Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Syoss Yoğun Nem Şampuan
amazon-image
Syoss Yoğun Nem Şampuan

Syoss Yoğun Nem Şampuan

Syoss 
  4.57  (2344 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Saçı nemlendirerek yumuşaklık verir.
  • Saçı ağırlaştırmadan besler SYOSS’un güçlü ve kaliteli formülleri, saçınızı ihtiyacı olan çözümle buluşturmak için özel olarak geliştirildi.
  • Japon güzellik sırlarından esinlenilerek hazırlanan formüller her kullanımda saçınıza ihtiyacı olan bakımı sağlar.
  • SYOSS’un güçlü formülleri, Asya'ya özgü doğal kaynaklı içerikler ve amino asitlerden oluşan AMİNO COMPLEX sayesinde saça güç ve sağlıklı görünüm kazandırır.
  • Saçı nemlendirerek yumuşaklık verir, saçı ağırlaştırmadan besler.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%23
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Esra T.
Esra T. · 39 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten bu ürünün şampuanını kullanıyordım syoss bayafır tercih ettiğim bir ürün yani bir de saç kremini kullanıyorum oda çok güzel yumuşacık yapıyor saçımı bunun da nemlendirme özelliğini çok seviyorum saç boyasından dolayı kurumaya eğilimli saçlarımı çok iyi parlatıyor ve nemlendiriyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem Y.
Ecem Y. · 37 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü saçınıza sürdüğünüzde daha durularken saçlarınızdaki yumuşaklık hissini farkediyorsunuz. Benim açımdan tek kötü yanı saçlarım boyalı olduğu için ve ürün de bitkisel kökenli olduğu için saçlarımı tararken çok zorlandım. Sanıyorum ki ne demek istediğimi sarışınlar anlar :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde K.
Gözde K. · 34 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Syoss oldukça sık duyduğum bir markaydı ,ancak tanışmam denebunu.com sayesinde oldu.Ve iyiki de oldu.Düzenli olarak 3 kullanımda bile saçımı inanılmaz güzel nemlendirdi ve yumuşacık yaptı ,saç kremi gerektirmedi.Gözle görülebilir bir fark var saçımda ,çevreme kesinlikle tavsiye edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selem E.
Selem E. · 31 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım kabarık bir yapıya sahip bu şampuanı kullandıktan sonra saça gerekli nemi verdiğini düşünerek saçımın kabarıklığını giderdi ve bu beni aşırı mutlu hissettirdi ayrıca patlak görünmesine sebep olduğu için kalbimi fethetti diyebilirim :) bundan sonra şampuanım syoss yoğun nem :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Miraç S.
Miraç S. · 34 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duştaki o kokusuyla beni adeta büyüledi. Saçlarımda temizliği dibine kadar hissettim. Kuaföre gidince yıkanan saçlarda hani deriz ya acaba hangi şampuanı kullandı kokusu ve saçımdaki etkisi çok büyük diye. Gerçekten öyle hissettim. Çok büyük bir ürün epey bi gidecek bana bitince yenisini alacağım. Herkese almasını da tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla A.
Çağla A. · 32 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba. Benim saçlarım yağlı ve sert bir yapıya sahip. Saçlarımı o kadar güzel temizledi ve yumuşacık yaptı ki size anlatamam. Saçıma çok güzel parlaklık verdi ve kabarmasını da önledi. Bu şampuanı kesinlikle bittikçe alıcam, denebunuya beni bu ürünle tanıştırdıkları için çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gulhan H.
Gulhan H. · 36 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa kullandım daha once duymamıştım. Şeffaf oluşu doğallık hissiyatını artırıyor yoğunluğu temizlemesi ve köpük olması açısından baya iyi . Cok az bile kullansaniz etkili . kokusu da aynı şekilde doğallık hissi veriyor çok güzel. Kuruduktan sonra saçları yumuşacık yaptı. Ben beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berna A.
Berna A. · 33 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pandemi döneminde sürekli evde topladığım saçlarımda son zamanlarda cansızlaşma ve nemini kaybetme problemleri yaşıyordum. Bu şampuanla saçlarımın yenilendiğini hissettim. Orijinal boy ürün gönderilmiş olması da tam anlamıyla kullanıp faydalarını görmemi sağladı. Kesinlikle alıp devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi M.
Ezgi M. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım dalgalı ve haliyle kabarık bu aralar biraz tiftik tiftik olmuştu ürün geldiğinde 1 hafta denedim başka ürün kullanmadım çok güzel nemlendirdi dalgalarını biraz daha düzeltti o tiftiklik gitti en azından . Yumuşattı nemlendirdi saçımdaki eksiği bulduk tekrar alınabilir bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket A.
Buket A. · 31 · Aksaray
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce duymamıştım ilk kez deniyorum. Saçlarım kuru ve nemsiz. İki kere yıkadım cidden güzel yumuşaklık ve nemlilik veriyor hissediyorsunuz. Sadece kokusu biraz farklı geldi bana biraz daha aromatik olabilirdi. Saçlarıma iyi gelmeye devam ederse kullanıp tekrar satın alınırım şimdilik memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.