Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Toni&Guy Yıpranmış Saçlar İçin Saç Kremi
amazon-image
Toni&Guy Yıpranmış Saçlar İçin Saç Kremi

Toni&Guy Yıpranmış Saçlar İçin Saç Kremi

Toni&Guy 
  4.66  (2156 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yıpranmış ve hassaslaşmış saçlarınızı besler ve ihtiyacı olan onarımına yardımcı olur.

Nasıl Kullanılır?

Şampuandan sonra, ıslak saça, saç diplerine gelmemesine dikkat ederek, hafifçe masaj yaparak uygulayın ve tarayın. Birkaç dakika bekletin ve iyice durulayın. Toni&Guy Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan ve Bakım Maskesi ile birlikte kullanın.

Stil ilhamı ve profesyonel ipuçları için sacintarzin.com'u ziyaret edin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%17
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kamile A.
Kamile A. · 38 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıvırcık saçlara sahip olduğum için saç kremi olmadan asla. Bu sebeple denediğim ürünler arasında en sevdiğim oldu. Buklelerim doğal şekil aldı, masa ve düzleştirici yaptığımda elektriklenme olmadı. Seve seve tercih ve tavsiye edebileceğim bir ürün. Ve en önemlisi saçlarımdaki değişimi görünce dayanamadım yorumları okudum herkesin olumlu yorumu üzerine diyorum ki; ben saçlarım için en doğru ürünü buldum..!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin M.
Pelin M. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım kısa zamanda yağlandığı ve ağırlaştığı için krem kullanmak konusunda çekiniyordum. Dönem dönem farklı markalar denemiştim. Ancak denebunu sayesinde toni&guy şampuanı ile tanışmıştım. Çok memnun kalmıştım. Saç kreminden de aynı şekilde memnun kaldım. Saç uçlarımı yumuşacık yapıyor ama saçımın ağırlaşması söz konusu değil. Kokusu da gayet güzel. Şampuana devam ettiğim gibi saç kremine de devam edeceğim. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berçem G.
Berçem G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markanın bir ürününü kullanmamıştım ama çok merak ediyordum açıkçası. Ancak insan ihtiyaç duyduğu ürünü almaya giderken farklı bir marka almaya son anda cesaret edemiyor:( denebunu sayesinde kullanma fırsatı bulmam benim için harika bir şans oldu ve mutlaka bir sonra ki alışverişimde tercih edicem. Yumuşacık yapması, kolayca yıkanması ve kokusu harika :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
yeliz a.
Yeliz A. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçlarım kıvırcık olduğundan saç kremi sürekli kullanıyorum ancak saçlarım her tülü ürün için uygun değil, daha cok yıpranmasına ve taramakta zorlanıyorum, ürün tam boy olduğundan bir kaç defa deneme fırsatım oldu, kıvırcık saçlarda set tarama nedeniyle yıpranma çok oluyor, şuanki kullanmalarımda saçıma iyi geliyor bir süre daha kullanıp karar vermek istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazan Ö.
Nazan Ö. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu kuaförde bakım yaptırmış gibi güzel kokuyor ve özel hissettiriyor. En çok kokusunu beğendim diyebilirim. Saçımın dalgasını artırdı ve yumuşak görünmesini sağladı. Sadece ilk açarken nasıl kullanacağımı düşündüm. Ambalajı daha yönlendirici yapılabilir. Tıkla, sonra bas dök gibi. Belki de benim alışık olmadığım bir tasarımdır, öğrenmiş oldum. Kokusu güzel:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma T.
Fatma T. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Toni&guy a teşekkür ederim önce cömert bir denebunu ürünüydü. Ürünü çok sevdim saçlarımı yumuşacık yaptı hatta öyle ki şimdi kaldırayım biraz yıpranınca kullanırım diye düşündüm. Hiç bir krem saçımda bu etkiyi yapmamıştı. Olumsuz olarak değil fakat tek eleştiri ürünlerin fiyatları. Biraz daha uygun olsa her zaman alıp kullanmak için ideal. Sevgiler...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bilge Keleş
Bilge Keleş · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Toni guy saç parfümünü kullanıyorum şu an. Önceden de toni guy ürünlerini kullanmıştım. Kokusu zaten beni benden alıyor, benzeri yok. Bu saç kremi. Yıpranmış saç uçlarıma çok iyi geldi ve içinde keratin var. En sevdiğim özelliklerinden biri de bu. Saçlarımı yumuşsacık yaptı, parlattı ve kıvırcık saçlarımı taramamda da çok yardımcı oldu. Bu bitince kesinlikle yenisini alırım. Mükemmel:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Iclal B.
Iclal B. · 37 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben yıllardır Gliss marka saç bakım ürünlerini kullanıyordum. Ama bu ürünü çok çok beğendim . Malum saç bakım ürünleri değişince saçın yapısı bozulur kepek problemi başlar saç telleri sertleşir bu üründe kesinlikle böyle bir problem yaşamadım inanılmaz hoşuma gitti hemen ablama tavsiye ettim oda kendisine aldı ikimizde birlikte kullanıyoruz. Şimlikik gayet memnunuz . Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elis K.
Elis K. · 34 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürürn gerçekten çok güzel saçlarımı çok güzel besliyor ve uzun zaman yumuşacık kalmasını sağlıyor kokusuda klasik toni&guy kokusu ama şisesini kremin yapısını çok beğendim öle zor yedirilmiyo saça hemen emiliyor çok az bile bekleseniz saçınız mükemmel yumuşak bakımlı çıkıyorsunuz duştan gerçekten çok güzel bundan sonrada alırım bu ürünü kullanırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
irem a.
Irem A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımın uçları sarı renge boyalı olduğu için epey yıpranmış durumda. Saçlarımın açılması için şuan kullandığım saç kremini epeyce kullanarak saçlarımı açabiliyordum. Hatta tararken bazen argan yağı bile sürdüğüm oluyordu. Geldiğinden beri tony&guy saç kremini kullanıyorum. Azıcık kullanmama rağmen ilave bir şey kullanmadan saçlarım yumuşacık oldu. Kokusu 1 gün sonraya bile kalıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.