Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Normaderm Phytosolution Günlük Bakım Kremi
amazon-image
Vichy Normaderm Phytosolution Günlük Bakım Kremi

Vichy Normaderm Phytosolution Günlük Bakım Kremi

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.45  (4206 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Yağlı ve akneye eğilim gösteren cilde sahip kişiler için ciltte çift etkili günlük nemlendirici. İçeriğindeki doğal kaynaklı salisilik asit ile cilt kusurlarına karşı savaşır ve hyalüronik asit ile 24 saate kadar nemlendirir. 

Nasıl Kullanılır?

Göz çevresi ile temasından kaçınarak sabah ve akşamları temizlenmiş yüze uygulayın. Mükemmel makyaj bazıdır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%42
%24
%6
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Emine B.
Emine B. · 38 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim yaglı bir cilt bundan dolayı parlamasindan ve siyah nokta olmasindan cok rahatsizdim. Fakat bu ürün cildime cok iyi geldi deneme urününü kullanınca hemen gidip aldım ve bundan sonra sürekli kullanacağım. Cildimi yaglı ve parlayan görünümden kurtardi bunu yaparken cildimi kurutmadi harika bir ürün. Daha önce yağlı ciltler için kullandigım ürünler cildimi cok fazla kurutuyordu ve cildim pul pul oluyordu bu ürün hem cildimi arındirdi hemde nemlendirdi. Deneme imkani sundugunuz için cok tesekkürler artik sürekli kullanacagım bir ürun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
meltem k.
Meltem K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma, sivilce ve sivilce lekelerine meyilli cilde sahip biri olarak ürünü çok beğendim. Phytosolution günlük bakım kremi, hyaluronik asit ve fermente içeriklerle cildi çok güzel nemlendiriyor. Losyon kıvamında olduğu için cilt tarafından kısa sürede emiliyor. Ayrıca salisilik asit, kaolin kili, çinko, c vitamini türevi içerdiği için sivilce, sivilce lekeri, siyah nokta ve gözenekleri temizlemekte çok başarılı bir ürün. Phytosolution günlük bakım kremini benim gibi özel bakım isteyen karma ve yağlı ciltli olan herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
özlem a.
Özlem A. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günlük bakım rutinimden normalde kullandığım nemlendiriciyi çıkarıp bu ürünü kullandığımda yarattığı fark beni çok mutlu etti. Ürünü buzdolabında beklettim, serum uyguladıktan sonra bu nemlendiriciyi kullandım ve sabah kalktığımda yüzümün hiç yağlanmadığını gördüm. Aynı şekilde makyaj altına uyguladığımda da primer kullanmama gerek kalmadı, cildim nemli kaldı ama aşırı yağlanma oluşmadı. Ürünün yapısını çok beğendim, kolayca uygulanıyor ve hemen emiliyor. Sanıyorum elimdeki nemlendiricinin bitmesini beklemeden hemen alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sevil ö.
Sevil Ö. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusunu ve doğal içerikli olmasını çok beğendim. Dokusu o kadar güzel ki çok daha nemli bir cilde sahip hissediyorsunuz. Bir kutu alarak düzenli kullandığımda lekelere, aknelere ve siyah noktalara karşı etkisini daha iyi gözlemleyeceğimi düşünüyorum. Eğer beklediğim gibi leke ve aknelere karşı gözle görülür bir etki gösteriyorsa vazgeçemeyeceğim ürün kategorisine girecek. İlk izlenim olarak gerçekten çok güzel bir ürün olduğunu ve denenmesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel kokuyor, çocukluğumdan kalma bir doğal eczane kreminin kokusunu anımsattı. Ürünü yüzümü temizledikten sonra kullandım ve diğer nemlendiricilerde hissettiğim "kesin sivilce/yağlanma yapacak" hissini hissetmedim. Cildim duru, yağsız ve parlak göründü. Siyah nokta, komedon ve sivilcelere etkisi uzun vadeli kullanımda anlaşılabilir ama testerın bıraktığı intiba, faydalı olacağı yönünde.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur S.
Yağmur S. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim yağlı , siyah noktalıdır ara sıra sivilcelerde oluşur . Yağlı cildim olduğu için genelde nemlendirici kremleri kullanmaktan çekinirim ama yinede krem kullanmaktan vazgeçemeyenlerden olduğum için kullanmaya da devam ederim :) bu ürünün yağlı ciltler için çok özel bir ürün olduğunu keşfettim , siyah noktalarım ise neredeyse yok gibi ayrıca parlaklığı da engellediğinden çok memnun kaldım diyebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşin A.
Ayşin A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
CİLDİM AKNEYE MEYİLLİ VE YAĞLI OLMASINDAN DOLAYI BİR NEMLENDİRİCİ KULLANMAYA KORKUYORDUM. İLK DEFA BİR NEMLENDİRİNİN İNTERNETTE DE YORUMLARININ GÜZEL OLDUĞUNU GÖRDÜM VE CESARET EDİP KULLANDIM. CİLDİMDE HİÇBİR BEYAZ NOKTA DAHİ YAPMADI. ÇOK MEMNUN KALDIM MUTLAKA ÜRÜNÜN KENDİSİNİ DE SATIN ALACAĞIM. BU MARKAYI ÇOK DUYUYORDUM ANCAK FİYATTAN DOLAYIDA YA İŞE YARAMAZSA DİYORDUM SAYENİZDE DENEME FIRSATIDA BULDUM ÇOK TEŞEKKÜRLER DENEBUNU SENİ SEVİYORUM :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
PINAR O.
Pinar O. · 44 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle yüzümde bir gerginlik hissi yarattı Aynı zaman da gerçektende parlaklık azaldı cildimde Hava kirliliği makyaj sigara kuĺlanimi bu gibi.etkenler ister istemez cildinizin yağlanmasına gözeneklerin çoğalmasına neden oluyor Belirgin gözenek problemi yaşayan biri olarak üründen memnun kaldığımı söyleyebilirim Uzun süreli kullanımda gözeneklerin kapanması siz konusu olabilir diye düşünüyorum Ürünü çok begendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
pınar a.
Pınar A. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim için doğal olması çok önemli, Cildi yağlı gibi göstermiyor, akışkanlığını çok sevdim yüzümde yoğun krem ve parlamayı sevmediğim için genellikle akışkan tercih ederim yüz kremimi bu konuda çok başarılı buldum. Nemlendirme özelliğini beğendim genellikle ağız kenarı ve yanak bölgelerim çok kurur bu ürün nemlendirme konusunda gayet başarılı gün içinde ağız kenarı kuruluğuna rastlamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif A.
Elif A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün cildimi nemlendirirken hiç yağlı bir his bırakmadı ve ilerleyen saatlerde de hiç parlama olmadı cildimde. Dokusu çok yumuşak bu yüzden makyaj bazı olarak bile kullanılabilir. Bir defa kullandığım için cilt lekelerimde bir iyileşme göremedim ama ürünü almayı düşünüyorum. Düzenli kullanım sonrası cilt lekelerinde farklılık olabilecek gibi görünüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.