Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Youplus Kids Omega 3 Balık Yağı, 150 ML - Abdi İbrahim
amazon-image
Youplus Kids Omega 3 Balık Yağı, 150 ML - Abdi İbrahim
Youplus Kids Omega 3 Balık Yağı, 150 ML - Abdi İbrahim
Youplus Kids Omega 3 Balık Yağı, 150 ML - Abdi İbrahim

Youplus Kids Omega 3 Balık Yağı, 150 ML - Abdi İbrahim

YouPlus Kids  · www.youplus.com.tr
  4.62  (4904 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Youplus Kids Omega 3, çocuklar için geliştirilmiş takviye edici gıdadır. Youplus Kids Omega 3 uluslar arası kalite standartlarına üretilen omega 3 içerir. Sürdürülebilir avlanma yöntemlerine uygun toplanan, soğuk sularda yaşayan küçük gövdeli balıklardan mekanik yöntemlerle balık yağı çıkarılır. Üretim esnasında ısıl işlem veya kimyasal çözücü kullanılmaz. Youplus Kids Omega 3 içerisindeki balık yağı, ağır metal içermez, moleküler distilasyon yöntemi ile saflaştırılmıştır ve yüksek deodorizasyon teknolojisi ile istenmeyen balık kokusu uzaklaştırılmıştır. Youplus Kids Omega 3 koruyucu, tatlandıcı ve şeker içermez. Limon aroması sayesinde çocuklar severek kullanır.

Youplus Kids Omega 3’ün kalitesi ve içerik garantisi, International Fish Oil Standards (IFOS) tarafından analiz edilir. Youplus Kids Omega 3 her üretim serisinde; saflık, tazelik, içerik garantisi ve kalite parametrelerince yeterli bulunur, bu sayede IFOS 5 yıldız kalite onayına sahiptir. Youplus Kids Omega 3 International Taste Institute tarafından 2022 yılında 3 Yıldız Lezzet Ödülü’ne layık görülmüştür.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%22
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayse K.
Ayse K. · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Balık yağı denince genellikle kötü tadı olan ve kötü kokan içecekler akla geliyor ama her ne kadar çocuklar ön yargıyla yaklaşsa da tadı güzel ve ĺezzetli.Kokusu yok içimi rahat ve kolay.Kendim içtim ve hic balık sevmeyen anneme içirdim portakal tadı var dedi sadece.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Ç.
Tuğba Ç. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürun çocuğum için ilk önce içeriği ve trigliserid formda olması çok önemli benim için daha sonra tabiki çocukların icebilecegi şekersiz tatlandırıcı olmadan tadının iyi olması büyük + benim için oğlum içimini bende içeriğini çok beğendim teşekkür ediyorum Youplus ve denebunu.com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma K.
Fatma K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı oldukça güzel olduğu için çocuğum severek tüketiyor. Abdi İbrahim ürünü olduğundan ayrıca güveniyorum. Dış ambalajı oldukça eğlenceli ve içeriği çok zengin. Sürekli kullanabileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe H.
Tuğçe H. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı harika olan bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zerrin B.
Zerrin B. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 6 yaşında kızıma içirdim.İlk açınca yoğun bir limon kokusu var.Güzel kokuyor.Kızım içtikten sonra açıkçası tadını çok beğenmediğini söyledi.Limon aroması çocuk için biraz yoğun geldi.Ama içtikten sonra hemen bir zeytin verdim.Ağzında kalan tadı değişince başka bir şikayeti olmadı.Tat geliştirilirse daha iyi olur diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum balık yağından pek hoşlanmıyor ve içmek istemiyor kokusu yüzünden ama bunda koku yoktu , tadını da beğendi . Hatta kendi bana hatırlatıyor içmedim diye tabi küçük olduğuna çabuk bitti :) takviye gıda vs dr tavsiyesi ve kan değerleri ile beraber alınmasından yanayım . Çocuğuma senelik kontrol ile veriyorum açıkçası ama araştırdım ve ürünü kullandım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nesibe K.
Nesibe K. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kolay içilir olmasını sevdim tadı kötü değil
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceyda D.
Ceyda D. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın başka vitaminlerini kullanıyorum. Kokusu, tadı ve güvenilir bir markanın ürünü olması ile tadını da çocuğum beğenmişken bu ürünü de kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum. Çocuğu için balık yağı arayışında olanlar için iyi bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mürşide Ş.
Mürşide Ş. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cocugum severek icti. Her gun kendi hatirlatti bana ne zaman iciyoruz ve daha fazla icelim diye 🥰 kokusu ve tadı cok güzel. Guvenilir marka olmasi da tercih sebebim olur. Elimdeki biter bitmez bundan alacağım. Kesin yani :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur E.
İlknur E. · 43 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genellikle yağlar çocukların içimini sevmediği ürünlerdir, ama youplus limon aromalı yaparak bu ağır tat ve kokunun önüne geçmiş.Hiç beklediğimiz gibi olmadı, oldukça hafif bir tadı var ve limon kokusu çok hoş. Zorlanmadan içebilir çocuklar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.