Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Urban Care Expert Biotin & Kafein Saç ve Saç Derisi Kremi
amazon-image
Urban Care Expert Biotin & Kafein Saç ve Saç Derisi Kremi

Urban Care Expert Biotin & Kafein Saç ve Saç Derisi Kremi

URBAN Care  · urbancare.com.tr
  4.54  (3359 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Biotin ve Kafein içeren Dökülme Karşıtı ve Sağlıklı Uzamaya Yardımcı Saç ve Saç Derisi Kremi dökülmeye eğilimli, yavaş uzayan, zayıf ve güçsüz saçlar için özel olarak geliştirilmiştir. Dökülmeyi azaltmaya ve saç diplerinin güçlenmesine yardımcı olur. Saçların sağlıkla uzamasına, yumuşaklık ve parlaklık kazanmasına yardımcı olur. Saçı ağırlaştırmaz ve kolay tarama sağlar.

 

Paraben içermez. Vegan içeriğe sahiptir. Hiçbir hayvansal içerik kullanılmamıştır.

 

ÖZEL İÇERİKLER

BIOTIN: Saç kalitesini artırır, saçın sağlıklı uzamasını destekler. Saçın güneş ışığı, toz, kir gibi doğal etkilere ve boya fön gibi işlemlerden kaynaklanan zararlara dayanıklılığını artırır.

KAFEIN: Saçı besleyerek saçların sağlıklı uzamasını sağlar. Saçların daha hızlı beslenmesini ve canlılık kazanmasını sağlar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%26
%6
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Emine T.
Emine T. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç tipim yağlı ve egzama sebebiyle çok şampuan denedim ama keratinli şampuan olarak hiç istediğim gibi sonuca ulaşamadım.ilk izlenimim çok sıvı akışkan olmaması oldu. Koyu kıvamlı olduğundan çok az miktarda kullanmak bile bolca yetiyor. Kokusu harika ve çok kalıcı. Saçlarım öyle kolay tarandı ki yumuşacık terapi gibi oldu. Paketin küçük olmasına üzülmüştüm ama etkisini görünce bitmeden yerine yenisini sipariş verdim bile. Bakım değil gerçekten ihtiyaç olarak deneyin lütfen faydasına inanamayacaksınız
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban’ın ürünlerini hep iyi diye duyuyordum denebunu sayesinde artık satın almaya da karar verdim diyebilirim. Saçlarımda kabarma sorunu yaşayan biriyim ona çok iyi geldi. Saçlarımı yumuşacık yaptı ve kokusu da çok hoş. İçerisinde biotin ve kafein var ürünün. Bebek saçları çıkarır ve saçların uzamasına faydası olur diye düşünüyorum uzun vadede kullanıldığında. Ayrıca paraben, silikon içermemesi, vegan formül olması artı puan benim için. Sevdim ürünü kullanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Ş.
Gamze Ş. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban Care’a ait herhangi bir ürünü denememiştim.Dökülme karşıtı bu seriyi, duymuş ve biliyordum.Kokusu, saça verdiği his güzel.Banyodan çıkmadan, saça ve saç derisine birkaç dakika masaj yapıp, biraz bekletip duruladım.Hissiyatı güzel.Ancak haftada 1-2 kullanımdaki etikeri için bir yorum yapamam , ancak orijinal boyunu alarak denemek istiyorum.Olumlu etkileri olacağına inandım.Marka işbirliği çok hoş olmuş 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zülal U.
Zülal U. · 36 · Karaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban care'in şampuan, saç kremi, bakım yağı gibi pek çok ürününü yıllardır kullanıyorum. Bu ürün de oldukça popülerdi fakat kullanma fırsatım olmamıştı. Deneme ürünü olması nedeniyle saç dökülme problemimi giderdiğiyle ilgili bir yorum yapmam uygun olmaz. Ancak ilk kullanımda bile saçlarımda belirgin bir parlaklık ve yumuşaklık oluşturdu. Ürün satın alarak kullanıp özellikle saçımın ön kısmındaki dökülmelere etkisini gözlemlemek istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra A.
Esra A. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kullandığım bir marka sampuanı düzenli kıllanıyorum buna ek saç toniğini de kullanıyordum fakat bunu hep almaya niyetlenip alamamıştım tahmin ettiğim gibi sevdim baya başarılı saç diplerimin nefes aldığını daha net hissettirdi temiz misgibi ve hafifliğinide hissettirdi asla ağırlık yok ben çok sevdim ve almadan denemiş oldum saç diplerinde ağırlık, kepek,dökülme ve ağrı varsa bence çok iyi gelecektir bana iyi geldi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra K.
Esra K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın durulama gerekmeyen saç kremini kullanıyordum oda güzel fakat bu ürününü daha çok sevdim. En sevdiğim özelliği ise saç derisine uygulanabilir olması ilk okuduğumda emin olamadım tekrar tekrar baktım ve gerçekten saç dibine uygulanabilir krem. Tek kullanınca da etkisi aynı mı bilmiyorum ben şampuanıyla birlikte denedim ve saçlarım da bıraktığı kokusu hissiyatı çok güzel. İçeriğinin temiz olması da çok güzel. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel cansu E.
Sibel Cansu E. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban yıllardır bizim için güvenilir bir markadır. Saçlarımı ilk boyattığımda bile yıprandığında hemen urbana koşarım. Bu modeli ise saçlarıma anlamsız şekilde kepeklenmeler ve kabuklanmalar yaptı. Diğer kullanan herkesin çok memnun olduğunu biliyorum ve tanık oluyorum. Annemin saç dökülmesi için daha dün yeni bu seriyi aldım. Sanırım dönemsel bir saç hassasiyetimden dolayı ben kullanamıyorum. Saçıma yumuşaklığı ve parlaklığı vermekte eksik etmiyor tabiki.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nisa D.
Nisa D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün neredeyse 3-4 yıldır düzenli olarak kullanıp etkisini inanılmaz hissettiğim bir üründü. Urban Care'in bir Türk markası olarak harika işlere imza attığını düşünüyorum. Bu serinin tüm ürünlerini halihazırda kullanmaktayım. Memnun kalmadığım hiçbir ürün olmadı. Bu kremi de hem haftada 2-3 gün duşta saç uçlarıma hem de haftada bir gün kuru saçıma sürüp bekleterek kullanıyorum. Yumuşacık parlak yapıyor. Saçları güçlendirdiğini de düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selfet K.
Selfet K. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban Care markasının Saç Toniğini severek kullanıyorum. Dökülmeyi azaltıyor, özellikle yeni saç çıkarmaya da çok etkili bir ürün. Saç Kremini de merak ediyordum, denemek istiyordum. Deneme imkanım olunca alma kararım da netleşmiş oldu. Toniği gibi başarılı bir ürün. Tek kullanımda bile etkisini görebiliyorsunuz. Saç bakım yağı kullanmama gerek kalmadan saçlarımı yumuşatarak kolayca taranmasını sağladı. Büyük boyunu gönül rahatlığı ile satın alabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü daha önce çok satın aldım ve memnun kalmıştım. Saçlarıma masaj yaparak uyguluyorum ve haftada en az 2 kere kullanıyorum. Düzenli kullanımda gerçekten saçın parlaklığını ciddi derecede artırıyor. Her gün duşa girsem de saç kremini haftada 1 ya da 2 kez kullanıyorum. Bu üründen daha fazla verim almak için her gün değil belirli aralıklarla kullanılmasını öneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.