Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
URBAN Care Hibiscus & Shea Butter Saç Bakım Kremi
amazon-image
URBAN Care Hibiscus & Shea Butter Saç Bakım Kremi

URBAN Care Hibiscus & Shea Butter Saç Bakım Kremi

URBAN Care 
  4.44  (536 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Hibiscus ve Shea yağı içeren bukle belirginleştirici, elektriklenme ve kabarma önleyici saç bakım kremi

Kuru, kabaran, elektriklenen dalgalı ve kıvırcık saçlar için geliştirilmiştir. Yüksek antioksidanlar, A ve C vitaminleri yönünden zengin yoğun besleyici formülü ile saçınızı nemlendirerek doğal yumuşaklığını artırmaya, yıpranmış buklelerin onarılmasına ve elektriklenmeyi azaltmaya yardımcı olur. İçerdiği bitkisel keratin sayesinde saçın yeniden yapılanmasına yardımcı olur ve yıpranmalara karşı koruma, onarım ve direnç desteği sağlar.Sülfat, paraben ve silikon içermez. Vegan içeriğe sahiptir.

Nasıl Kullanılır?

Şampuan sonrası saç boy ve uçlarına uygulanır, ardından durulanır. Daha etkili sonuçlar için Hibiscus & Shea Butter Serisinin diğer ürünleri ile bakımınızı tamamlayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%28
%6
%3
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif A.
Elif A. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım normalde çok kurudur ve bu yüzden çok kepeklenir ama hemen de yağlanır. Kabarık ve dalgalı saçlarım. Elektriklenme de var. Hatta o kadar fazla oluyor ki saçımın dalgası gözükmüyor bazen. Bu şampuan saçlarımı güzel nemlendirdi kepek sorunum şu anlık yok. Yağlanmam da normal. Yani yağlanmayı ne geciktirdi ne de erteledi. Kabarıklığı biraz azaldı ancak elektriklenme hala devam. Dalgaları belirginleştirdi. Kokusunu pek beğenemedim. Şampuanıyla birlikte kullandım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berrin E.
Berrin E. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaklaşık 6 aydır kullandığım ürünün formülü Vegan olarak güncellenmiş. 6 aydır 36 yıldır çektiğim kıvırcık saç çilesi son buldu. Şampuan, durulanabilir saç kremi ve durulanmayan saç kremini kullanıyorum serinin. Bir daha başka ürün kullanabileceğimi sanmıyorum. Tüm buklelerim belirgin ve saçlarım mis gibi kokuyor. Boyalı olmasına rağmen yumuşacık ve hacminden bir şey kaybetmiyor asla. Kusursuz bir seri.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem S.
Sinem S. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı hiç kurutmadan sadece şampuan, krem ve köpük üçlüsüyle hiç elektiriklenmedi. herkes saçlarıma özel bir şeyler yaptığımı düşündü. Kremin yapısı çok güzel saçı ağırlaştırmıyor, fön çektirdikten sonraki o uçuş uçuş his gibi bir his bıraktı gerçekten inanılmaz memnun kaldım. Ayrıca ürün Vegan gönül rahatlığı ile kullanacağım bundan sonra.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Idil G.
Idil G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha once baska bir sac kremi kullaniyordum yine kivircik ve dalgali saclar icin ama o sulfatliydi. Tam olmasa da curly girl method uygulamaya calisiyorum, o yuzden bu urunu kendim de aliyordum onceden. Saclari yumusacik yapiyor ve harika kokuyor. Boyali saclarimi bile yumusacik yapti. Kivircik ve dalgali sacli herkeese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
M. C.
M. C. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Meyveli ve tatli kokulari kozmetik urunlerinde ve genel olarak hic sevmesem de urunun uyguladigi bakimi cok sevdim. Normalde sac kremi uygulamaktan cok korktugum icin acikcasi buna da korkuyla yaklasmistim ama sac kremi uygulamasinda yarisi ellerimde kalan saclarim bu urunle boyle bir olumsuzluk yasamadi. Cok sevdim, kokusuna da alisiyor gibiyim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ülkü Birnas A.
Ülkü Birnas A. · 25 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban care'in diğer sülfatsız ürünleriyle birlikte kullandım ve inanılmaz sonuç aldım. Kokusuz bir ürün. Daha önce farklı markaların saç kremlerini denedim ama tam anlamıyla istediğim sonucu Urban care'den aldım. Güzel bukleler ve elektriklenme olmadı. Güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten kıvırcık ve kırılgan saçlarım için sülfatsız bakım ürünü ararken adını duyduğum şampuan ve saç kremi ikilisiydi. Henüz yeni kullanmaya başladığım için bukle belirginleşmesinde büyük bir fark göremesem de kokusu ve bıraktığı his harika. Kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Y.
Merve Y. · 32 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım platin rengi olduğu için mor şampuan kullanmak durumunda kalıyorum. O da boyadan zaten yıpranmış olan saçlarımın daha da yıpranmasına sebep oluyor ve nemlendirmesi pek de kolay olmuyor açıkçası. Bu ürün kesinlikle saçlarımın ihtiyacı olan nemi sağlıyor. Bunu yaparken de saçı ağırlaştırmıyor. Daha ne olsun :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu O.
Burcu O. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha önce başka bir markanın bukle belirginleştirici saç kremini kullanıyordum. Fakat saçları inanılmaz yapışık yapıyordu. şampuanla birlikte kullanınca hem buklelerim belirginleşti hem de yapışık kalmadı, hacimli durdular. Fakat fiyatı bir tık daha ucuz olsa sanırım insanlar başka markalara meyletmez.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ZUHAL U.
Zuhal U. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben ürünü beğenerek kullanmıştım bir süre. Saçım nemliyken sürüyorum saçıma ve çookk güzel bir kokusu var. Dalgalı+kabarık olan saçımın kabarıklığını alıp daha güzel dalgalar veriyor bu yüzden beğeniyorum. Saçım şu sıralar zaten genel olarak döküldüğü için saç dökmesi hakkında yorum yapamıyorum ama genel olarak tavsiye ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.