Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Liftactiv HA Filler Kırışıklık Karşıtı Dolgunlaştırıcı Serum
amazon-image
Vichy Liftactiv HA Filler Kırışıklık Karşıtı Dolgunlaştırıcı Serum

Vichy Liftactiv HA Filler Kırışıklık Karşıtı Dolgunlaştırıcı Serum

Vichy 
  4.49  (9830 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kırışıklıkları ve ince çizgileri doldurur. Cildi nemlendirir ve dolgun görünüm sağlar. Cilt yapısının bozulması ve hyalüronik asit kaybının neden olduğu yaşlanma belirtilerinin görünümünü düzeltmek için aşamalı dolgu etkisi sağlayan %1.5 saf Hyalüronik Asit ile güçlendirilmiştir. 

6 haftada kırışıklık görünümü -%47*, ince çizgi görünümü -%60* azalır.

*Klinik skorlama, 53 kadın.

Nasıl Kullanılır?

Her sabah ve akşam uygulayın. Tam bir dozaj için aplikatöre hafifçe bastırın ve formülasyonun 2-3 damlasını avcunuzun içine damlatın. Temiz ve kuru cildinize uygulamak için parmak uçlarınızı kullanın. Tüm yüzünüze yayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%25
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zübeyde Y.
Zübeyde Y. · 31 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serum şeklinde ürün hiç kullanmadım daha önce bu bir ilk benim için daha iyi sonuç için uzun süre kullanılması gerektiğini düşünüyorum yaşım daha genç olduğu için kırışıklık yok yüzümde onun için kırışıklıga etkisi ne kadar olur bilmiyorum ama kokusu güzel geldi bana nemlendiriciliği hoşuma gitti yüzüme bir canlılık geldi göz altlarımdaki yorgun görünümü giderdi ama dediğim gibi uzun kullanımda daha etkili olacağını düşünüyorum bu ürünü bana deneme fırsatı veren denebunu ya teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Engin G.
Engin G. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Efsane bir ürün. Gerçekten biz erkekler bu tarz şeylere merakımız yoktur ama kullandıktan sonra almaya karar verdim. Muhteşem bir ürün uyguladıktan sonra ipeksi bir cildiniz oluyor ve sanki ince çizgiler gerilerek bebeksi bir hal alıyor. Genç kalmak ve güzel yaş almak isteyenler kesinlikle tereddüt etmeden almanızı tavsiye ederim ve içeriği zengin olduğu İçin akışkan yapısından dolayı nokta kadar bile kullanım sağlayınca yüzünüzün tamamına yeterli oluyor. Kesinlikle herkeste olması gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FEYZA S.
Feyza S. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vichy yıllardan beri duyduğumuz kaliteli güzel bir ürün bu ürünü deneme fırsatı bulduğum için memnunum serumu ml olarak az olsada yüzünüze yetecek içerikteydi kokusu hoş bi üründü akışkan bir yapısı cildinizi güzel nemlendiriyor sanırım en sevdiğim kısmı ciltteki emilimi oldu yüzde yapışkan yağlı bir his bırakmıyor kısa sürede cilt serumu emiyor ve hiç rahatsızlık vermiyor uzun süreli kullanımdaki etkisini merak ediyorum ama güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeliha G.
Zeliha G. · 29 · Kütahya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü sanırım bir daha almak hiç nasip olmayacak :) çünkü fiyatları yüksek ve gerçekten kaliteli olduğu belli bana gönderilen 1ml üründü ve bütün yüzüme yetti hatta boynumada sürdüm demekki günde 1 ml kullanılsa baya baya bereketli ürün. Sürdüğümde yüzümde gerginlik hissettim . Birde hafif kaşıntı hissettim o benim hassas cildimden kaynaklı galiba. Ama gerçekten kırışıklık konusunda düzenli kullanımda etki edebilir çünkü gerçekten gerginlik hissettim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya B.
Hülya B. · 49 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle çok iyi. Deneme boy olmasına rağmen sonuç gayet memnun edici. Normal boyunu düzenli kullanımda eminim çok daha iyi sonuç elde edilecektir. Cildimde ipeksi yumuşak bir his oluştu. Cildim daha canlı ve yenilenmiş gibi. Yüzüme dokunduğumda ki pürüzsüz ve ipeksilik hissi beni mutlu etti kendimi daha iyi hissetmemi sağladı. Şuan fiyatını bilmiyorum ama bütçemi zorlamayacak gibiyse almayı düşünüyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Raziye Coşkun
Raziye Coşkun · 24 · Karaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün günlük göz altı çevresi bakımı için ideal. Ama küçük gelen deneme ürünlerinde cilt üzerinde bazı etkileri tam göremiyorsunuz. Cilde canlı görünüm verdi mi aydınlık sağladı mı bunlar ancak belli bir süre daha kullanıldığında cevap verilebilecek sorular. Bir iki kez denenen bir üründe yorum ve etki takibi çok detaylı maalesef ki olamıyor. Genel olarak ciltteki yumuşaklığı sevdim diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyra C.
Sümeyra C. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu tür serumları çok beğeniyorum. Dha önce de kullandığım bir markaydı. Cilt bakımına önem veren kişilerin kesinlikle tercih etmesi gereken bir ürün diye düşünüyorum. Ben denebunu dan gelir gelmez hemen kullandım. Zaten birkaç damla tüm yüzünüze yetiyor. Sürdükten sonra cilt inanılmaz yumuşak oluyor. Normalde benim cildim aşırı kuru. Bu ürünü sürdükten sonra Yumuşacık oldum. Bu serumu büyüğünden alıp kullanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe S.
Gökçe S. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürekli adını duyduğum ve denemek için umutlandığım bir üründü fakat bir türlü deneme fırsatı bulamamıştım . Denebunu sayesinde denedim ve çok memnun kaldım dudak kenarımda ince gülme çizgilerim var Vichy lıftactıv kırışıklık karşıtı dolgunlaştırıcı serumu düzenli kullanımımla etkisini göreceğimi düşünüyorum . Her sabah ve her akşam temiz ve kuru cildime 2 - 3 damla parmak uçlarımla uyguluyorum memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 53 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildime etkilerine bayıldım. İnce çizgilerin görünümü azaldı ve cildim ışıl ışıl oldu. Sıkılaşma ve güzel bir dolgunluk kazandırdı. Pürüzsüz ve sağlıklı görünen bir cilt elde ettim. Parfümsüz olmasını çok sevdim. Belki uzun süre kullanımda kalıcı etki yaratabilir ama numune olmasına rağmen etkisi beni şaşırttı. Yüzümü gerçekten gerdi. Cilt tarafından iyice emildikten ağırlık oluşturmuyor.Çok teşekkürler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sılanur K.
Sılanur K. · 23 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Etkisini direkt belli eden ve heerkesin dolabında buşunması gereken bir ürün diyebilirim. Normal şartlarda ürünleri pahaşı bir marka olsa da fiyat/performans olayında gerçekten en tepelerde yer alan bir markanın aynı tarzdaki bir ürünü diyebilirim. Minicik bir miktarla bile işinize yarayacaktır. Arayanlar için KESİNLİKLE önerebileceğim bir ürün. Sonrasında sizi mağazaya gidip almaya itecek bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.