Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Youplus Kids Omega 3 Balık Yağı, 150 ML - Abdi İbrahim
amazon-image
Youplus Kids Omega 3 Balık Yağı, 150 ML - Abdi İbrahim
Youplus Kids Omega 3 Balık Yağı, 150 ML - Abdi İbrahim
Youplus Kids Omega 3 Balık Yağı, 150 ML - Abdi İbrahim

Youplus Kids Omega 3 Balık Yağı, 150 ML - Abdi İbrahim

YouPlus Kids  · www.youplus.com.tr
  4.62  (4904 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Youplus Kids Omega 3, çocuklar için geliştirilmiş takviye edici gıdadır. Youplus Kids Omega 3 uluslar arası kalite standartlarına üretilen omega 3 içerir. Sürdürülebilir avlanma yöntemlerine uygun toplanan, soğuk sularda yaşayan küçük gövdeli balıklardan mekanik yöntemlerle balık yağı çıkarılır. Üretim esnasında ısıl işlem veya kimyasal çözücü kullanılmaz. Youplus Kids Omega 3 içerisindeki balık yağı, ağır metal içermez, moleküler distilasyon yöntemi ile saflaştırılmıştır ve yüksek deodorizasyon teknolojisi ile istenmeyen balık kokusu uzaklaştırılmıştır. Youplus Kids Omega 3 koruyucu, tatlandıcı ve şeker içermez. Limon aroması sayesinde çocuklar severek kullanır.

Youplus Kids Omega 3’ün kalitesi ve içerik garantisi, International Fish Oil Standards (IFOS) tarafından analiz edilir. Youplus Kids Omega 3 her üretim serisinde; saflık, tazelik, içerik garantisi ve kalite parametrelerince yeterli bulunur, bu sayede IFOS 5 yıldız kalite onayına sahiptir. Youplus Kids Omega 3 International Taste Institute tarafından 2022 yılında 3 Yıldız Lezzet Ödülü’ne layık görülmüştür.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%22
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

remziye g.
Remziye G. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tadı portakalli ollmasina rağmen çok hafif limonlu ekşili tadının olması da güzel oğlum severek içiyor abdi ibrahim ürünü olması da bizden tam not alıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihan E.
Nihan E. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Limon kokusu ile balık yağının kokusu büyük ölçüde bastırılmış. Tadı da çok normaldi. İlaç vitamin vb şeyleri içmeyi sevmeyen çocuğum bile çok rahat içti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehtap P.
Mehtap P. · 43 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun genel olarak kaliteli ve ambalajı için teşekkür ederim.Cocuklarim kokusundan rahatsız olmadılar severek tükettiler.tesekkur ederim tavsiye ederim 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öznur U.
Öznur U. · 45 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güvenerek ve severek çocuğuma yıllardır alıyorum geleceğimiz çocuklarımız sağlıkları herşeyden önemli o nedenle teşekkür ediyorum youplus kids bütün annelere tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevim T.
Sevim T. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuklarım tadını beğendi güvendiğim firma tarafından üretilmiş tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem d.
Özlem D. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün tadı yok denecek kadar az ve yağlı limon tadı geliyor ama kullandıkça etkisine bakmak gerek harici güzel tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MERVE K.
Merve K. · 35 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tadı kokusu çok güzel çocuklarım bayıldı 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif E.
Elif E. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası daha önce sıvı balıkyağı alıp hiç memnun kalmamıştım. Oğluma içirmekte zorlanmıştım ben içtiğimde de midemde ciddi sıkıntı yaşamıştım. Bu sebeple çiğnenebilir form balık yağı alıyordum. Evdeki balık yağı bittiği zaman gelmiş oldu, oğluma verdiğimde yine kokacak zannettim. Ama mis gibi portakal koktu üstelik ben de denedim ve midemdeki sorun sebebiyle balık yağı kokusu değil portakal kokusı ve ferahlığı geldi ve mide ağrısı yaşamadım. En önemlisi de oğlumda gözle görülür bir iştah açılmasının yanında ilk defa 1 hafta hastalanmadı. Alerjik olduğu için ne yaparsak yapalım mutlaka ayda 2 3 kere antibiyotik kullanıyordu. Şişede 2 kullanımlık kaldı bitmeden yenisini alacağız. Çok memnun kaldık kesinlikle bir şans verip denesinler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Lale G.
Lale G. · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün portakal tadı daha yoğun olduğu için içimi çok rahat bu açıdan kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü balık yağı dendiğinde aklımıza ilk kokusu geliyo buda icirmekte sıkıntı oluyordu. bu üründe koku problemi yok bu açıdan çocuklara kolaylıkla içirilebilir ayrıca gözlemlediğim kadarıyla iştahı da açıyor ve okula giden çocuklarda yorgunluk oluyor haliyle ve içtiği süre boyunca çocuğumda bitkinlik ve halsizlik hâli yoktu diyebilirim zihin daha canlı ve öğrenmeye daha istekli devamında da bu ürüne devam etmeyi düşünüyorum herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeliha S.
Zeliha S. · 31 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tadı iyi olduğu için çocuğum kolay içti, omega 3 önemli bu yüzden alıp kullanacağımız bir takviye.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.