The NewLab. Akne, Siyah Nokta Ve Leke Önleyici Güneş Kremi 50 SPF+ (uva/uvb Pa )- Su Bazlı
The NewLab Akne ve Leke Önleyici Güneş Kremi Spf 50+ ile Leke ve Akne oluşumuna yatkın ciltler için güneşin zararlı ışınlarına karşı yüksek koruma sağlar. Formülünde bulunan Alpha Arbutin; kızarıklık, güneş, yaşlılık ve akne lekeleri karşı oldukça etkilidir. Cilt tonunu eşitler ve yeni leke oluşumunu önler. Spf 50+ ile güneşin güçlü ve şiddetli ışınlarına karşı mükemmel bir bariyer oluşturur. Niacinamide, Seramid ve Hyalüronik Asit ile güneşin neden olabileceği hassasiyet ve kızarıklığı önler, besler ve nemlendirir.
Nasıl kullanılır?
Güneşe çıkmadan önce yüzünüze yeterli miktarda uygulayınız. Güneşten korumanın devamlılığını sağlamak için özellikle terledikten veya havluyla kurulandıktan sonra uygulamayı tekrarlayınız. Güneş ürünlerinin cilde nüfuz etmesi için uygulama güneşe çıkmadan 15-30 dakika önce yapılmalıdır. Güneşte uzun süre kalındığı takdirde ürünlerin 2 saatte bir yenilenmesi gerekir.
Puan dağılımı
Ben ilk defa bu markanın güneş kremini aldım ve çok memun kadim yüzde ağırlık yapmıyor ve hızlı emiliyor ben güneş kremini göz çevremde uyguluyorum ve gözümde yanma filanda yapmadı tavsiye ederim
Yüze kolayca uygulanıyor beyaz iz veya kalıntı yapmıyor. Hassas cilt yapım var, güneşe çıktığımda herhangi bir hassasiyet yaşamadım etkili bir ürün
Ciltte gayet güzel ve hızlı bir emilim sağlıyor. Yağlı bir his bırakmıyor. Ayrıca hem SPF50 olması hemde akne ve siyah nokta karşıtı olması ürünü alınabilir kılıyor. Çok memnun kaldım.
güneş kremleri sivilce yapar diye çok korkarak kullanıyorum ama bu ürün asla sivilce yapmadı bitince satın alacağım ürünlerden biri kesinlikle bu
Karma cilde sahibim. Ara sıra günün yorgunluğuyla güneş kremini çıkarmadan uyuyorum ve sabah sivilcem çıkıyordu ama bu markayı ne kadar uzun tutsam bile cildimde sivilce yapmadı
ciltte beyazlık bırakmıyor topaklanmıyor. sivilce yapmadı. gün içinde yağlandırmadı. nemlendirmesi çok güzel makyaj altına kullanmak için müsait.
sürdükten yarım saat sonra ciltte kadifemsi hoş bir his bırakıyor yapış yapış kalmıyor. Akne ve leke karşıtı olmasını çok sevdim, ayrıca kolay emiliyor.
İçlerinden en iyisi bana göre. İçeriğine bayıldım. Tam yağlı ciltlere uygun bir krem olduğunu düşünüyorum. Gerçekten bayıldım. Büyük boyunu alacağım.
dokusunu begendim, agirlik yapmiyor ve bembeyaz birakmiyor cildi. cildimde yaglanma da yapmadi. ancak leke uzerindeki etkileri ve engelleyip engellemedigine dair bir kanaatim olusmadi
Asla ciltte kalıp gibi kalmıyor bembeyaz kalmıyor yağli yağli durmuyor çok güzel yumuşacik bir yapı bırakıyor ben çok sevdim kullanan herkesin seveceğini dusunuyorum.


