Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Syoss Pure Micellar Şampuan
amazon-image
Syoss Pure Micellar Şampuan

Syoss Pure Micellar Şampuan

Syoss 
  4.31  (2201 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Saçlarda detoks etkisi

Formülünde paraben, silikon, renklendirici ve mineral yağlar içermeyen Syoss Pure Micellar Şampuan, Micellar Su teknolojisi ile kiri ve yağı mıknatıs gibi çeker ve hapseder ve kolayca saçtan arınır. Saçı, saç derisini nazikçe temizler ve anında parlaklık verir. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%34
%28
%10
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kübra G.
Kübra G. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle sampuanimi degistirmeye karar verdim yaklasik on. Senedir elseve kullaniyorum denerken de cok tereddüt ettim ama iyiki denemisim ıyiki saclarim cok. Hafif vr cok parlak gec yağlaniyor ayrica cildim cok hassas ve alerjik dusdan sonra vucudum ve yuzum kizarir ama bu sampuandan sonra hic biri olmadi cok cok begendim😍😍😍😍yeni sampuanim dene bunu olmasa alip denemezdim ıyiki denemisim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havva Ö.
Havva Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Syoss pure şampuan gelen ürünler içinde en sevdiğim ürün.Severek kullanmaya kesinlikle devam edeceğim. Çünkü saçlarımı tertemiz yaptığını hissettim. Zararlı kimyasal içermemesi , saçımı yıkarken aşırı köpürmemesi,şeffaf yapısı, kokusu, saçımın yağlanmasını geciktirmesi gibi özelliklerini çok beğendim. Uzun süredir kullandığım şampuanı değiştirip Syoss pure şampuanda karar kıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kevser G.
Kevser G. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün paraben silikon içermemesi açıkçası beni en çok etkileyen özelliğiydi.Kansorejen madde içermeyen yapısı olan şampuanlar saçları biraz sert kuru yapıyor ama syoss sanılanın aksine hem temiz hem yumuşak ve canlı görünmesini sağladı.Teşekürler denebunu.Sizi 35bin takipçi olan sayfamda paylaştım bu arada kutunuz ve gönderdiğiniz ürünleri😉
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra O.
Büşra O. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuanın içeriğinde paraben parfüm gibi zararlı maddelerin olmaması beni mutlu etti şampuan seçerken genelde ben de buna dikkat ediyorum Syoss şampuan saçlarımı çok güzel temizledi kokusu da çok hoş tek olumsuz digebilcegim biraz sert dokulu bir şampuan ama onun haricinde çok memnun kaldım diyebilirim kesinlikle birdaha tercih edeceğim☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
YELİZ a.
Yeli̇z A. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce syoss marka şampuan kullanmıştım. Ama saçlarımda bu serisi gibi bir etkisi olmadığından bıraktım. Bu ilk yıkamadan itibaren saçlarımı arındırdı ve yumuşacık yaptı. Saçlarımda perma işlemi olmasına rağmen kolayca taradım. Önceden düzleştirdiğimde saçlarım kötü görünür kabarırdı ama bu şampuandan sonra hoş bir görüntü elde ettim. Kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 36 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne bayıldım. Normalde saçım ürün değiştirdiğimde kepeklenir ama bunda öyle bir şey olmadı. Ayrıca Zonguldak’ta yaşadığım için sular biraz kireçli ve saçlarım çok sertleşiyor açıcı ya da krem kullanmak zorunda kalıyorum ama bu şampuanda ihtiyaç duymadım. Ürüne bayıldım. Almayı düşünüyorum. Fakat uzun süre saçımda bekleyince kokusu öksürtüyor. Ona rağmen yine de alacağım. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gökhn a.
Gökhn A. · 41 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendik ama doğal mineral ve yağlar bulundurmaları gerekli diye düşünüyorum. Mesela soğan saça çok faydalı kokusuz bi ürününe ekleseniz mesela, diş macunu gibi sampuanlara da mavi yeşil kırmızı şeritler olsa hatta ilk siz yapsaniz tamamen güvenilir katkısız şampuan vs. Önerileri yazdık sn denebunu yetkilileri yazımızda eksik yanlış varsa affola
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ASLI H.
Asli H. · 42 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim, saçları hiç ağırlaştırmıyor, tek yıkamada bile fazlasıyla köpürüyor ve saçlarınızı temizliyor, ince telli saçlarda krem kullanmak gerekir ama zaten her şampuanda gerekiyor. Kokusu çok güzel, saçı temizlemesi çok iyi ve saçı çabuk yağlandırmıyor. Zaten paraben sls vb.şeylerin içeriğinde olmaması en güzel yanı. Ürün genel anlamda başarılı çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beril Ç.
Beril Ç. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden hiç Syoss şampuan kullanmamıştım. Beni bu güzel marka ile tanıştırdığınız için teşekkür ederim. Şampuanın kokusu, saçıma verdiği parlaklık ve yumuşaklık çok hoşuma gitti. Ama en önemlisi, silikon, paraben, renklendirici gibi zararlı maddeleri içermemesi. Bir ürün bu zararlı maddeleri içermeden de etkili ve güzel olabiliyormuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm B.
Begüm B. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu saçımda yıkanmasından sonraki gün bile kaldı ve sigara kullanılan ortamda bulunmama rağmen saçımdaki şampuan kokusu geçmedi. Saçımın yağlanma süresini uzattı ve bu benim için en önemli özelliğiydi. Ayrıca çok krem içeren bir ürün olmamasına rağmen saçım yumuşak ve kolay taranabilir şekildeydi. Bu ürünün fiyatını da göz önünde bulundurarak bittikten sonra satın almayı düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.