Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Altınbaşak Çörekotlu Kinoalı Labneli Kraker
amazon-image
Ülker Altınbaşak Çörekotlu Kinoalı Labneli Kraker

Ülker Altınbaşak Çörekotlu Kinoalı Labneli Kraker

Altınbaşak 
  4.43  (4230 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Altınbaşak Çörekotlu Kinoalı Labneli Krakeri aperatif olarak sıcak ya da soğuk içeceklerin yanında, kahvaltıda, ikindi öğününde ya da acıktığınız her an tüketebilirsiniz.Hem lezzetli hem de doyurucudur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%23
%7
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Beril Ç.
Beril Ç. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı çok güzel. Labneli oluşundan dolayı tadının kötü olabileceğini düşünmüştüm ama aksine asla kötü peynir tadı gelmiyor. Çörekotu ve kinoanın uyumu çok güzel. Kinoalı olduğu için diyet zamanı atıştırmadık olarak çok sağlıklı ve doyurucu etkisi çok. Her saatte veya her öğünde yenilebilir. Tadından şüphe edenler var ise kesinlikle tadına bakmalılar.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan G.
Neslihan G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tuzlu ve çörek otlu kurabiye sevenler bu tadı kaçırmasın. Labnesi yeterli gelmedi ama tat olarak harika beğendim 👍 bisküvi kıvamı ağızda dağılıyor. Tam bir kriz anı kurtarıcısı. Çayla birebir tüketilir. Şekerli yemektense bunu tercih ederim. Ambalajını rengini begenmedim sadece yeteri kadar reklamı yapılmamış ben ilk kez denebunu sayesinde denemiş oldum. Diyet ürünü olarak daha çok tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hümeyra A.
Hümeyra A. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tuzlu tatlara karşı çok ön yargılı olmama rağmen bu ürünü fazlasıyla beğendim ağızda dağılan ve kıtır kıtır bi yapısı var tadını ramazan pidesine benzettim arasındaki labne peyniri ile olan uyumuna bayıldım fazla tuzlu bi bisküvi değil damak tadıma çok uygun ilk fırsatta hemen gidip almayı düşünüyorum aşırı derecede sevdim ve bu ürünü tatmama sebep olan denebunu ailesine çok teşekkür ederim😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Ezgi Karatekeli
Özlem Ezgi Karatekeli · 30 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ba-yı-lı-yo-rum :))) zaten tükettiğim bir üründü. Genelde Yeşilçay ile birlikte Ara öğün olarak tercih ediyorum. Çok lezzetli. Kıtır kıtır ağızda dağılıyor. Çörek otunu seven herkes bunu da sever :) Labneli olması da çok çörek otu tadını daha iyi almamı sağladı. Kahvaltı ile öğle yemeği arasında yiyiyorum. Öğle yemeği yiyemediğim zamanlar akşam yemeğine kadar tok tutuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Helin A.
Helin A. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Altınbaşak ürünlerini zaten severek tüketiyordum ve genelde diyet vs için kullanılmasına rağmen çalıştığımda veya okulda yanımda bulundurup yemeğe daha vakit varsa tüketmeyi seviyorum. Bu sefer arasında bir dolgu olması harika olmuş, labneli oluşu hem güzel bir denge yakalamış hem de yemeyi oldukça kolaylaştırmış gönül rahatlığıyla alıp atıştırmalık olarak yenilebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda Ş.
Seda Ş. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günde 2 öğün besleniyorum. Ancak akşam yemeğine kadar acıkıyorum. Tam da bu zaman diliminde deneyimledim ve oldukça tok tuttu. Diyetteyken harika bi ara öğün olur. Ama onun dışında da açlık anında pratik bir atıştırmalık. Her zaman evde ve dışarı çıkarken yanımda bulunduracağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu krakeri daha önce hiç duymamıştım. Aynı markanın başka ürünlerini biliyor ve tüketiyordum. Özellikle lifli içeriği ve hafif olması tercih sebebimdi. Çörek otu ve kinoalı olan ürüne labne peyniri de eklenmiş uyumlu olmuş. Açlığını hafif ve doyurucu bir şeyle geçiştirmek isteyenler ve farklı tatlar arayanlar için uygun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asmin Nurzade Ç.
Asmin Nurzade Ç. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben ürünün tadını beğendim, içerisindeki çörekotlu asla kötü tat vermiyor. İçerisindeki labne biraz değişik tat oluşturuyor ama kötü değil. Çayla beraber mükemmel güzel oluyor. Ben çalışırken atıştırdım doyurması için yememiştim zaten çayı sade içmemek için yemiştim. Çok yakışıyor çaya.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya A.
Derya A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yediklerim dikkat eder biri olarak, ürünü dışarı da mecbur kaldığım için ara öğün olarak tüketebilrim yanında yeşil çay ile tadı harika ve 2-3 tane yeseniz dahi tokluk hissi veriyor. Buda kalori alımını indiriyor. İki bisküvi arası peynirimsi tat bi harika kesinlikle denenmeli 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
pınar ö.
Pınar Ö. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir labne aşığı olarak bayıldım. Hele ki çörek otunun aroması apayrı güzel kıtır kıtır. Kesinlikle alacağım bir ürün. İlk defa yememe rağmen çok lezzetli buldum. Atıştırmalık olarak oldukça güzel bir ürün. Altınbaşak'ın bu tarz ürünlerini başarılı buluyorum. Labneli haliyle yenmesi çok daha keyifli olmuş bence :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.