Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Liftactiv HA Filler Kırışıklık Karşıtı Dolgunlaştırıcı Serum
amazon-image
Vichy Liftactiv HA Filler Kırışıklık Karşıtı Dolgunlaştırıcı Serum

Vichy Liftactiv HA Filler Kırışıklık Karşıtı Dolgunlaştırıcı Serum

Vichy 
  4.49  (9830 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kırışıklıkları ve ince çizgileri doldurur. Cildi nemlendirir ve dolgun görünüm sağlar. Cilt yapısının bozulması ve hyalüronik asit kaybının neden olduğu yaşlanma belirtilerinin görünümünü düzeltmek için aşamalı dolgu etkisi sağlayan %1.5 saf Hyalüronik Asit ile güçlendirilmiştir. 

6 haftada kırışıklık görünümü -%47*, ince çizgi görünümü -%60* azalır.

*Klinik skorlama, 53 kadın.

Nasıl Kullanılır?

Her sabah ve akşam uygulayın. Tam bir dozaj için aplikatöre hafifçe bastırın ve formülasyonun 2-3 damlasını avcunuzun içine damlatın. Temiz ve kuru cildinize uygulamak için parmak uçlarınızı kullanın. Tüm yüzünüze yayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%25
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kader A.
Kader A. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce sadece reklamlarda görüp ihtiyacım olmayan bir marka iken yasimin yavaştan bu tarz ürünleri kullanma cagina geldigini anladım. Ürün deneme boyu olduğu icin uzun vadedeki etkilerini bilemem. Kullandigim kadarini söyleyeyim. Zaten damla damla kullanildigi icin uzun süre kullanilabilecek bir ürün. Kolay sürülüyor ve sürdüğünüz bölgeyi gerip parlatiyor. Ben göz çevremdeki kaz ayaklari icin kullandim surdugunuzde görünümü azaltıyor ama oyle bir iki kullanimda silip atacak bi mucize de degil. Guzel nemlendiriyor. Düzenli ve uzun vadeli kullanimda güzel sonuçlar elde edecegime eminim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mine G.
Mine G. · 33 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yüzümü nemlendirmeye her zaman özen gösterirdim ancak yine de yüzümde bıraktığı hisse bayıldım. alnımdaki karışıklığın da zaman içerisinde silindiğini gözlemlemek için ileri yaşlarımda sık sık kullandıktan sonra yorumlayabilirim belki :) fiyatı tuzlu olsa da pek az sürülüp yüze rahat bir şekilde sürüldüğünden gerçekten çok çok uzun zaman dayanıyor. cilt problemleri ve kuruluk yaşayan bir arkadaşıma da önermiştim bir önceki testerlarınızı ve gerçekten memnun. su an kullandığım normal nemlendirme üzerine, hyaluron formüllü olanını açıkçası bir dahaki sefere denemek istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa A.
Melisa A. · 24 · Niğde
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba Denebunu ailesi öncelikle denebunu ücretsiz Ağustos kutusunu gönderdiğiniz için çok teşekkür ederim.Vichy ürünlerini çok severek kullanıyorum göndermiş olduğunuz ürünü ilk kez kullandım ve bundan sonra kesinlikle kullanmayı düşünüyorum çünkü göndermiş olduğunuz Vichy H.A.Epidermic Filler Kırışıklık Karşıtı Yüz ve Göz Çevresi Serumu'ndan çok memnun kaldım.Cildi çok güzel bir şekilde nemlendiriyor, ciltte gerginlik hissi yaratmıyor ve en önemlisi cildi pırıl pırıl yapıyor,bu yüzden üründen oldukça memnun kaldım ve herkesin bu ürünü kesinlikle kullanmasını tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda N.
Eda N. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
önce tester.ını denedim tester bitmeden hemen aldım ve bayıldım. gerçekten çok hafif hem yaz hem kış için uygun hatta bu ne işe yarıcak kesin param boşa gitti derken baya baya cildimi neme doyuruyor, kıvamından dolayı sürümü aşırı eğlenceli. cildimin pek ihtiyacı olmasa da yaş itibariyle ufaktan bu tarz yoğun nemlendirme özellikli serum arayışıma son verdi. sadece geceleri sürüyorum ama sanki yüzüm sabah kalktığımda tatlı bir dolgunlukla uyanıyorum. daha ne olsun ne isterim ki?
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevde Nur Ç.
Sevde Nur Ç. · 29 · Karaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serumun vadettikleri çok güzel ve karşıladığını düşünüyorum. Çok tanınmış bir marka olduğunu düşünüyorum. İlk kullanımda dahi farkı anlayabilirsiniz. Akşam uyumadan önce kullandım ve sabah yüzümde rahatsız etmeyen bir gerginlik ve sıkılık olduğunu fark ettim. Hoşuma gitti doğrusu. Fakat çok pahalı bu nedenle dene bununun hazırladığı indirimli vichy kutusundan satın alınabilir. Fiyat gayet güzel şok büyük bir indirim oluşturulmuş uzun süreli etkilerine bakmak için deneyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · Niğde
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce denememiştim. denebunu.com sayesinde deneme şansı buldum. Ürün şeffaf renkte ve jel kıvamında fakat yüzümde herhangi bir yapış yapış hissi bırakmadı tamamen emildi. Emilmesini bekledikten sonra nemlendiricimi de sürdüm. T bölgem yağlı olduğu için sorun olmadı fakat (yanaklarda) kuru kısımlarda gerilme ve acıma yaptı hemen nemlendiriciyi sürdüm sorun olmadı. kızarma yapmadı. Zaten H.A. içerikli ürünlerden sonra hemen nemlendirmek önemli. Alıp kullanmak isteyeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BAHAR K.
Bahar K. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu markanın vucüt için başka ürününü kulladım etkisini görünce şok oldum. dedim vichy olayı bitirmiş- bu ürünü denememiştim ilk sürünce cok hafif batma yanma arası bişi oldu ama kısa süreli sonra bi gerildi yüzüm - ancak ben bi yerde okumuştum bu tarz serumları ıslak yüze uygulamak gerekliymiş bu yüzden yüzüm hafif nemliyken sürdüm boynuma kadar yedirdim hafif nemli de bıraktım- gayet güzel emildi- sabah uyandığımda yanaklarım niye yumuşak dedim kendi kendime sonra aklıma serum sürdüğüm geldi :) ben sevdim açıkcası
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Ş.
Emine Ş. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanin kötü hic bir ürünüyle karşılaşmadım bu üründe diğer ürünleri gibi çok güzel. Keşke fiyatları biraz daha uygun olsada daha fazla çeşitlerini alarak deneme fırsatımız olsa . Urunu degerlendirdigimde muhteşem bir kaç gün içinde yüzünüzdeki degisikligi fark ediyorsunuz göz çevrem daha bakımlı yuzum daha aydınlık oldu .zaten urunu kullanmaya basladiginizda gerginlik hissini hissediyorsunuz bence düzenli kullanımda etki oranı çok yüksek bir ürün. Kesinlikle alacağım ürünler listesinde
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedef C.
Sedef C. · 37 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Senelerdir kendini kanıtlamış bir marka olan vichy markasını ilk defa denebunu sayesinde deneme fırsatım oldu. Ürünün akışkan bir yapısı var uygularken allah allah biraz sıvı sanki duygusu uygulama bitiminde hadi canım şeklide devam ediyor. Hiç bir kalıntı, rahatsızlık hissi, yağlı görünüm yağlı his yok. Mükemmel bir şekilde emiliyor cilt tarafından. Elinizi cildinizde gezindirdiğiniz anda en uygun bu şekilde tarif edebileceğim galiba tıpkı bir saten kumaşa dokunuyor hissi işte bu çok hoş. Çok başarılı bir ürün gerçekten..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zübeyde Y.
Zübeyde Y. · 31 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serum şeklinde ürün hiç kullanmadım daha önce bu bir ilk benim için daha iyi sonuç için uzun süre kullanılması gerektiğini düşünüyorum yaşım daha genç olduğu için kırışıklık yok yüzümde onun için kırışıklıga etkisi ne kadar olur bilmiyorum ama kokusu güzel geldi bana nemlendiriciliği hoşuma gitti yüzüme bir canlılık geldi göz altlarımdaki yorgun görünümü giderdi ama dediğim gibi uzun kullanımda daha etkili olacağını düşünüyorum bu ürünü bana deneme fırsatı veren denebunu ya teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.