Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum
amazon-image
Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum

Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.57  (5883 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Probiyotik türevi, Niasinamid, Vichy Volkanik Suyu ve antioksidan vitaminler ile zenginleştirilmiş serum, cilde daha ışıltılı bir görünüm ve elastikiyet kazandırır. İnce çizgilerin görünümü azalır.

  • Cildi yatıştırır.
  • Cilt bariyer fonksiyonunu onarmaya yardımcı olur.
  • Cilt daha dolgun görünür ve cilt tonu eşitlenir.
  • Ciltte hızlı emilim ve ağırlık yapmayan hafif doku.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%24
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Şirvan Ç.
Şirvan Ç. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün gerçekten çok başarılı, akşam temizleme işleminden sonra sürdüm. önce ıslak gibi geliyor yapısı nedeniyle ama hemen bütünleşiyor ciltle ve kadifemsi bir yapı bırakıyor. Cildim fazlasıyla yağlı özellikle yaz aylarında sabah uyandığımda bir yağ tabakasıyla uyanırım ne yaparsam yapayım. Bu ürün sabahında neredeyse hiç yağlanma olmadı ve cildim aydınlandı diyebilirim. Keşke fiyatı daha uygun olsa:(( resimde yüklediğim kadar ürün yüzüm ve boynuma fazla geldi neredeyse.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Ş.
Emine Ş. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yapısı güzel az miktarla hemen bütün yuzune yayılıyor ve bir iki gün içinde etkisini gördüm diyebilirim yuzumde canlanma parlaklık oldu tek kusuru fiyati keşke biraz daha uygun olsa da hemen alsam dedim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pinar mustafa elif T.
Pinar Mustafa Elif T. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü gece yatmadan önce temizlenmiş cildime ve sabah kalkınca da temizlenmiş cildime kullandım. Sadece bu kadar deneyimleyebildim _numune o kadardı_ ve bu kadarı bile gözle görünür şekilde cildimi aydınlattı. Makyajsız halimle bile sanki highlighter varmış gibi cildimi parlak ve diri gösterdi. Sadece iki defa uygulamama rağmen bu kadar çabuk etki göstermesi aydınlatması bu kadar çabuk nemlendirmesi beni şaşırttı. İçindeki Vicyh minerallerine söyleyecek bir şey bulamıyorum🤩. Zaten bu kadar mineral ve faydalı içeriklerle bu etkiyi göstermemesi şaşırtıcı olurdu. Cilt bariyerini Korumak ve güçlendirmek isteyenlere genç ve güzel görünmek isteyenlere kesinlikle önereceğim bir ürün. Herkesin kullanması ve denemesi gereken bir ürün. Hiç tereddüt etmeden alabilirsiniz. Asla pişman olmazsınız. Ben denediğim için çok memnunum ilk fırsatta orijinal boyunu alıp kullanacağım. Teşekkürler Denebunu teşekkürler Vicyh
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu G.
Burcu G. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Probiyotik ve mineral içermesi harika. Serum arayışındahdım sanırım buldum. Uzun süreli kullanımda etkileri daha anlaşılır olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serra İ.
Serra İ. · 23 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün miktarı çok az olduğu için fazla deneyimleyemedim fakat tek kullanımdaki etkileri bile beni oldukça memnun etti diyebilirim. Cildim karmadan yağlıya dönük o yüzden yağlı nemlendiriciler yüzüme pek uygun değil cildim daha yağlı ve yapış yapış oluyor. Fakat bu ürün öyle yapmadı, yüzüme canlılık kattı ve yağlandırmadan nemlendirdi. Yapısı sıvı jel kıvamında. Kokusu pek hoşuma gitmedi ama o da kısa sürede geçiyor. Ürünün büyük boyunu alabileceğimi düşünmüyorum yeterli bütçem olmadığı için fakat olsaydı mutlaka alırdım. Yüzümü yağlandırmadan nemlendirmek benim için çok önemli diyorsanız ve bütçeniz varsa mutlaka tavsiye ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 36 · Bolu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim cildim çok hassas. Bazen kuru bazen, kuru karma. Rozaseadan da muzdaribim. Özellikle atak dönemlerinde yüzüme nemlendirici kremimi bile sürdüğümde cildim tepki veriyor. Boyle zamanlarda daha hafif yapili krem olmayan daha ferahlatıcı bir içerik arıyordum. Bunurunu daha önce gördüm. Ama yüzüm çok tepkili olduğu için gidip alıp kullanamadiklarimin arasında beklesin istemedim. Testeri onden deneyimlemek çok iyi oldu. Ürünü ilk sürdüğümde biraz yapışkan buldum. Geçmeyecek diye endişelendiriyor. Ama sonra hızla emildi. Yüzümde iritasyon yapmadi. Krem kullanmak istemediğim günlerde bu ürün kullanılır. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYŞE G.
Ayşe G. · 39 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirici öncesinde serum tarzı bir ürün mutlaka kullanıyorum. Bu serumun yoğun bir yapısı var. 1,5 ml paketi, 5 veya 6 seferde bitirdim. Uzun süre gidecek bir ürün. İlk sürüldüğünde hafif bir yapışkanlık hissi oluyor, tüm serumlarda olduğu gibi, sonra emiliyor. Cildimi çok güzel nemlendirdi, yüzünüzü yıkadığınızda yumuşacık olduğunu hissediyorsunuz, esneklik kazandırıyor. İçeriği baya iyi, alkol ve parfüm yok. Aydınlatıcı ve onarıcı etki için en azından bir iki hafta daha kullanmak gerekiyor. Keşke bu tester minimum 5 ml olsaydı :) Elimdeki serum bittiğinde bu üründen devam edeceğim. Teşekkürler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Senanur T.
Senanur T. · 34 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk olarak dene bunuya teşekkür ederim ben bu ürün ile tanıştırdığı için:)bu ürünü duymuştum fakat alamamıştım deneme boy olması da iyi oldu benim açımdan ürüne karşı tereddütlü idim ama iyi ki tanışmışım öncelikle ilk paketi açıp sıktığımda jel gibi bir kıvamı vardı ve sürdüğümde baya bir yedirmeye çalıştım keşke öyle yapmasaymışım çünkü hemen emmeye başladı sonrasında ise cildime hemen etki edip yumuşaklığı ferahladığını hissettim arkadaşlarım bile hemen sordular bugün yüzüne ne yaptın diye çok canlı duruyor dediler içeriğindeki probiyotik kaynaklı olmasını da çok sevdim hemen gidip bu üründen aldım iyi ki kullanmışım ve herkese öneriyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü sabah ve akşam olmak üzere iki kere kullandım. Her ikisinde de ürünü sürdüğümde bir dakikadan kısa bi sürede emildiğini gördüm. Asla yapış yapış bir his bırakmıyor. Cildinizde hiç ağırlık yapmıyor. Benim cildim kuru olmadığı için ürün nemlendirme konusunda bana gayet yeterli geldi. Ürün renk eşitlediğini de vadediyor.  Ama uzun süreli kullanmadığım için bu vaadini karşılayıp karşılamadığını bilmiyorum. Fakat kullanım sonrası cilde minik bir ışıltı verdiğini söyleyebilirim. Ayrıca ürünün parfümlü bir kokusunun olmaması benim hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra K.
Büşra K. · 24 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün kokusu yok yani koku hassasiyeti olanlar rahatça kullanabilirler. Ürünü ilk sürdüğüm andan itibaren cildime çok güzel bir parlaklık verdi hatta üstüne mat görünüm sağlayan bir nemlendirici sürmeme rağmen nemlendiricinin altından güzelce parlayarak. Cildimin sağlıklı görünmesini sağladı ve ben bu etkiyi ertesi gün sabaha kadar gözlemledim. Ürünün boyutundan ötürü yenileyici etkisi hakkında bir şey söyleyemem ama üründen memnun kaldım. Fiyatı biraz yüksek o yüzden tekrar almayı düşünmüyorum. Yine de güzel bir üründü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.