Watsons Love Is In The Hair Milk Şampuan
Watsons Love is in the Hair Milk Serisi Şampuan içerdiği süt proteini ile saçın elastikiyetin artırır. Provitamin B5 ile saçı nemlendirir ve canlı görünmesini sağlar. Amino asit kompleksin besleyici içeriğiyle saçları onarmaya yardımcı olur. Parlak ve güçlü bir görünüm kazandırır. Özel geliştirilmiş formülü sayesinde zayıf ve kırılgan saçları güçlendirirken hacim kazanmasına yardımcı olur. Yoğun nemlendirme onarıcı bakım. Süt proteini ile kuru ve yıpranmış saçları nemlendirir ve besler. Saçın elastikiyetini arttırır. Amino asit kompleksin besleyici içeriğiyle saçların onarılmasına katkıda bulunur.
Saçlara ekstra yumuşaklık ve parlaklık verir. Provitamin B5 ile saçı nemlendirir ve canlı görünmesini sağlar. İncelme karşıtı bakım sağlar ve saçın olumsuz çevresel faktörlere karşı korunmasını destekler.
Puan dağılımı
Bu urunu satın alır mısınız diye sormuşsunuz, ben bu ürünle aşk yaşadım resmen. kokusu muazzam güzel. insani resmen sarj ediyor. saçlarımın kolay taranmasını da sağladı. alın ve aldırın bu şampuanı
Ürünle saçlarımı yıkadım kokusu yapısı saçlarımı ipek gibi yaptı kullanır kullanmaz araştırmaya başladım hemen gidip mağazadan satım aldım bu ürün cidden övülmeli ya
Krem gibi bir yapısı var, saçı çok güzel temizliyor. Kokusu harika, saçta kalıyor. Yumuşak ve parlak bir etki bırakıyor. Düzenli kullanımda saçları daha canlı gösteriyor.
bi süre daha kullandıktan sonra karar vereceğim ama suanlık izlenimim güzel kokusu falan beğendim yumuşaklık vermesi saçta bıraktığı his güzel ağır değil kullandıkça deneyimleyeceğim
kıvırcık ve sert saçlarım var ama bu şampuan saçlarımı yumuşattı kokusunu da sevdim gayet
ben ve kızım kullandık saçlarımız o kadar güzel oldu ki kuaföre gitmiş gibi
kokusu güzel ve saçı kurutmadan temizliyor. nemli ve parlak bir görüntü elde ediyorsunuz. Genel olarak sevdim.
kokusunu çok beğendim derinlemesine de temizliyor ben memnun kaldım daha büyük boyu varsa alınabilir
bu ürüne gerçekten bayıldım kokusu ve dokusu inanılmaz duştan çıktıktan sonra bile kokusu saçlarımda kaldı ve yumuşacık yaptı
harika bir kokusu var duşta kendşnizş çok iyi hissettiriyor ayrıca şişe tasarımı renkleri çok hoşuma gitti

