Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Toni&Guy Yıpranmış Saçlar İçin Saç Kremi
amazon-image
Toni&Guy Yıpranmış Saçlar İçin Saç Kremi

Toni&Guy Yıpranmış Saçlar İçin Saç Kremi

Toni&Guy 
  4.66  (2156 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yıpranmış ve hassaslaşmış saçlarınızı besler ve ihtiyacı olan onarımına yardımcı olur.

Nasıl Kullanılır?

Şampuandan sonra, ıslak saça, saç diplerine gelmemesine dikkat ederek, hafifçe masaj yaparak uygulayın ve tarayın. Birkaç dakika bekletin ve iyice durulayın. Toni&Guy Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan ve Bakım Maskesi ile birlikte kullanın.

Stil ilhamı ve profesyonel ipuçları için sacintarzin.com'u ziyaret edin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%17
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ömer g.
Ömer G. · 43 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saç kreminden beklentim saçları ağırlaştırmadan yumuşatması ve bakım yapması. toni&guy da bu beklentimi karşıladı. saçlarım yıpranmış bakımsız görünüyor saç kremi kullanmazsam. daha önce kullandığım krem anlık yumuşatıyordu daha sonra hemen yağlandırıyordu. ancak bu ürün hem yumuşatıyor hem bakım yapıyor hem de saçı ağırlaştırmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
cansu a.
Cansu A. · 39 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçlarım boyalı ve ince telli olmasından sebep özellikle saç uçlarım güçsüz görünüyor. arada keratin takviyesiyle dengelemeye çalışsam da çok başarılı olamıyorum bu konuda. ürün saçlarımı hem yumuşacık yaptı hem de uclardaki kırık ve ince görüntüyü 2kullanımdan itibaren büyük ölçüde düzeltti. Fiyat biraz yüksek olsa da indirim zamanlarında stoklamayı düşündüğüm saç bakım ürünü oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bilge Keleş
Bilge Keleş · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Toni guy saç parfümünü kullanıyorum şu an. Önceden de toni guy ürünlerini kullanmıştım. Kokusu zaten beni benden alıyor, benzeri yok. Bu saç kremi. Yıpranmış saç uçlarıma çok iyi geldi ve içinde keratin var. En sevdiğim özelliklerinden biri de bu. Saçlarımı yumuşsacık yaptı, parlattı ve kıvırcık saçlarımı taramamda da çok yardımcı oldu. Bu bitince kesinlikle yenisini alırım. Mükemmel:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Iclal B.
Iclal B. · 37 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben yıllardır Gliss marka saç bakım ürünlerini kullanıyordum. Ama bu ürünü çok çok beğendim . Malum saç bakım ürünleri değişince saçın yapısı bozulur kepek problemi başlar saç telleri sertleşir bu üründe kesinlikle böyle bir problem yaşamadım inanılmaz hoşuma gitti hemen ablama tavsiye ettim oda kendisine aldı ikimizde birlikte kullanıyoruz. Şimlikik gayet memnunuz . Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elis K.
Elis K. · 34 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürürn gerçekten çok güzel saçlarımı çok güzel besliyor ve uzun zaman yumuşacık kalmasını sağlıyor kokusuda klasik toni&guy kokusu ama şisesini kremin yapısını çok beğendim öle zor yedirilmiyo saça hemen emiliyor çok az bile bekleseniz saçınız mükemmel yumuşak bakımlı çıkıyorsunuz duştan gerçekten çok güzel bundan sonrada alırım bu ürünü kullanırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berçem G.
Berçem G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markanın bir ürününü kullanmamıştım ama çok merak ediyordum açıkçası. Ancak insan ihtiyaç duyduğu ürünü almaya giderken farklı bir marka almaya son anda cesaret edemiyor:( denebunu sayesinde kullanma fırsatı bulmam benim için harika bir şans oldu ve mutlaka bir sonra ki alışverişimde tercih edicem. Yumuşacık yapması, kolayca yıkanması ve kokusu harika :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi E.
Sevgi E. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün bir saç kreminin genel anlamda yarattığı sıkıntıları yaratmayan ama tüm avantajlarına sahip olan bir ürün. Diğer saç kremlerinde sonrasında ağırlaşacak olan bir saç riskini göze almış olduğunuzu biliyorsunuz. Saç diplerine gelmesinden sakınmak bile saç yıkama deneyimini zorlaştıran bir faktör. Bu kremde böyle olmadı. Saç diplerine gelmesi konusunda çok dikkatli olmadığımda da böyle bir sıkıntı yaşamadım. Özellikle saç diplerinine gelip yağlandırması ve ağırlaştırmasından sakınmak amacıyla yalnıza uçlarına krem uyguladığımda saçımın tepedeki yıpranmış kısımları ihmal ediyordum ve yıpranmış yerler yalnızca uçları değil. Bu saç kreminde diplere masaj yapmasam da daha rahatça saçlarımın üst kısımlarına uygulayabildim. Ağırlaştırmadan yumuşattı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seray B.
Seray B. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duştayken saçlarımın uçlarına çok az bir miktar sürdüm ve gerçekten saçlarımı yumuşacık yaptı ve duştan sonra kolay taranmasını sağladı. Saçlarım permalı olduğu için uçlara doğru her zaman daha sert oluyorlar bu yüzden zor taranıyorlar ve hep bir matlık oluyor. Bu kremle hem matlık görünümü azaldı hem de daha yumuşak oldular.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
KÜBRA B.
Kübra B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç bakım ürünlerine gerçekten çok önem veriyorum. Her türlü markayı denedim ve enlerim arasına girdi toni&guy ürünü kullanma fırsatı sunduğunuz için teşekkür ederim cesaret edip alamamıştım ama kutuda gelince çok sevindim ve hemen denedim sonuç süperdi şimdi vazgeçilmezim oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.