Watsons Love Is In The Hair Milk Şampuan
Watsons Love is in the Hair Milk Serisi Şampuan içerdiği süt proteini ile saçın elastikiyetin artırır. Provitamin B5 ile saçı nemlendirir ve canlı görünmesini sağlar. Amino asit kompleksin besleyici içeriğiyle saçları onarmaya yardımcı olur. Parlak ve güçlü bir görünüm kazandırır. Özel geliştirilmiş formülü sayesinde zayıf ve kırılgan saçları güçlendirirken hacim kazanmasına yardımcı olur. Yoğun nemlendirme onarıcı bakım. Süt proteini ile kuru ve yıpranmış saçları nemlendirir ve besler. Saçın elastikiyetini arttırır. Amino asit kompleksin besleyici içeriğiyle saçların onarılmasına katkıda bulunur.
Saçlara ekstra yumuşaklık ve parlaklık verir. Provitamin B5 ile saçı nemlendirir ve canlı görünmesini sağlar. İncelme karşıtı bakım sağlar ve saçın olumsuz çevresel faktörlere karşı korunmasını destekler.
Puan dağılımı
Memnun kaldım. Saçlarımı iyi nemlendirdiğini düşünüyorum. Çabuk yağlanmasına rağmen bu süreyi uzattığı için özellikle beğendim.
Watsons Love is in the Hair Milk Serisi Şampuan, günlük kullanım için uygun, hafif yapılı ve süt özlü bir şampuan. Saçları nazikçe temizlerken aynı zamanda nem desteği sağlıyor. Düzenli kullanımda saçların daha yumuşak, kolay taranabilir ve canlı göründüğü fark ediliyor. Köpürme oranı yeterli, saçları ağırlaştırmadan temizliyor. Özellikle kuru ve elektriklenmeye yatkın saçlarda daha pürüzsüz bir his bırakıyor. Saçları kurutmaması ve hoş kokusu günlük kullanım için avantaj sağlıyor. Çok yoğun yağlı saç tiplerinde tek başına yeterli olmayabilir, ama nem dengesini korumak isteyenler için ideal. 300 ml’lik şişesi uzun süre kullanım için yeterli. Pompalı değil, klasik kapaklı tasarımı var; şişe elde rahat tutuluyor ve ürün kontrollü şekilde çıkıyor. Serinin enerjik ve renkli ambalaj tasarımı da banyoda şık bir görünüm sağlıyor. Genel olarak: Saçları nazikçe temizleyen, nem desteği sağlayan, hoş kokulu ve fiyat/performans açısından başarılı bir şampuan.
İlk yıkadığım andan itibaren etkisini gördüm saçımdaki yağlanma hissini bir anda yok etti ikinci yıkamada da bayağı köpürdü ve saçlarımın parlamasını sağladı çok memnun kaldım. Ayrıca banyo yaparken ürünün kokusu seni alıp başka yerlere götürüyor çok güzel kokuyor kokudan dolayı da tavsiye ederim yani şu an saçında var mı kokusu kaldı mı derseniz o yok
“Love is in the Hair Milk” şampuanını birkaç haftadır kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Saçlarımı yumuşacık yapıyor, hoş ve kalıcı bir kokusu var. Özellikle kuru ve yıpranmış saçlar için besleyici bir etkisi olduğunu fark ettim. Köpürmesi yeterli, saçları ağırlaştırmıyor. Genel olarak fiyatına göre gayet başarılı bir ürün, tekrar alırım.
Güzel bir şampuan, kokusu mükemmel, saçı tararken çok rahat taratmıyor banyo sonrası ancak saçı yumuşak ve parlak bırakıyor hem de birkaç gün boyunca ve bıraktığı hissiyat çok güzel. ayrıca saçların yağlanmasını benim saçımda geciktirdi.
Ürünü daha önce almayı düşünmüştüm fakat almamıştım Denebunu’dan gelen kutuyla beraber deneme şansım oldu ve gayet memnun kaldım benim Saçima iyi geldi tabii ki saçlar çok özeldir hani kişiye göre değişiklik gösterebilir ama ben bundan sonra kesinlikle kullanacağım
İnce telli ve cansız bir saçım var saçımı ilk kullanımdan itibaren yumuşak ve parlak bir görünüm kazandırdı ayrıca saçım kıvırcık olduğu için çok kabarıyordu elektriklenmeyi önledi çok mutluyum hiç umudum yoktu fakat çok beğendim
bi süre daha kullandıktan sonra karar vereceğim ama suanlık izlenimim güzel kokusu falan beğendim yumuşaklık vermesi saçta bıraktığı his güzel ağır değil kullandıkça deneyimleyeceğim
Öncelikle benim saçım doğal boya yok . Benim saçıma gayet iyi geldiğini düşünüyorum hem kokusu hem nemliliği gayet yeterli. Sertleşme yapmadı ki bence en önemlisi benim için.
Ürünle saçlarımı yıkadım kokusu yapısı saçlarımı ipek gibi yaptı kullanır kullanmaz araştırmaya başladım hemen gidip mağazadan satım aldım bu ürün cidden övülmeli ya

