Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Starbucks Caffé Mocha
amazon-image
Starbucks Caffé Mocha

Starbucks Caffé Mocha

Starbucks 
  4.62  (17599 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Çok sevdiğiniz Starbucks® Caffè Mocha'dan ilham alarak, bu zengin çikolatalı içeceği evinizde hazırlamanız için ürettik. 

Yüksek kaliteli %100 Arabica kahve çekirdeklerimizi, yarım yağlı süt ve lezzetli kakao ile harmanlandık, üzerine yumuşak ve keyifli köpükle taçlandırdık.


Nasıl kullanılır?

1. Bir adet paketi kupaya dökün.

2. 180ml sıcak suyu ekleyin, kaybnar suyu dökmeden önce 30 saniye bekleyin. İdeal su sıcaklığı 85 °C olmalıdır.

3. İyice karıştırın, kahvenizi için.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%17
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lezzeti güzel. Kış günlerinde çikolata lezzetiyle içimi ısıtacak bir kahve. Tadı sert olmadığı için ben çok sevdim. Hazırlaması pratik. Evde paketli hazır kahve karışımları tercih etmiyorum. Ancak ofiste kolay yapımı ve lezzeti nedeniyle severek içebilirim. Tabi adı her ne kadar Starbucks olsa da gerçek bir Starbucks kahvesi içiyor gibi olmadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ayşe ö.
Ayşe Ö. · 44 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En en en sevdiğim kahve markası,aroması favori markam, starbucks kalite olarak tartışılamaz bi marka bence zaten kahvelerine bayılıyordum migraston soğuk kahvesinide çok alıyordum bu minik paketler ise işde ve evde çok iyi oldu canım istediğinde hemen yapıp içebiliyorum tadı inanılmaz benim en çok sevdiğim ve en çok tükettiğim kahve markası herkese tavsiye ederim fiyatta ideal bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep b.
Zeynep B. · 32 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü zaten sürekli kullanıyordum. Sadece Migros’larda satılıyor ya oradan yada kutusuyla toptan bi şekilde trendyoldan alıyordum indirime girdiğinde çünkü bizim her akşam olmazsa olmazımız starbucks kahveleri 😇😊😌😌 işten geldikten sonra yemeğin ardından şöyle misss gibi mochanın kokusu köpüğü alttan vuran süt kokusu tam bir terapi adeta 👍👍👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ö.
Merve Ö. · 35 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü aynen pakette tarif edildiği üzere hazırladım. Hazırladığım ilk anda köpüğü dikkatimi çekti oldukça yoğun ve miktar olarak fazlaca görünüyordu. Sadece sıcak su döktüğüm kahvemin görüntüsünün bu kadar güzel olması oldukça cezbedici. yoğun şekerli kahveleri sevmem bu bakımdan şeker oranı tam istediğim gibiydi.sanırım sıkça tercih ettiğim bir ürün olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şehriban Kaymak
Şehriban Kaymak · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba; ürünü talimatlarına göre hazırladım özellikle kokusu muhteşem kakao tam kıvamında eğer yakınınızda Starbucks yoksa kurtarıcı olabilir hem ekonomik hem pratik daha ne olsun :) özellikle uzun yolda sade kahve de tüketemiyorsanız yanınıza alıp çıkın. Ben evime stoklamayı dahi düşünüyorum. Mükemmel bir ürün çıkarılmış. Teşekkürlerr :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Pala
Tuğba Pala · 41 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çikolatanın mutluluk veren, yüze gülümseme getiren tatlı tadı, kremanın o çekici beyazlığı, kahvenin ise tiryakilik yaratan hissettirdikleri, az sertliği ve karakteri... kesinlikle çok güzel ve vazgeçilmez içeceğim haline geldi. Starbucks'ın bu eşsiz kahve deneyimini evlerimizde de hazırlayabilmemiz için üretmiş olduğu tek içimlik paketler pratik bir şekilde kahve hazırlamamı sağladı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan T.
Dilan T. · 30 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Caffé mocha daha önceden benim severek tükettiğim starbucks ürünlerinden bir tanesi. Aroması, tadı, kıvamı, şeker oranı ve çikolatanın enfes kokusu bu ürünü tercih etmem için yeterli. Çok lezzetli bir tadı var çok şekerli sevenler şeker ekleyebilir içerken ama şeker oranı beni baymayacak derecede iyi kıvamı çok güzel yani. Köpüklü olmasını da ayrı bir seviyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar U.
Pınar U. · 34 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle paketi bardağa boşalttığıniz anda çok güzel bir çikolata kokusu geliyor, çikolata severler buna bayılır. Fakat daha sert kahve içmeye alışkın olanlar da tam tersi beğenmez çünkü çikolata tadı kahveye oranla baya baskın. Sanki kahve yerine sıcak çikolata iciyormussunuz gibi hissediyorsunuz. Ben çikolata sevdiğim için beğendim tabi. Ayrıca pakette yazdığı gibi köpüklü oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse Ö.
Buse Ö. · 29 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle paketin dokusu ve tasarımı harika. Diğer paket kahveler gibi açarken zorlanmıyorsunuz. O kadar rahat açılıyor ki. Zaten denediğim ve sevdiğim bir üründü. Karıştırdığınızda çıkan köpüğe inanamayacaksınız :) Yalnız şekerli olmasından dolayı şeker kullanmayanların çok fazla hoşlanabileceğini pek sanmam. Özetle yumuşak içimli kahve bazlı içeçek sevenlerin bayılacağı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve T.
Merve T. · 33 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Starbucks'ın granül formlarını ilk deneyişimdi, mocha'yı mağazalarında pek tercih ettiğimi söyleyemem fakat kahve içmekten sıkıldığım bir arada tatmak istedim ve piyasadaki hazır granül tatlardan tamamen farklı olduğunu ve eğer yakınlarınızda çat kapı gidebileceğiniz bir starbucks yoksa mocha severlere tavsiyemdir. Kıvam ve aroması tatmin edici.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.