cilt tonunu eşitler ve yeni leke oluşumunu önler. Spf 50+ ile güneşin güçlü ve şiddetli ışınlarına karşı mükemmel bir bariyer oluşturur. Niacinamide, Seramid ve Hyalüronik Asit ile güneşin neden olabileceği hassasiyet ve kızarıklığı önler, besler ve nemlendirir.

Nasıl kullanılır?

Güneşe çıkmadan önce yüzünüze yeterli miktarda uygulayınız. Güneşten korumanın devamlılığını sağlamak için özellikle terledikten veya havluyla kurulandıktan sonra uygulamayı tekrarlayınız. Güneş ürünlerinin cilde nüfuz etmesi için uygulama güneşe çıkmadan 15-30 dakika önce yapılmalıdır. Güneşte uzun süre kalındığı takdirde ürünlerin 2 saatte bir yenilenmesi gerekir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%26
%4
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Beyza Mina D.
Beyza Mina D. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben yüzde ağırlık yapmayan hafif ürünlere bayılıyorum. O yüzden fondoteni de yüze hava aldıracak derecede olan hafif ama kapatıcılığı yerinde olan ürünlerden kullanırım. Bu ürün ise hem yapış yapış değil hem de sürünce hissetmediğiniz fakat renk tonunuzu gözle görülebilir derecede kapatabilen bir üründür. Benim yüzüm akneli ve lekeli olduğu için ağır ürünleri kullandığımda kötü duruyor bu yüzden hafif ürünler kullanıp cilt tonumu eşitliyorum. Sonra herhangi bir kapatıcı ile üzerlerine tampon yaparak uyguluyorum. Açık tenli olduğum için bir tık koyu kaçtı bana ama onun dışında yumuşaklığı beni çok memnun etti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Lale G.
Lale G. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel daha kullanmadan bile aldığınız için mutlu oluyorsunuz çünkü deneysiz ve paraben vs içermiyor. Sanırım parfümsüz. normal güneş kremi kokuyor ilk sürdüğümde beyazlık kalacak diye endişe ettim ama çok geçmeden emildi. Yüzüm çok kuru değil normal bir cilt ekstra nemlendirici ihtiyacı hissetmedim çok guzel nemlendirdi yumuşacık oldu. Yüzüme hafif bir parlaklık verdi ama öyle parlama gibi değil. memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülbahar K.
Gülbahar K. · 22 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın bir çok ürününü kullanmıştım güneş kremini dene bunu kutusunda görünce denemek istedim ve cidden beğendim büyük ihtimalle bu 10 ml'lik deneme ürünü bitince büyüğünü de alicam yüzde kalıp gibi durmuyor ve çok güzel emiliyor ayrica yüzü canlandırıcı ve nemlendirici etkisi de güzel ayrica 50 spf olması da içimi rahatlatıyor benim ihtiyacım yok ama düzenli kullanımda leke ve akneli ciltlere iyi geliyormuş tüm cilt tipleri için uygun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asena Betül D.
Asena Betül D. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aldığım en güzel güneş kremi 🥰 resmen bana güneş kremi kullanmayı sevdirdi. Yağlı bir his bırakmıyor, yaklaşık bir haftadır düzenli kullanıyorum. Cildim karma, genelde çoğu ürün yağlandırır fakat bu güneş kremi hiç öyle bir etki yapmadı. En başta biraz yoğun bir yapısı var ancak yüze biraz dağıttıktan sonra herhangi bir beyazlık vs olmuyor.vegan ve cf olması da tercih etme sebebi olabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve M.
Merve M. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım! Normalde güneş kremi kullanamayan biriyim. Çünkü karma cilt tipine sahip yüzüme ne zaman güneş kremi sürsem yüzümü çok terletir asla rahat edemem. Ama bu ürün harika. Biraz katı bir formülü var fakat cilt tarafından çabuk emiliyor. Asla terletme ve yağlanma yapmadı. Üzerine makyaj uygulaması yaptım gün boyu bir rahatsızlık hissetmedim. Büyük boyunu alacağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin H.
Aylin H. · 44 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güneş kreminden çok daha fazlası. İçindeki aktif içerikler benim cilt bakım rutinimde olmasını istediğim içerikler. Bu en çok sevdiğim özellik. Kuru ciltli olduğum için öncesinde nemlendirici krem sürüyorum daha sonra güneş kremi. Bu şekilde daha memnun kaldım. Ürün yağlı ve karma ciltler için daha uygun bence. Benim gibi kuru ciltler öncesinden nemlendirici kullanabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yaz kış güneş kremi kullanan birisi olarak her çeşit kreme sanş veriyorum. Bu ürünü de deneme fırsatım olduğu için sevindim. 10 ml olduğu için leke önleme etkisini deneyimleyemedim fakat yine de tekrar alabileceğim bir ürün oldu. ciltte beyazlık yapmaması ve yüksek koruma faktörü bile yeterli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simge A.
Simge A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aldigim en güzel günes kremi resmen bana günes kremi kullanmayı sevdirdi. Yagli bir his kesinlikle birakmiyor Cildim karma, genelde çogu ürün yaglandirir fakat bu günes kremi hiç öyle bir etki yapmadi. Ben çok begendim tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba E.
Tuğba E. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Su bazlı muhteşem bir güneş koruyucu. Bütün yaz benim yanımda oldu. Bunun hafif renklisinin çıkmasını da çok isterim sevgili The Newlab üreticileri. Hem hassas hem de yağlı cildimde mutluluk sebebi oldu su bazlı ve harika içeriğiyle.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurten y.
Nurten Y. · 29 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ciltte diğer güneş kremleri gibi yağlı bir görünüm bırakmıyor. cildim kuru olduğundan diğer güneş kremleri bir süre sonra pütür pütür görüntü bırakıyordu yüzümde ama the newlab güneş kreminde böyle bir etki görmedim ve çok memnun kaldım 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.