URBAN Care Hibiscus & Shea Butter Saç Bakım Kremi
Hibiscus ve Shea yağı içeren bukle belirginleştirici, elektriklenme ve kabarma önleyici saç bakım kremi
Kuru, kabaran, elektriklenen dalgalı ve kıvırcık saçlar için geliştirilmiştir. Yüksek antioksidanlar, A ve C vitaminleri yönünden zengin yoğun besleyici formülü ile saçınızı nemlendirerek doğal yumuşaklığını artırmaya, yıpranmış buklelerin onarılmasına ve elektriklenmeyi azaltmaya yardımcı olur. İçerdiği bitkisel keratin sayesinde saçın yeniden yapılanmasına yardımcı olur ve yıpranmalara karşı koruma, onarım ve direnç desteği sağlar.Sülfat, paraben ve silikon içermez. Vegan içeriğe sahiptir.
Nasıl Kullanılır?
Şampuan sonrası saç boy ve uçlarına uygulanır, ardından durulanır. Daha etkili sonuçlar için Hibiscus & Shea Butter Serisinin diğer ürünleri ile bakımınızı tamamlayın.
Puan dağılımı
Saçları yumuşacık yapıyor serinin geri kalan ürünleriyle beraber kullanırsanız daha iyi sonuç veriyor ve bukleleri bayaa belirginlestiriyo benim saçım kalın telli gür ve kabarık saçımın kabarması konusunda oldukca yardımcı oldu. Kıvırcık veya dalgalı saça sahip herkes denemeliii
Ürünün kokusu ve yapısı güzel. Saça dağıtırken bir sıkıntı yaşamadım. Duruladıktan sonra saçlarımın cidden nemlendiğini hissettim ve buklelerimi kesinlikle belirginleştirdi. Vegan formül olması beni ayrıca cezbetti diyebilirim.
Seriyi Gizem Uzel de görmüştüm merak ediyordum kokusu falan çok güzel yoğunluğu ve yapısını da sevdim bazı saç kremleri saçtan tam arınmıyor hissi oluşturuyor bende bu ürün öyle değil.Almaya devam ederim
İnce telli ve kıvırcık saç taramak çok zordur bu krem sayesinde saçlarımı yıpratmadan tarayabiliyorum. Çok kolay taranıyor ve sonrasında yumuşacık oluyor. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Ayrıca ambalajının rengi ve tatlılığına da bayıldım.
Bu seriyi uzun zamandır denemek istiyordum. Ürünün kokusu hafif. Nemlendirmesi yeterli. şampuanıyla beraber kullandığımda dalgalı saçlarımı nemlendirdi ve hacimli, şekilli dalgalar oluştu. Sülfatsız, parabensiz, silikonsuz formulü en büyük artısı.
Elektriklenen saçlarımı daha düzgün dalgalandırdı ve nemlendirdi. Görece daha temiz içeriğe sahip olmasını beğendim. Kokusu da tatlı. Saçımı döker mi diye endişeliydim ama uçlarına sürdüğümde böyle bir sorun da yaşamadım. İndirimdeyken alırım.
Permalıyken ve boyalı saçım varken bile denediğim onlarca üründen daha iyiydi. Daha pahalı ürünler bile denedim. Ama en çok fiyat performans oranını bu üründe sevdim. Markanın bence şampuan ve kremini bir arada kullanınca maksimum verimi alıyorsunuz.
Bu seri ilk çıktığında alıp kullanmıştım. Şimdi sülfatsız versiyonu çıkınca alıp denemek istedim. Eski hali çok sıvı yapıdaydı sevmemiştim ama bu hali çok daha iyi. Güzel nemlendiriyor. Buklelerim daha belirgin görünüyor.
Mükemmel paketleme yapılmıştı,sorunsuz elime ulaştı. Saçlarımı yumuşacık yaptı,sülfatsızda... Alın aldırın derim başka söze gerek yok ;)

