Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
URBAN Care Macadamia & Keratin Saç Bakım Şampuanı
amazon-image
URBAN Care Macadamia & Keratin Saç Bakım Şampuanı

URBAN Care Macadamia & Keratin Saç Bakım Şampuanı

URBAN Care 
  4.50  (795 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Makademya yağı ve keratin içeren, yoğun nemlendirici ve onarıcı saç bakım şampuanı, işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiştir. 
  • İşlemlerden dolayı yıpranan, zarar gören ve canlılığını kaybeden saçların onarımını sağlar. Canlı ve sağlıklı görünümü geri kazandırır. 
  • İçerdiği özel aktiflerden oluşan kompleks onarıcı tabaka oluşturur ve saçları çevresel hasarlara karşı korur. 
  • İçerdiği bitkisel keratin teknolojisi sayesinde saçların ihtiyacı olan yeniden yapılanma, onarım ve korumayı sağlar. 
  • Silikon ve paraben içermez.

Nasıl Kullanılır?

Islak saça masaj yapılarak uygulanır, ardından durulanır. Daha etkili sonuçlar için Macadamia&Keratin serisinin diğer ürünleri ile birlikte kullanılması tavsiye edilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%28
%5
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Seval Ş.
Seval Ş. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusuna kutusuna hayran kaldığım bı ürün. Saçlarımda ağırlık yapmadan enfes bı yumuşaklıkla beni baş başa bırakıyor. Ekstra hacimli dalgalara sahip olmak da cabası. Ürünün ambalajı sayesinde kolay kullanım sağlıyor ve seyahatlerde de kolaylıkla yanımda taşıyabileceğim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yaren B.
Yaren B. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğindeki keratin saçları yumuşacık yapıyor özellikle bu yaz aylarında deniz ve havuzdan güneşten, yıpranan matlaşan kuruyan saç uçlarına harika bir bakım yapıp yumuşacık yapıyor. Harika bir ürün yıpranmış parlaklığını yitirmiş saçlara iyi bir bakım. Çok memnun kaldım teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevda B.
Sevda B. · 41 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben bu markanın diğer ürünlerini denebunu sayesinde keşfettim satışda görünce hemen alıyorum hem uygun denebunu da hem kaliteli ürün ve saçlarımı yumuşacık ve parlak yapıyor ekstra bakım sağlıyor ve mis gibi bir kokusu var hiç düşünmeden alın ve kulanın mükemmel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın argan yağlı serisini ve kafein içeren mor serisini severek kullanan biriyim bu üründen de bi o kadar memnun kaldım saçlarımı onardığını düşünüyorum yıpranmış saçlar için kesinlikle tavsiye ederim arganlı serisinden bir tık daha iyi olduğunu düşünüyorum seriyi tamamlayıp bir süre de bu seriyi kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamzenur D.
Gamzenur D. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım çok kalın telli ve sert bir yapıya sahipti ve renkli boyamak için 3 kere renk açma işlemi uygulandı tahmin edersiniz ki zaten sert olan saçlarım iyice keçe gibi oldu bu kadar kötü bir dönemde böyle bir ürünle karşılaştım ve denemeye karar verdim. Şimdi saçlarım yumuşacık parlak ve ipeksi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande Nur Y.
Hande Nur Y. · 29 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu harika içeriğindeki omega yağı sayesinde saçlarımı yumuşacık ve parlak yaptı saçım boyalı değil bu sebepten ekstra yumuşacık oldu annem de kullandı işlem görmüş bi saçı vardı o da memnun kaldı ve onarım yaptı yazın özellikle güneşten ve denizden yıpranıcağı için ilaç gibi geldi ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Nur B.
Eda Nur B. · 22 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim gibi saçı çok yıpranmış olanlar için çok çok güzel bir ürün benim saçım çok yıpranmış ve çok güçsüz bir saçtı cidden buna çok ihtiyacım vardı saça vermiş olduğu o nem çok güzel saçıma canlılık geldi gerçekten saçımı onardı ve saçı daha çabuk uzatıyor bunu unutmayalım. Kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ediyorum lütfen deneyin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehmet Ö.
Mehmet Ö. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle şampuanın kokusu çok güzel. Gerçekten hoş bir kokusu var. Ayrıca kabın tasarımı da çok hoş. Saçlarıma bir yumuşaklık verdiği doğru. Saçlarımı oldukça yoğun ve yumuşak yapıyor. Ancak kesinlikle yapay bir yoğunluk ve yumuşaklık değil. Bakım konusunda saçım biraz daha az dökülüyor diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülcan Ç.
Gülcan Ç. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de bu markanın saç bakım yağını kullanıyordum. Ve genel olarak memnundum ama hiç şampuanını kullanmamıştım. Şampuanın kokusu gayet hoş kokuyor. Saça verdiği pürüzsüzlükte güzel genel olarak beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse O.
Buse O. · 24 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde çok kuru ve cansız olan saçım ilk yıkama ile parlamamaya başladı. Normalde saçlarımla sürekli problem yaşayan biriyimdir ama bu şampuan sayesinde saç problemlerimin büyük kısmından kurtuldum. Teşekkürler urbancare🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.