Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Altınbaşak Çörekotlu Kinoalı Labneli Kraker
amazon-image
Ülker Altınbaşak Çörekotlu Kinoalı Labneli Kraker

Ülker Altınbaşak Çörekotlu Kinoalı Labneli Kraker

Altınbaşak 
  4.43  (4230 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Altınbaşak Çörekotlu Kinoalı Labneli Krakeri aperatif olarak sıcak ya da soğuk içeceklerin yanında, kahvaltıda, ikindi öğününde ya da acıktığınız her an tüketebilirsiniz.Hem lezzetli hem de doyurucudur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%23
%7
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve nur K.
Merve Nur K. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ülkerin favori ürünlerinden biri olacağını düşünüyorum. kinoalı, labneli aynı zamanda çörek otlu. Daha sağlıklı olması açısından da insanı cezbeden bir yönü var. tat olarakta efsane,çıtır çıtır. Ağızda hoş bir tat bırakıyor. özellikle kinoali olması asiri hoşuma gitti. Günün her anında tüketilebilecek bir ürün. Aşırı beğendim. Keşfetmemi sağlayan denebunuya ve ülkere teşekkürler. Bundan sonra favori bisküvilerimden🤌👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu E.
Duygu E. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçinde peynır tadı var çörekotlu lezzetli bir bisküvi açlığı yatıştıracak bir bisküvi diyet olarak düşünülmesin
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Gül Ş.
Zeynep Gül Ş. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle çörekotlu krakerleri ve ülkerin altınbaşak krakerlerini seven biri olarak bu yeni çıkan krakeri oldukça beğendim. Arasındaki labne dokusu ve tadı itibariyle labne gibi hissettirmiyor. Peynirli kremanın hafifletilmişi gibi. Hatta başka bir markanın ekşi kremalı diyet atıştırmalığını yemiştim, kreması çok benziyordu. Çayla birlikte güzel gidiyor. Dışarda yemeğe fırsat bulamadığımda veya çay içeceğim zaman yanında tüketebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz Derya Ö.
Deniz Derya Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diyet dönemlerimde severek kullandığım bir ürün olmuştu. Hem doyurucu hem lezzetli. Tam bir atıştırmalık. Ara öğünlerde, açlık krizi zamanlarında rahatlıkla kullanabilirsiniz. İster çayın yanında ister suyun yanında dilediğiniz zaman tüketebilirsiniz. Ben çalışma masama koydum, acıkır gibi hissedince yiyorum ve açlığım hemen kesiliyor. Özellikle uzun yolculukta mutlaka çantanızda olması gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Y.
Gizem Y. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tatlı ihtiyacını karşılayabilecek çok fazla seçenek var ancak genelde çok açken tercih edebileceğim tuzlu bisküvi çeşitleri oldukça az benim için. Altınbaşak sevdiğim bir marka ve labne ve çörekotuyla birleşince lezzetli bir ürün çıkmış ortaya. Sanırım satışı her markette yapılmıyor henüz, ilk fırsatta kendim de satın alacağım. Bu lezzetle tanıştırdığınız için teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin S.
Selin S. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu krakeri daha önce hiç duymamıştım. Aynı markanın başka ürünlerini biliyor ve tüketiyordum. Özellikle lifli içeriği ve hafif olması tercih sebebimdi. Bu ürün de bana hafif geldi. Çörek otu ve kinoalı olan ürüne labne peyniri de eklenmiş uyumlu olmuş. Açlığını hafif ve doyurucu bir şeyle geçiştirmek isteyenler ve farklı tatlar arayanlar için uygun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havva K.
Havva K. · 43 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sık sık diyet yaptığım için ara öğünler hep sorun oluyor özellikle iş yerinde. bu markanın sade yani labnesiz olanını sürekli alıyordum ama artık bunu tercih edebilirim. labne olunca hem lezzeti çok beğendım hem de o kuru diyet bisküvi yeme piskolojisinden kurtarmış oldu beni. malum diyette piskoloji çok önemli. Diyette severek tüketeceğim bir bisküvi bulmuş oldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de ürünlerini yediğim bir marka bur ürünü de güzel. Ürünü açtığınızda ilk o standart altınbaşak kokusu sizi karşılıyor. Tadı gerçekten başarılı özellikle çayın yanında denedim güzel bir ikili. Çörekotu yakışmış kinoa aşırı kendini hissettirmiyor, tok tutma özelliği güzel. Labneli ama biraz tuzlu geldi kreması, bisküvisinin tuz oranı az olduğu için dengeliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Y.
Zeynep Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sağlıklı beslenmeye özen gösteriyorum. Bu şekilde paketli ürünleri de sürekli tercih etmem. Fakat bu ürün atıştırmalık olarak kullanılabilecek bir ürün ikindi vaktinde ara öğün olrak 3 4 tane çayın yanında yenilebilecek cinsten. Tadı çok güzel labneli olması güzel düşünülmüş bir şey boş boş bisküvi yemektense arasında peynir olması güzel bir alternatif. Ben beğendim. .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beril Ç.
Beril Ç. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı çok güzel. Labneli oluşundan dolayı tadının kötü olabileceğini düşünmüştüm ama aksine asla kötü peynir tadı gelmiyor. Çörekotu ve kinoanın uyumu çok güzel. Kinoalı olduğu için diyet zamanı atıştırmadık olarak çok sağlıklı ve doyurucu etkisi çok. Her saatte veya her öğünde yenilebilir. Tadından şüphe edenler var ise kesinlikle tadına bakmalılar.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.