Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Tresan At Kuyruğu Hacimlendirici Bakım Şampuanı
amazon-image
Tresan At Kuyruğu Hacimlendirici Bakım Şampuanı

Tresan At Kuyruğu Hacimlendirici Bakım Şampuanı

Tresan 
  4.54  (17624 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Doğanın özleri Tresan ile saçlarınızda

İnce ve zayıf saçlar için panthenol ile zenginleştirilmiş formülü ile Tresan At Kuyruğu hacimlendirici bakım şampuanı!

Zengin bitki özleri içeren PhytoComplex (at kuyruğu, papatya, adaçayı, melisa, nane, biberiye, ononis ve hatmi çiçeği) ile saçlarınızı ihtiyaç duydukları hacme kavuşturur ve besler. At kuyruğu bitkisinde yüksek miktarda bulunan silika ile saçlarınızı güçlendirir, çevresel faktörlere karşı korur. Zayıf saçlar artık size dert olmayacak! İçerdiği bitkilerin ferah kokusuyla kendinizi taptaze hissedersiniz. Daha güçlü, daha hacimli saçlar artık mümkün! Üstelik paraben ve gluten içermez. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%23
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zelal T.
Zelal T. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İyi ki bu şekilde bir uygulamayı keşfettim. Bu benim 2.deneyimlediğim ürün oldu. Bir ürün almadan önce bize uygun olup olmadığını deneyimleyebilmek harika. Bazen yakın çevremize ürün almadan danışırız aynı şekilde bizede danışırlar bunu sadece yakın çevre değilde bu şekilde bir platforma taşıyıp herkesin fikir sahibi olmasını sağlamanız muhteşem. Bu şampuanı kullanmadım ama markanın farklı ürünlerini satın almıştım. Belki almayı düşünmeyeceğim bir ürün olabilirdi ama yaşadığım deneyim şampuan değişikliğinde aklımda bulduracak. Kokusu kötü değil. Saçlarımı krem sürmüş gibi yumuşacık etti duş esnasında bu yüzden kolay tarama imkanı sundu. Canlılık ve parlaklık verdi diyebilirim kısmen, ürün tek kullanımlık olduğundan kesin sonuç için bir kaç yıkama şart şimdilik ilk kullanım ve deneyim asla almam dedirtmedi teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle tavsiye ediyorum, inanılmaz bir kokusu var ve hacim vermesi mükemmel. Benim ince telli hacimsiz saçım var fakat bu şampuanı kullandıktan sonra saçıma canlılık ve hacim katti. İçeriği tamamen doğal ve bitkisel olduğu için içim oldukça rahattı bu konuda, içerdiği doğal bitkilerin çoğu temizlik ve şifa verme özelliği var. Ben aslında saç derime ağırlık katar sandım bitkisel yağlardan dolayı ama tam tersi oldu. Baş derime o kadar ferahlatıcı gelki ki sanki tüm o kirden yağlardan direkt olarak arındırdı ve ayrıca çok güzel kokusu var, sanki eşsiz kokulu bitkilerin arasında yürüyormuşum gibi hissettim. Şuan ki kullandığım şampuanı bitsin sonrada Tresan at kuyruğu hacimlendirici şampuanı almayı düşünüyorum ve kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma G.
Fatma G. · 43 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim kafamda saçkıran olduğu için çok az bi saçım kaldı bir tutam kadar onlarda dökülüyor tamamen dökülmeden yorum yapabileyim diye çok dua ettim denebunu dan kutu gelirse ve icinden şampuan çıkarsa saçlarımın tamamı da dökülürse ben nasıl yorum yapıcam endişesi var dı yani şükür bitkisel bir şampuan olması beni çok sevindirdi şampuanın bitkisel içerikli olmasına çok sevindim şampuan çok süperr bi şampuan o bir tutam saçımı bitkisel içerikli olmasına rağmen yumuşacık yaptı saçlarım olsaydı kesinlikle seve seve kullanırdım ve saçım olmasada alıp kullanırım ve dökülen saçlarım bu şampuan sanki durdurdu banyoda yıkadığım zaman da saçlarım avuç avuç dökülürdü ama bu şampuanla yıkadığım anda çok az bir kaç tel bile dökülmedi süperr artık ailecek kullanırız 😊😉
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu şampuanın ismini çok kez duydum ve hatta son zamanlarda araştırıyordum da. Ne mutlu bana ki denebunu sayesinde deneme fırsatım oldu ve kesin bir şekilde söyleyebilirim ki ilk fırsatta gidip büyük boyundan alacağım. Şampuan bitkisel içerikli ve beni en cezbeden özelliği de bu oldu. Kokusunu beğendim, bitkisel içerikli ürünlere göre gayet hoş bir kokusu var. Şampuanı saçıma uyguladığım andan itibaren saç diplerimde inanılmaz bir ferahlama hissettim ve bu saçım kuruyana kadar devam etti. Köpürmesini de ayrıca beğendiğimi belirtmek istiyorum. Ayrıca, vadettiği gibi saçlarımı oldukça hacimlerdirdi. Ben çok beğendim ve tavsiye ediyorum. Dediğim gibi en kısa sürede bu şampuanı temin edeceğim. Teşekkürler Denebunu!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Pınar Mustafa T.
Elif Pınar Mustafa T. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün köpürmesini mis kokusunu verdiği ferahlık hissini çok sevdim. Ayrıca tamamen bitkisel içerikli oluşu paraben ve gluten içermemesi beni cezbetti. Yağlı bir saç tipine sahip olduğum için iyi temizleyen ürünler tercihim olmuştur. Almanya da üretilmiş olması otomatik olarak ürüne saygı duymama ve pozitif yönde yanaşmama sebep oldu 😅. Ayrıca fiyatı da gayet ulaşılabilir. Kesinlikle alıp kullanacağım bir ürün. Ben çok beğendim. Saçlarım hemen yağlanıp sönmedi, hacimli görünüyordu. Saçlarımı toplarken bile daha çok gürleşmiş gibiydi. Benim gibi ince telli ve yağlı saçı olanlar için çok güzel bir ürün. Yakın çevreme de tavsiye edeceğim. Deneme fırsatı için teşekkürler Denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Vildan B.
Vildan B. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ve ince telli hacimsiz çabuk yağlanan düz saçlı ben gibi dostlar kurtarıcı bir şampuan daha önce bu markayi kullanip memnun kalmıştım argan yağlı ve hacim etkisi okurken heycanlanmadim desem yalan olur vadini gerceklestiriyor argan yagini besleyen sac yagi olduğu için zaten düzenli kullaniyordum ee bide sampuanimin icinde neden olmasin süper evet banyodan ciktim saçlarım hacimli ve yumuşacık oldular mutluyummm ince telli saclara her şampuan gitmiyor malum güzelini buldun mu bırakamıyorsun iceriginin bitkisel olmasi tercih meselem kokusu yok eee o da olmasin tabi temizlik hissini ve yumuşaklığı ayrıca HACMI hissediyorsunuz vadini gerceklestiriyor daha ne olsun ince telli kardeslerim alin bırakmayın :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ESMA Ç.
Esma Ç. · 38 · Nevşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün o kadar harika ki kokusu bitkisel oluşu saçlara verdiği hacim yumuşaklık kesinlikşe bayıldım 🤗 Daha öncesinde neden almamışım diye sitem ettim kendime. Benim saçlarım dalgalı bir yapıya sahip ve banyo sonrasında her zaman elektriklenme olurdu ve saçlarım tel tel ayrılıp kabarırdı.. Açıkçası çok kötü bir görüntü çıkardı ortaya... 😔 Herzaman düzleştirme gereği duyardım.. Tresan At Kuyruğu Hacimlendirici Bakım Şampuanını sadece 1 kez denedim ve saçlarımda ne o elektriklenme ne de tel tel ayrılma problemi kalmadı.. Saçlarım kendi doğal dalgasında ve hacimli bir hal aldı. Market alışverişimde ilk alacağım ürün kesinlikle TRESAN AT KUYRUĞU HACİMLENDİRİCİ BAKIM ŞAMPUANI olacak 👍👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
handan k.
Handan K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün orjinal şişesini merak edip gidip baktım ve oldukça başarılı. Kokusu tahmin ettiğimden çok daha memnun edici. Saçlarımda normalde şampuan kalıntı bırakır oldukça güç durularım ama bu şampuanda bu işlem daha kısa sürdü ve daha ferah hissettim saçlarımı. İlk kullanımda hacim verdiğini söyleme çok doğru olmaz lakin ferahlığın getirdiği uçuş uçuş hissiyatı vardı. Hacim verme vaatini görmek için büyük boyunu alacağım. Bitkisel olması benim için çok çok çok önemliydi ve bunu size sağlıyor. Daha sonrasında Almanya da üretildiğini okuyunca da üzerinde, daha da mutlu oldum Alman kalitesi unutulmaz bir gerçek elbette.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra T.
Kübra T. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ambalajı beni ben aldı. Ambalajına puanım 10 üzerinden 10. Sırf banyoma dekor olarak bile kullanırım. Ayrıca içinde bulunan antioksidan özelliği olduğunu duymak beni çok şaşırttı. Bir insan şampuandan daha ne bekleyebilir. İçinde paraben ve glutenin %0 olmasıda ayrı güzel. Özelliklerini say say bitmiyor yahu. İçinde at kuyruğu, papatya, adaçayı, melisa, nane, biberiye, ononis ve hatmi çiçeği bulunuyormuş. Tamamen doğayı saçlarında hissetmek gibi. Daha ilk kullanımda saçınızı temizlemesi, kattığı hacim ve onarım gözle görülür şekilde. Kendinizi tazelenmis ve ferahlamis hissediyorum. Tekrar tekrar alacağım bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ö.
Merve Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bitkisel içerikli bir şampuan olması ve paraben, gluten içermemesi hoşuma gitti. Çok gür saçlara sahip değilim saç dökülmesi problemim de var bu yüzden saçlarım az ve genelde sönük duruyor. Bu şampuan da tam bana göreymiş. Kokusu güzel köpürmesi de gayet güzel. Saçlarımı kuruttuğumda gerçekten farkı gördüm saçlarıma hacim gelmişti. İçeriğinde nane ve mentol benzeri bir şey göremedim ama saç derisine inanılmaz mentol ferahlığı verdi. Saçlarımın hafiflediğini hissettim. Kokusu da çok hoşuma gitti hafif ve tatlı bir kokusu var. Kısacası saçıma vermiş olduğu hacme bayıldım... bu sampuanı gerçekten iyi ki keşfetmişim dedim öneriyorum,teşekkürler dene bunu :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.