Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
URBAN Care Macadamia & Keratin Saç Bakım Şampuanı
amazon-image
URBAN Care Macadamia & Keratin Saç Bakım Şampuanı

URBAN Care Macadamia & Keratin Saç Bakım Şampuanı

URBAN Care 
  4.50  (795 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Makademya yağı ve keratin içeren, yoğun nemlendirici ve onarıcı saç bakım şampuanı, işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiştir. 
  • İşlemlerden dolayı yıpranan, zarar gören ve canlılığını kaybeden saçların onarımını sağlar. Canlı ve sağlıklı görünümü geri kazandırır. 
  • İçerdiği özel aktiflerden oluşan kompleks onarıcı tabaka oluşturur ve saçları çevresel hasarlara karşı korur. 
  • İçerdiği bitkisel keratin teknolojisi sayesinde saçların ihtiyacı olan yeniden yapılanma, onarım ve korumayı sağlar. 
  • Silikon ve paraben içermez.

Nasıl Kullanılır?

Islak saça masaj yapılarak uygulanır, ardından durulanır. Daha etkili sonuçlar için Macadamia&Keratin serisinin diğer ürünleri ile birlikte kullanılması tavsiye edilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%28
%5
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ZUHAL U.
Zuhal U. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç teline etki ederek, onarılmasına yardımcı oluyor ve pürüzsüzleştiriyor. İpeksi yumuşaklık ve parlaklık sağladığını açıkça görmüş oldum. Kolay tarama sağlaması beni memnun etti. Avuç içine ufak bir miktar serum alıp ovaladıktan sonra ıslak veya nemli saça eşit miktarda uygulanır, durulama gerektirmiyor. Kesinlikle tavsiye ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aynur A.
Aynur A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban şampuan 🧴o kadar müthiş yaptı ki saçlarımı mükemmel kokusuyla aşık oldum adeta ve pamuk gibi bakımlı saçlara sahip olduğum kesin ve kesinlikle tavsiye ediyorum saçlarımı onarmakla kalmadı sanki nefes aldı saçlarım harika bir görüntüye sahip oldu saçlarım herzamankinden daha dolgun ve müthiş yaptı hayran kaldım resmen aşık oldum ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
amine ayça y.
Amine Ayça Y. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten aylardır kullandığım bir ürün tüm çeşitleri elimde var ve bunun kokusu efsane bişey. Size kelimelerle anlatamam. Saçımda bıraktığı o nemli his hiçbir zaman kaybolmuyor ve bakım kremi olarak bile kullanılabilir bence. Fiyat açısından da gayet iyi ve sürekli kullanmaya devam edebilceğim bir ürün. Yoğun bir onarım yapıyor ve saçı daha nemli tutuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elzem S.
Elzem S. · 25 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımdan bir çok işlem geçti. Saçlarımı renkli boyayabilmek için açtırdım daha sonrasında full bir boyama yaptırdım. Uçları aşırı kırıldı çekince lastik gibi uzuyordu ve kuruduktan sonra istemediğim bir kabarıklık hali mevcuttu. Daha ilk yıkamada saçlarımın daha canlı durduğunu fark ettim daha parlak oldu. Ayrıca şampuanın kokusu kesinlikle çok güzel. Bitince tekrar alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu G.
Arzu G. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü bayadır kullanmayı istiyodum fakat piyasa degerinden dolayi alamamistim en son saçımı kendim boyadığımdan dolayı çok yıpranmalar oldu ve çok şampuan degistirdim ama bu sampuan geldikten sonra sac kremini ve spreyini aldim hepsini bi arada kullandigimda cok kisa bi surede saclarimi onardigini hissettim cok guzel bi urun ❤️❤️🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedef D.
Sedef D. · 26 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım daha öncesinde boyadan dolayı fazla yıpranmıştı saçlarımı kestirmeme rağmen çok fazla toparlayamamıştım ama bu ürün sayesinde çok kısa sürede saçlarımın toparlandığını ve canlılık kazandığını fark ettim duş sonrasında tararken bile fazla saç dökülmeden ve rahat bir şekilde açıldığını fark ettim bu süre zarfında o yüzden tavsiye ediyorum herkese
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevda B.
Sevda B. · 41 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben bu markanın diğer ürünlerini denebunu sayesinde keşfettim satışda görünce hemen alıyorum hem uygun denebunu da hem kaliteli ürün ve saçlarımı yumuşacık ve parlak yapıyor ekstra bakım sağlıyor ve mis gibi bir kokusu var hiç düşünmeden alın ve kulanın mükemmel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın argan yağlı serisini ve kafein içeren mor serisini severek kullanan biriyim bu üründen de bi o kadar memnun kaldım saçlarımı onardığını düşünüyorum yıpranmış saçlar için kesinlikle tavsiye ederim arganlı serisinden bir tık daha iyi olduğunu düşünüyorum seriyi tamamlayıp bir süre de bu seriyi kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hayrunisa T.
Hayrunisa T. · 23 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanmadan önce acaba krem kullanmalımıyım diye düşündüm ama kullandıktan sonra kremin çokda gerekli olmadığını farkettim. Kalıcı hoş bir kokusu var saçlara yumuşaklık veriyor ve saçlarımın kolay tarandığını fark ettim . Ben beğendim ve kesinlikle tavsiye ederim. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep derya g.
Zeynep Derya G. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanmayi cok istedigim bir urundu. Kullanma sansi verdiginiz icin tesekkurler. Daha once sac kremini kullanmistim. Cok begendim. Saclarim biraz kurumaya baslamisti. Bu sampuan sanki rahatlatti sac derimi. Saclarimdaki kuruluk gitti gibi geldi. Umarim uzun sureli kullanimda daha da guzel olur saclarim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.