Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Syoss Pure Micellar Şampuan
amazon-image
Syoss Pure Micellar Şampuan

Syoss Pure Micellar Şampuan

Syoss 
  4.31  (2201 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Saçlarda detoks etkisi

Formülünde paraben, silikon, renklendirici ve mineral yağlar içermeyen Syoss Pure Micellar Şampuan, Micellar Su teknolojisi ile kiri ve yağı mıknatıs gibi çeker ve hapseder ve kolayca saçtan arınır. Saçı, saç derisini nazikçe temizler ve anında parlaklık verir. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%34
%28
%10
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Duygu Ç.
Duygu Ç. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ef-sa-ne. açıkcası kutuda şampuan görünce pek yanaşmamıştım ve bir süre kullanmaya elim gitmedi. fakat kız kardeşim duş aldıktan sonra onun saçlarını görünce bile bayıldım. saçlarım tel tel ayrıldı o kadar hafifletti ki saçlarımı. çok kolay köpürüyor ve çok kolay durulanıyor. içeriği tertemiz. şampuan denemeye ılımlı bakmayan biri olarak beni bile memnun etti. mutlaka alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Miray Ö.
Miray Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç tipi yağlı olanlar için uygun olan bir ürün fakat saç tipi yağlı olmasa bile silikon, paraben, mineral yağlar ve renklendirici içermemesi özelliğinden dolayı tercih etme sebebim olabilir. Piyasada koruyucu içermeyen ürünler çok az. Syoss ise vaad ettiği özellikleri gerçekleştirip aynı zaman da koruyucusuz olduğu için çoğu kullanıcı tarafından memnuniyetle kullanılacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mustafa Ulaş Ö.
Mustafa Ulaş Ö. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Syoss u ilk defa kullandım. Kokusu, dokusu, saçımdan kolay arınması ve iyi temizlemesi beni çok memnun etti. Saçı çok yağlanan birisiyim. Günde iki üç defa yıkardım syoss sayesinde bu kadar sık yıkamama gerek kalmadı. Ayrıca paraben içermeyen bir ürün arıyordum. Bu anlamda da syoss gerçekten tam aradığım şampuan oldu. Hem satın alıp hem de herkese tavsiye edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tülay T.
Tülay T. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok memnun kaldım yağlanma sorunum vardı onu çözdü ayrıca saç diplerindeki tabakalaşmayı önledi. kalıcı güzel kokusu da sevdiğim bir diğer özellik. zararlı yağlar ve paraben olmaması cildim içinde olumlu etkileri oldu çünkü hassas bir cildim vardı. Çok mükemmel bir ürün olduğunu düşünüyorum. Açıkçası kullanmadan önce üründen emin değildim fikrim tamamen değişti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihan T.
Nihan T. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendim. Hergün saclarimi yikamak zorundayım cunku ince telli saclarim yaglaninca hemen agırlaşıyor. Bu sebeple saç derimde kuruluktan kepek oluşmuştu. Öncelikle bu kepekler geçti. Paraben olup olmamasını önemsemiyordum, artık önemsiyorum. Hakikaten fark varmış. Saç derim ve saçımı daha sağlıklı hissediyorum. Bu ürünü kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bella C.
Bella C. · 41 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır kullandığım şampuanımı değiştirmeme neden olacak bir ürün. Syoss ürünlerini görüyordum fakat kullanmaya cesaret edememiştim. Şampuan gerçekten harika, saçlarım yıkanırken verdiği his muhteşem ve duş sonrası saçlardaki akışkanlık, hafiflik, yumuşaklık hissi ve hacim mükemmel. Artık yeni şampuanım SYOSS.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel Y.
Sibel Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok sevindim denebunu kutumda görünce çünkü yeni almıştım bende ve şikayetçi olduğum ağırlaşma ve yapış yapış olma hissini ortadan kaldırmıştı, parlaklık veriyor kolay taranıyor ve saçlarım banyodan sonra inanılmaz hafif.Aşırı rahatlamış hissediyorum.Sanırım uzunca bir süre favorim olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HÜLYA Ç.
Hülya Ç. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk yıkamada kendini belli eden kalıcı kokusu , şampuanın doygunluğu , saçlarının daha geç yağlanması , içinde paraben ve silikon olmaması , saçlarımda gözle görünür dolgunluk yaratması ve kolay şekillenmesi benim için bi arada bulunması zor özelliklerdi taa ki syoss ile tanışana kadar 🙌❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu E.
Arzu E. · 44 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutu ve dolayısıyla bu ürün tam da şampuanımın bittiği bir ana denk geldi. Ürünü çok ama çok beğendim. İçeriğinde paraben ve renklendirici gibi kötü şeyler olmaması çok hoşuma gitti. Saçımda bıraktığı yumuşaklık ve koku inanılmazdı. Üstelik saçımı hiç ağırlaştırmadan arındırdı. Bundan sonra kesinlikle alacağım bir marka.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Ü.
Tuğçe Ü. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçımı çok temiz hissettim. İçinde krem olmamasından dolayı hiç saçımda ağırlık olmadı. Yağlı olan saçlarımı geç yağlandırdı. Kokusunda bana nedense çiğ yumurtaya benzer bi koku geliyor o biraz rahatsız etti. Ama genel olarak kullandığım şampuandan daha uyguna gelirse bu şampuanı kullanabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.