Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Watsons Love Is In The Hair Milk Şampuan
amazon-image
Watsons Love Is In The Hair Milk Şampuan

Watsons Love Is In The Hair Milk Şampuan

Watsons 
  4.34  (195 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Watsons Love is in the Hair Milk Serisi Şampuan içerdiği süt proteini ile saçın elastikiyetin artırır. Provitamin B5 ile saçı nemlendirir ve canlı görünmesini sağlar. Amino asit kompleksin besleyici içeriğiyle saçları onarmaya yardımcı olur. Parlak ve güçlü bir görünüm kazandırır. Özel geliştirilmiş formülü sayesinde zayıf ve kırılgan saçları güçlendirirken hacim kazanmasına yardımcı olur. Yoğun nemlendirme onarıcı bakım. Süt proteini ile kuru ve yıpranmış saçları nemlendirir ve besler. Saçın elastikiyetini arttırır. Amino asit kompleksin besleyici içeriğiyle saçların onarılmasına katkıda bulunur.

Saçlara ekstra yumuşaklık ve parlaklık verir. Provitamin B5 ile saçı nemlendirir ve canlı görünmesini sağlar. İncelme karşıtı bakım sağlar ve saçın olumsuz çevresel faktörlere karşı korunmasını destekler.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%28
%11
%3
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Memnun kaldım. Saçlarımı iyi nemlendirdiğini düşünüyorum. Çabuk yağlanmasına rağmen bu süreyi uzattığı için özellikle beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 28 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Watsons Love is in the Hair Milk Serisi Şampuan, günlük kullanım için uygun, hafif yapılı ve süt özlü bir şampuan. Saçları nazikçe temizlerken aynı zamanda nem desteği sağlıyor. Düzenli kullanımda saçların daha yumuşak, kolay taranabilir ve canlı göründüğü fark ediliyor. Köpürme oranı yeterli, saçları ağırlaştırmadan temizliyor. Özellikle kuru ve elektriklenmeye yatkın saçlarda daha pürüzsüz bir his bırakıyor. Saçları kurutmaması ve hoş kokusu günlük kullanım için avantaj sağlıyor. Çok yoğun yağlı saç tiplerinde tek başına yeterli olmayabilir, ama nem dengesini korumak isteyenler için ideal. 300 ml’lik şişesi uzun süre kullanım için yeterli. Pompalı değil, klasik kapaklı tasarımı var; şişe elde rahat tutuluyor ve ürün kontrollü şekilde çıkıyor. Serinin enerjik ve renkli ambalaj tasarımı da banyoda şık bir görünüm sağlıyor. Genel olarak: Saçları nazikçe temizleyen, nem desteği sağlayan, hoş kokulu ve fiyat/performans açısından başarılı bir şampuan.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve V.
Merve V. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk yıkadığım andan itibaren etkisini gördüm saçımdaki yağlanma hissini bir anda yok etti ikinci yıkamada da bayağı köpürdü ve saçlarımın parlamasını sağladı çok memnun kaldım. Ayrıca banyo yaparken ürünün kokusu seni alıp başka yerlere götürüyor çok güzel kokuyor kokudan dolayı da tavsiye ederim yani şu an saçında var mı kokusu kaldı mı derseniz o yok
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sara Raessi
Sara Raessi · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
“Love is in the Hair Milk” şampuanını birkaç haftadır kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Saçlarımı yumuşacık yapıyor, hoş ve kalıcı bir kokusu var. Özellikle kuru ve yıpranmış saçlar için besleyici bir etkisi olduğunu fark ettim. Köpürmesi yeterli, saçları ağırlaştırmıyor. Genel olarak fiyatına göre gayet başarılı bir ürün, tekrar alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Huriye A.
Huriye A. · 31 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnce telli ve cansız bir saçım var saçımı ilk kullanımdan itibaren yumuşak ve parlak bir görünüm kazandırdı ayrıca saçım kıvırcık olduğu için çok kabarıyordu elektriklenmeyi önledi çok mutluyum hiç umudum yoktu fakat çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
KÜBRA K.
Kübra K. · 35 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güzel bir şampuan, kokusu mükemmel, saçı tararken çok rahat taratmıyor banyo sonrası ancak saçı yumuşak ve parlak bırakıyor hem de birkaç gün boyunca ve bıraktığı hissiyat çok güzel. ayrıca saçların yağlanmasını benim saçımda geciktirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
melisa anet a.
Melisa Anet A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce almayı düşünmüştüm fakat almamıştım Denebunu’dan gelen kutuyla beraber deneme şansım oldu ve gayet memnun kaldım benim Saçima iyi geldi tabii ki saçlar çok özeldir hani kişiye göre değişiklik gösterebilir ama ben bundan sonra kesinlikle kullanacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semanur Y.
Semanur Y. · 25 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle benim saçım doğal boya yok . Benim saçıma gayet iyi geldiğini düşünüyorum hem kokusu hem nemliliği gayet yeterli. Sertleşme yapmadı ki bence en önemlisi benim için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tutku T.
Tutku T. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanılmaz güzel kokuyor. Kendimi şımartmak istediğim günler kesinlikle kullanacağım bir şampuan. Ayrıca nemlendirici özelliğini de oldukça sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Buse K.
Beyza Buse K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün kokusu inanııılmaazz güzeel, mis gibi süt kokuyor. Ürünü daha önce kullanmamıştım dene bunu sayesinde kullanma fırsatı buldum ama kesinlikle bundan sonra alacağım bir ürün oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.