Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Syoss Yoğun Nem Şampuan
amazon-image
Syoss Yoğun Nem Şampuan

Syoss Yoğun Nem Şampuan

Syoss 
  4.57  (2344 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Saçı nemlendirerek yumuşaklık verir.
  • Saçı ağırlaştırmadan besler SYOSS’un güçlü ve kaliteli formülleri, saçınızı ihtiyacı olan çözümle buluşturmak için özel olarak geliştirildi.
  • Japon güzellik sırlarından esinlenilerek hazırlanan formüller her kullanımda saçınıza ihtiyacı olan bakımı sağlar.
  • SYOSS’un güçlü formülleri, Asya'ya özgü doğal kaynaklı içerikler ve amino asitlerden oluşan AMİNO COMPLEX sayesinde saça güç ve sağlıklı görünüm kazandırır.
  • Saçı nemlendirerek yumuşaklık verir, saçı ağırlaştırmadan besler.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%23
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ceren B.
Ceren B. · 32 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçı temizliyor hemen yağlanmıyor. Hacim veriyor kesinlikle. Banyo sırasında saçımı kuruttu açıkçası. Ombre yapılmıştı saçıma bayağı yıpranmış durumda. Sülfatsız bir şampuan kullanıyordum banyo yaparken yumuşacık oluyor, kuruttuktan sonra aşırı kuru ve sönük oluyordu saçım. Ama Syoss gerçekten saçı nemlendiriyor ve aynı zamanda saçı dolgunlaştırıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tugba K.
Tugba K. · 36 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim yagli bir sac yapim oldugu icin esim kullandi. Kupkuru bir saca ve sac derisine sahipti. İnanilmaz bir nem sagladi beraberinde o kadar yumusak ve parlak oldu ki saclari surekli elleri saclarinda. Bizim favori urunumuz oldu simdiden. Kokusu da cok ama cok guzel. Tavsiye ediyoruz sizinde neme ihtiyac duyan saclariniz varsa bayilacaksiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem E.
Gizem E. · 36 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa denedim. Daha önceden duymuştum ama deneme fırsatım olmamıştı. Ürün akçaağaç suyu aromalı. Bunun kokusunu size nasıl anlatsam bilemiyorum ama emin olun güzel ve ferah. Yıpranmış saçlara sahip olduğum için her şampuanı kullanamıyorum. Nemlendirme özelliği vardı ama benim saçlarım için yetersiz. Dış tasarımı ve kapağının açılması açısından gayet başarılı. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru D.
Ebru D. · 32 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun zamandır zaten kullandığım üründü. Çok çok beğenerek kullanıyorum. Saçlarım yumuşacık ve gür duruyor saç kremine bile Gerek kalmadan tarayabiliyorsunuz. Ayrıca saç diplerim kolay yağlanmasına rağmen bu şampuanı kullandığımdan beri o da kalmadı derinlemesine temizliyor. Benim gibi kuru nemsiz görünen saçlarınız varsa şiddetle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine İ.
Emine İ. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle yorum yapmayı geciktirdim, bir kaç kullanımdan sonra doğru değerlendirme yapabilmek için... Öncelikle saça yumuşaklık vermesi ve saça parlaklık katmasını sevdim. Kokusu değişik ama rahatsız etmiyor kesinlikle. Yapısı saydam ve diğer şampuanlardan farklı. Jel gibi. Köpürmesi diğer şampuanlar gibi. Üründen genel olarak memnun kaldım tekrar alabileceğim bir şampuan.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asel Ö.
Asel Ö. · 39 · Ardahan
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkcası saçlarım son yaptırdığım işlemden sonra baya kötü durumdaydı çok yıpranmıştı. Şampuanı kullanırken bu kadar temiz içerik benim saçıma asla iyi gelmez diye düşündüm ama yanılmışım. Saçım yıkandıktan sonra bile kuruydu normalde ama bu şampuan gayet güzel nemlendiridi saçımı. Ben çok memnun kaldım. Tekrar alır mıyım? Tabiki alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu T.
Duygu T. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuanı sktgmdaki ilk rengine bayıldım sonra okdr doğal bir kokusu var ki ormanda yeşillikler içinde gibi hissettim ve saça surdugunuzde kremsi yumuşak bir his veriyor ilk defa kullandım bayıldım çok hoşuma gitti meraktan eşimde denemiş ilk yıkamada farkı hissettim dedi bir erkek olarak.kullanmaya devam edeceğimiz ürünlerden teşekkürler denebunu.com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara K.
Dilara K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şeffaf şaç puanı piyasadakilerden çok farklı yapay bir yumuşaklık değil sanki doğal saçım gibi benim saçlarım kuru ve parlaklığını yitirmişti ürüne bayıldım ilk kullanımda hemen fark edilir bir farklılık vardı bayıldım ayrıca kokusu çok güzel bana sevdiğim eski bir kokuyu hatırlattı ama hala ne olduğunu anlayamadım Teşekkürler denebunu harika bir deneyimdi benim için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya A.
Derya A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ön yargılı yaklaşmıştım açıkcası. Kendi şampuanımdan başka şampuanlara şans vermiyordum genelde. Ama iyiki de denemişim. Çok memnun kaldım. Saçlarımı yumuşattı, nemlendirdi ve temizlik hissini verdi bana gerçekten. Kokusu çok doğal. Ben çok beğendim ve saçtada kalıcı. Eşimde kokusunu çok sevdi. Tavsiye edebileceğim bir ürün ve kendisi yeni şampuanım olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dürdane G.
Dürdane G. · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün güzel, ben her banyoda saç kremi kullanırdım ama bu ürünle buna ihtiyaç duymadım, güzel nemlendiriyor ayrıca kokusuna bayıldım. Ürün konusunda tek tereddütüm, saçlarımin yağlı olması nedeniyle bu tarz nemlendirme özelliği yoğun olan ürünlerin saçımda erken ve fazla yağlanma yapması, tabi ki uzun süreli kullanıp öyle karar vermek lazım ama kullanıp satın da alabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.