URBAN Care Hibiscus & Shea Butter Saç Bakım Kremi
Hibiscus ve Shea yağı içeren bukle belirginleştirici, elektriklenme ve kabarma önleyici saç bakım kremi
Kuru, kabaran, elektriklenen dalgalı ve kıvırcık saçlar için geliştirilmiştir. Yüksek antioksidanlar, A ve C vitaminleri yönünden zengin yoğun besleyici formülü ile saçınızı nemlendirerek doğal yumuşaklığını artırmaya, yıpranmış buklelerin onarılmasına ve elektriklenmeyi azaltmaya yardımcı olur. İçerdiği bitkisel keratin sayesinde saçın yeniden yapılanmasına yardımcı olur ve yıpranmalara karşı koruma, onarım ve direnç desteği sağlar.Sülfat, paraben ve silikon içermez. Vegan içeriğe sahiptir.
Nasıl Kullanılır?
Şampuan sonrası saç boy ve uçlarına uygulanır, ardından durulanır. Daha etkili sonuçlar için Hibiscus & Shea Butter Serisinin diğer ürünleri ile bakımınızı tamamlayın.
Puan dağılımı
Mükemmel paketleme yapılmıştı,sorunsuz elime ulaştı. Saçlarımı yumuşacık yaptı,sülfatsızda... Alın aldırın derim başka söze gerek yok ;)
Uzun süredir kullandığım bir ürün bu saç kremi. İçinde hiçbir türlü silikon, sülfat ve kurutucu alkol yok. Curly girl methoduna uygun. Uzun bir süre daha kullanmaya devam edeceğim gibi görünüyor.
Ürünün kokusu çok güzel. Banyodan saatler sonra bile kokusu hala saçta kalıyor.Ayrıca saçlarımı çok güzel yumuşattı. Bukle belirginleştirme etksini ise bn göremedim maalesef
Ürün harika kokuyor. Saçlarım hafif dalgalı, dalgalarını belirginleştirdiğini söyleyemeyeceğim. Ancak saçlarımın bu şekilde yumuşacık olduğuna daha önce şahit olmamıştım. Üründen gayet memnun kaldım.
Saçlarımda kuruluk problemi yaşıyorum, bu krem saçlarımı parlak ve yumuşak yaptı. Buklelerim daha belirgin oldu. Rengi de ışıl ışıl . Sevdiğim bir ürün oldu.
Saçlarım dalgalı olduğu için iyi bir nemlendiriciye ihtiyacı oluyor , bu ürün hem iyi nemlendiriyor hem vegan hem de sülfatsız. bukleleri harika belirginleştiriyor. Tüm seriyi kullanmayı düşünüyorum
Bir saç kreminden beklediğiniz tüm performansı rahatca alabilirsiniz, üstelik bu mükemmel kokuyu başka bir üründe bulabileceğinizi sanmam👌
Saçlarım çok kabarık ve duşta dahi kremsiz saçım açılmaz. hem kabarıklığı alıyor hem kıvırcık belirginleştiriyor. Kesinlikle çok begendim. Saç şekillendiricini de denedim çok güzeldi.
Kremini ilk kez kullandım bu serinin ve beğendim ilk kullanımda uçlarına uygulayarak duruladım. Genel anlamda saça nem kazandırdığını düşünüyorum.
Saçı çok güzel yatıştırıyor. Buklelerin görüntüsünde yumuşak ve soft bir etki bırakıyor. Kabarma, elektriklenme gibi sorunlar yaşamadım. Parfümü rahatsız edici değil

