Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Tresan At Kuyruğu Hacimlendirici Bakım Şampuanı
amazon-image
Tresan At Kuyruğu Hacimlendirici Bakım Şampuanı

Tresan At Kuyruğu Hacimlendirici Bakım Şampuanı

Tresan 
  4.54  (17624 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Doğanın özleri Tresan ile saçlarınızda

İnce ve zayıf saçlar için panthenol ile zenginleştirilmiş formülü ile Tresan At Kuyruğu hacimlendirici bakım şampuanı!

Zengin bitki özleri içeren PhytoComplex (at kuyruğu, papatya, adaçayı, melisa, nane, biberiye, ononis ve hatmi çiçeği) ile saçlarınızı ihtiyaç duydukları hacme kavuşturur ve besler. At kuyruğu bitkisinde yüksek miktarda bulunan silika ile saçlarınızı güçlendirir, çevresel faktörlere karşı korur. Zayıf saçlar artık size dert olmayacak! İçerdiği bitkilerin ferah kokusuyla kendinizi taptaze hissedersiniz. Daha güçlü, daha hacimli saçlar artık mümkün! Üstelik paraben ve gluten içermez. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%23
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve Ö.
Merve Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bitkisel içerikli bir şampuan olması ve paraben, gluten içermemesi hoşuma gitti. Çok gür saçlara sahip değilim saç dökülmesi problemim de var bu yüzden saçlarım az ve genelde sönük duruyor. Bu şampuan da tam bana göreymiş. Kokusu güzel köpürmesi de gayet güzel. Saçlarımı kuruttuğumda gerçekten farkı gördüm saçlarıma hacim gelmişti. İçeriğinde nane ve mentol benzeri bir şey göremedim ama saç derisine inanılmaz mentol ferahlığı verdi. Saçlarımın hafiflediğini hissettim. Kokusu da çok hoşuma gitti hafif ve tatlı bir kokusu var. Kısacası saçıma vermiş olduğu hacme bayıldım... bu sampuanı gerçekten iyi ki keşfetmişim dedim öneriyorum,teşekkürler dene bunu :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Sultan D.
Emine Sultan D. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tresan markasının daha önce sarımsaklı şampuanını deneme fırsatım olmuştu ve çok memnun kalmıştım saçlarımda çok etkili oldu ve benim hemen yağlanan saçımı 4 gün yağlandırmıyordu. Açıkçası bu şampuanı denerkende hiç tereddüt etmedim çünkü tresana güveniyordum ama kokusu konusunda acaba nasıl kokar diye düşüyordum siz düşünmeyin denedim güzel kokuyor :) daha henüz tek bir sefer kullanabildim ama almayıda çok isterim bizim burda markette bulamadım bulduğum yerde alıp uzun süre kullanmak etkisini görmek istiyorum şuan için hacim vermesi saçı tertemiz yapması ve yumuş yumuş olması beni etkiledi. Teşekkür ederim denebunu❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Nur O.
Merve Nur O. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Alıp denemek istediğim bir şampuandı dene bunu sayesinde oldu ilk olarak teşekkür ederim. Bitkisel şampuanlara karşı bi ön yargılıydım kokusu olsun saçı sertleştirmesi olsun doğum sonrası saçımda dökülmeler artmıştı hacimsiz cansız duruyordu tek kullanımda dökülme için birşey diyemiceğim fakat saça hacim vermesi derinlemesine temizlemesi çok hoşuma gitti kokusuda gayet hoş benim gibi kokuda tereddüt edenler çekinmeden alabilir büyük boyunu alıp denemeyi düşünüyorum uzun vadede saçlarıma iyi geleceği hissini yarattı bende ben memnun kaldım zaten tresan şampuan bitkisel şampuan konusunda bilinen bir marka benimde deneme fırsatım oldu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife Ö.
Şerife Ö. · 29 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce arkadaşlarım arasında geçen bir sohbette duymuştum saçlarımdan şikayetlerim hacimsizlik,hiç uzamaması,ne kadar şampuan dökersem dökeyim çıkınca saçlarımın hiç şampuan dökmemiş kokmuyor olmasıydı ama tedirgin olarak kullandım doğrusu kullandıktan sonra saçlarıma dön çekince bir hacim kazandığını bir kaç gün sonra çok minimalde olsa uzadıgını fatkettim daha önemlisi eşim akşam eve geldiğinde saçların çok güzel kokuyor demesi artık beni tresan at kuyruğu şampuanı almaya yönlendiriyor dışarı çıktığım ilk zamanda tresan at kuyruğu şampuanı alacağım kozmetik bayimden ❤️💯
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslıhan S.
Aslıhan S. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnce telli,zayıf ve dökülen saçlardan muzdarip iseniz aradığınız ürün kesinlikle bu! İlk kullanımdan itibaren inanılmaz dökülen saçlarımdaki dökülme oranı %80-90 azaldı diyebilirim.Paranın ve gluten içermemesi zaten Tresan efsanesi! Çok hoş kokusu var ve normalde saç kremi ilavesi olmayan bir şampuan kullandığımda saçlarım çok karışır,kurur ve taramak zorlaşır Bu ürün ile saç kremine gerek kalmadan ,saçı kurutmadan temizlik sağladım ve en önemli özelliğinden biri de kesinlikle saçı kabartmadan doğal hacimlendirmesi!!! Temiz içerikli ürün ararken muhteşem bir ürünle karşılaştım!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande Y.
Hande Y. · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dünyanın en çabuk yağlanan, ince telli ve hacimsiz saçlarına sahibim.. hacim veren diğer tüm markalar gibi olduğunu düşünerek (önyargıyla) denedim bu şampuanı fakat beni inanılmaz şaşırttı.. performans açısından şimdiye kadar kullandığım tüm şampuanlardan açık ara farkla 1. sıraya yerleşti.. saçımı yıkadığım ertesi günü hemen yağlanan saçım tresanla yıkadıktan sonra 3. gün yağlanmaya başladı.. kokusu da çok güzel bence.. ilk kullanımda bile bu kadar etkiliyse uzun vadede kullanım mükemmel sonuçlar doğurur.. şiddetle tavsiye ediyorum..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren S.
Ceren S. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ciddi ciddi duştan çıkar çıkmaz satın almak için telefonda bu şampuanı aradım benim saçlarım ince ve hacimsiz oldugu için cok merak ederek kullanmıstım gercekten cok iyi ve uygun fiyatlı olduğubu duyunca ayrı bi etkiledi beni saçımda genelde şampuan kokusu cpk uzun süre kalmaz hemen gider ama bu şampuan gün boyu saçımda cok güzel bir kokuyla geçirmemi sağladı kokusu baya güzel hacimlendirmesi baya güzel ve boyle bir vaadi olmamasına rağmen saç dönülmesini de azalttığını soyleyebilir ilk denemede şuan devamlı kullanıyorum bu sampuanı gerçekten iyi ki keşfetmişim dedim öneriyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
LATİFE A.
Lati̇fe A. · 38 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu tahmin ettiğimden çok daha memnun edici. Saçlarımda normalde şampuan kalıntı bırakır oldukça güç durularım ama bu şampuanda bu işlem daha kısa sürdü ve daha ferah hissettim saçlarımı. İlk kullanımda hacim verdiğini söyleme çok doğru olmaz lakin ferahlığın getirdiği uçuş uçuş hissiyatı vardı. Hacim verme vaatini görmek için büyük boyunu alacağım. Bitkisel olması benim için çok çok çok önemliydi ve bunu size sağlıyor. Daha sonrasında Almanya da üretildiğini okuyunca da üzerinde, daha da mutlu oldum Alman kalitesi unutulmaz bir gerçek elbette.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SİNEM B.
Si̇nem B. · 39 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın daha önceden papatya yumuşatıcısını kullandım ve gayet memnundum saçlarım yumuşacık oluyor indirime girdikçe kaçırmıyor alıyorum. Denemem için gelen ürünü görünce sasırdım kullandığım urunun at kuyruğu serisini bilmiyordum merakla denemek istedim. Saçım ince telli sanki kalınlaştı bir hacım dolgunluk geldi. Ekstradan krem kullanmaya kesinlikle gerek yok içerik bakımından zararsız olması artı memnuniyet verici kokusu hafif varla yok arasında diyebilirim. Bu markayı kullandığım için tereddütsüz alıp denemeye devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
berna y.
Berna Y. · 34 · Erzincan
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kadının en iyi aksesuarı diye düşündüğüm saçlarım bir zamanlar cok zayıf kırılgan ince telli güçsüzdü. Üstüne bir de hamileligim olunca saçlarım daha cok yıprandı ve dökülmeye başladı. Kullanmadığım sac serumu, onarici bakim yagi, maske ve sampuan.. Akla gelebilecek her türlü ürünü denedim saçlarımı hacimlendirip güçlendirmek icin. Çözümü bu sampuanla buldum. Uzun zamandır bu ürünü kullanıyorum ve gerçekten şikayetçi olduğum butun sac sorunlarımı onarmayı başardı. Hacimli, gür, çabuk uzayan ve kirilmayan bir saçım var artik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.