Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Normaderm Phytosolution Günlük Bakım Kremi
amazon-image
Vichy Normaderm Phytosolution Günlük Bakım Kremi

Vichy Normaderm Phytosolution Günlük Bakım Kremi

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.45  (4206 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Yağlı ve akneye eğilim gösteren cilde sahip kişiler için ciltte çift etkili günlük nemlendirici. İçeriğindeki doğal kaynaklı salisilik asit ile cilt kusurlarına karşı savaşır ve hyalüronik asit ile 24 saate kadar nemlendirir. 

Nasıl Kullanılır?

Göz çevresi ile temasından kaçınarak sabah ve akşamları temizlenmiş yüze uygulayın. Mükemmel makyaj bazıdır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%42
%24
%6
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sibel Aydemir
Sibel Aydemir · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas bir cilde sahip olduğum için her tür nemlendiriciyi kullanamıyorum. Yüzümde kızarıklık ve yanma oluşmasına neden oluyorlardı. Fakat Vichy daha ilk sürdüğüm anda yüzümde çok çabuk emilip yumuşacık bir etki bıraktı ve yanma ya da kızarıklık oluşmadı. Gün içinde yüzümde yaglandirmama olması da çok beğendiğim özellikler. Sanırım nemlendiricimi değiştirme zamanı geldi ;)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra G.
Büşra G. · 33 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzünde bir leke vardı sivilceden kalma henüz tam olarak iyileşmemişti Şimdiye kadar bir çok şey kullandım hiç umudum yoktu sürüp yattım gece Sabah uyandığımda yüzümün derisi soyuldu ve o leke de izlerde yüzünün tam ortasında beni çok rahatsız eden kızarıklık da yok oldu. Eşimde fark etti gerçekten inanılmaz hala inanamıyorum çok teşekkür ederim 🙏🏻 ☺️ Hemen büyük boyunu alıcam
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Y.
Merve Y. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinliklr bu ürünü satın alıcam çünkü gerçekten hassas bir cildim var her nemlendiriciyi akne yaptığı için kullanmıyordum ama bu ürün 5kete falan bana yetti ve hiç bir akbe problemim olmadı ve nemlendirmesi gerçekten harika yumuşacık yapıyor birde genelde nemlendiricilerin kokusundan çok rahatsız olurum ama bu ürünün kokusundan hiç rahatsız olmadım gayet iyi memnum kaldım 👏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan A.
Neslihan A. · 39 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü kesinlikle satın alacağım.O kadar hafif ki, sürdüğümde kesinlikle bir şey hissetmedim sanki hiçbir şey sürmemişim gibi, hiç ağırlık yok ve harika nemlendirmesinin yanında oldukça güzel bir ışıltı verdiki cildime, çok sağlıklı bir görünüm sağlıyor,kesinlikle parlama yapmıyor. makyajın altına da harika duruyor.Teşeklürler Vichy Teşekkürler Dene bunu .Bu ürünü kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burçin K.
Burçin K. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim ,yüzüme sürdüğümdeki yayılışı ,dokusu, kokusu çok hoşuma gitti. Ben her nemlendiriciyi kullanamıyorum sicilce yapıyor. Bu ürünün akneye etkisi, cildi nemlendirmesi ama yağlandırmaması ayrıca gözenekleri sıkıştırma etkisi gerçekten benim için çok uygun vaatler. En kısa zamanda alıp devamlı kullanmayı planlıyorum. Beni bu ürünle tanıştırdığı için Denebunu ya teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsüm D.
Gülsüm D. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vichy Normaderm Phytosolution Günlük Bakım Kremi, kokusu cok güzel, naneyi anımsatan bir kokuya sahip. İçeriğindeki salisik asit sayesinde cilt kusurlarını ve sivilceleri iyileştirici etkisi kısa sürede farkediliyor. Gözenekleri azaltıyor. İçindeki hyalüronik asit sayesinde de cildi yağlandırmadan nemlendirerek uzun süren bir yumuşaklık veriyor. Kesinlikle severek kullanacağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu T.
Burcu T. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok hoş değildi ama etkileri göz önüne alınırsa kokusu sorun değil. Nemlendirmesini ve yağlı his bırakmamasını sevdim. Cılt üzerinde kalıcı etkisini görebilmek için düzenli kullanım gerek tabiki. Sürdüğümde verdiği his hoşuma gitti. Bitkisel icerikli olmasi da tercih sebeplerimden olabilir.Fiyatı da biraz daha uygun olsaydı çok iyi olurdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur Ö.
Yağmur Ö. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün jel ve akışkan bir yapıda ki yağlı akneli ciltler için uygun olduğunu düşünüyorum. Bitki kokusu olması hoşuma gitti. Alnım ve burnumdaki parlamayı bir nebze olsun azalttı, gün içinde cildim çok fazla parlamadı. Ayrıca cildime sağlıklı bir ışıltı da verdi. Fakat yanaklarım ve dudak kenarlarım biraz kuru olduğu için bu bölgeleri yeterince nemlendiremediğini düşünüyorum. Kışın kullanmak için ve kuru ciltlilere uygun bir ürün olduğunu söyleyemeyeceğim. Deneme ürünümün 1,5ml olması sebebiyle de burun çevremdeki kızarıklıkların azaldığını gözlemlemedim. Ama gözeneklerimin görünümünü azalttı ve üzerine sürdüğüm bb kremim cildimle daha iyi bütünleşti. Genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu. Arkadaşlarıma önermeyi ve şimdiki nemlemdiricim bittiğinde bu ürünü almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilüfer K.
Nilüfer K. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk kez DeneBunu ile denedim. Cildim karma ve cildi yağlandırmadan sanki yokmuş gibi nemlendirmesi, cildi parlak bırakmaması, ciltte eminiminin kolay olması, akne ve izi azaltması ya da önlemesi, ciltte kalıcı bakım nemlendirici etkisini çok sevdim ve oldukça da kalıcı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim yağlı ve akneli bir cilt olduğu için, kullandığım andan itibaren cildimde müthiş bir rahatlama ve gözeneklerimde sıkılaşma fark ettim. Vichy markası zaten kalitesi tartışılmaz bir marka. Bu ürünü en kısa zamanda satın alıp kullanacağım. Teşekkürler Vichy ve Denebunu ailesi :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.