Urban Care Expert Biotin & Kafein Saç ve Saç Derisi Kremi
Biotin ve Kafein içeren Dökülme Karşıtı ve Sağlıklı Uzamaya Yardımcı Saç ve Saç Derisi Kremi dökülmeye eğilimli, yavaş uzayan, zayıf ve güçsüz saçlar için özel olarak geliştirilmiştir. Dökülmeyi azaltmaya ve saç diplerinin güçlenmesine yardımcı olur. Saçların sağlıkla uzamasına, yumuşaklık ve parlaklık kazanmasına yardımcı olur. Saçı ağırlaştırmaz ve kolay tarama sağlar.
Paraben içermez. Vegan içeriğe sahiptir. Hiçbir hayvansal içerik kullanılmamıştır.
ÖZEL İÇERİKLER
BIOTIN: Saç kalitesini artırır, saçın sağlıklı uzamasını destekler. Saçın güneş ışığı, toz, kir gibi doğal etkilere ve boya fön gibi işlemlerden kaynaklanan zararlara dayanıklılığını artırır.
KAFEIN: Saçı besleyerek saçların sağlıklı uzamasını sağlar. Saçların daha hızlı beslenmesini ve canlılık kazanmasını sağlar.
Puan dağılımı
Ürünün toniğini bilmeyen yoktur. Kremi de saçları beslemek ve dökülmesini azaltmak için kullanılabilir. Ama sadece dışardan bu tarz krem ve toniklerle saç dökülmesini tamamen durdurmak mümkün değil beslenmeye de dikkat etmek gerekiyor. Tonik şampuan ile beraber kullanıldığında daha etkili olacağını düşünüyorum. Kokusu ve saçta bıraktığı genel dokuyu beğendim.
ürünü son iki yıldır kullanıyorum zaten. geçirdiğim bir ameliyat sonrası aşırı saç dökülmem vardı. bir çok marka denedim ama en iyi verimi bu üründe aldım. normalde saç kremi kullanan bir insan olmamama rağmen tararken ya da kuruluktan dökülmesini önlemek amacıyla aldım. fiyat performans açısından kesinlikle tavsiye ederim. mükemmel bir ürün.
Ürünün hem saça hem de saç derisine uygulanabilir olması en sevdiğim özelliği diyebilirim. Normalde duşta saç kremini saç diplerine değdirmemek için ekstra bir çaba harcıyorum. Ama bu ürünü rahat rahat her yere uyguladım. Daha düzenli kullanımda etkilerini daha net görebiliriz tabi ki ama daha ilk kullanımdan saçlarım ipek gibi oldu, üstelik duş aldığım su oldukça sert olmasına rağmen.
Şampuan ve saç kremi olarak urban care aşırı yıpranmış cansız saçlar pembe renkli olanı şuanda kullanmaktayım. Saçlarım sarı ve sürekli açtığımdan dolayı çok işlem gördü. Urbanın bu ürününü ilk defa kullandım ve açıkçası hoşuma gitti. Ama kendi saçım içim pembesinin daha etkili ve iyi olduğunu düşünüyorum. Bu ürün de saçı yumuşacık yapıyor ve güzel bir kokusu var.
Mrblar, Urban Care'i genel olarak beğendim, saçlarımı çabuk yağlandırdığı için saç kremi kullanmayı pek sevmem ama özellikle deneyip yorum yazmak istedim ve saçımda bir ağırlık yapmadı ve hızlı yağlandırmadı. saç bakım rutinlerim arasına sokmak isterim. Banyoda paketden kullanmayı sevmediğim içinde şampuan kutuma koydum, yenisini alınca üzerine eklemeyi düşünüyorum :) Tşkler
Bu serinin saç dipleri için olan spreyini uzun süredir kullanıyorum. Spreyi bu şampuan ve saç kremi serisi ile birlikte kullansam daha çok etkisini görebilirdim belki. Tek seferde maalesef tam etkisini görmem mümkün olmadı ama iyi köpürüyor bu da bende iyi temizlediği hissini yarattı. Kokusu da, sonrasında verdiği yumuşaklık da gayet iyiydi. Bir şans verilebilir.
serinin spreyini kullanıyorum ve çok memnunum. şampuanın kokusu spreye göre daha güzel, urban care ürünlerinin kokusu bu serinin spreyi hariç genel olarak benziyor ve gayet hoş. saçımı güzel yumuşattı. diğer saç kremleri gibi saça yapışmıyor, kolay durulandı. dökülmeyi durdurma/uzamayı hızlandırma gibi etkiler hakkında yorum yapamıyorum çünkü bunlar için düzenli kullanım gerekiyor.
Urbanın Şampuanını kullanmıştım ama bunu duydum kullanmamıştım. Saç derine sürdüğünde o yumuşaklıgı anında hissediyorsun, saç derine masaj yaparken, öyle yumuşak oluyo ki parmakların saçlarına takılmadan rahatca masaj yapabiliyorsun. Ürünü cok begendim, alacağım ürünler arasına eklendi, teşekkürler.
İlk başta çok tereddüt ederek kullandım önyrgılı olarak kullanmama rağmen çok çokkkk memnun kaldım. Diğer ürünleri saçımı yağlandırdığını hissediyordum ama bu ürün💫 10 yıldız olsa veririm 💯 okadar güzel yapıyor ki saçmaları bence urban sadece bu ürüne çalışmalı 🤍 yumuşacık mis gibi koku💕
gerçekten çok başarılı buldum şampuanla beraber tek kullanımlık kremde geldi kutu içerisinde . kıvırcığım ve saçlarımı zor zapt edebiliyorum. bu üründen sonra hem çok kolay şekil aldı hem formunu korudu ve kabarmadı hemde kolay yağlanan saçlarım ertesi gün bile gayet iyi durumdaydı . kesinlikle satın alacağım


