Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Starbucks Caffé Mocha
amazon-image
Starbucks Caffé Mocha

Starbucks Caffé Mocha

Starbucks 
  4.62  (17599 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Çok sevdiğiniz Starbucks® Caffè Mocha'dan ilham alarak, bu zengin çikolatalı içeceği evinizde hazırlamanız için ürettik. 

Yüksek kaliteli %100 Arabica kahve çekirdeklerimizi, yarım yağlı süt ve lezzetli kakao ile harmanlandık, üzerine yumuşak ve keyifli köpükle taçlandırdık.


Nasıl kullanılır?

1. Bir adet paketi kupaya dökün.

2. 180ml sıcak suyu ekleyin, kaybnar suyu dökmeden önce 30 saniye bekleyin. İdeal su sıcaklığı 85 °C olmalıdır.

3. İyice karıştırın, kahvenizi için.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%17
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Funda O.
Funda O. · 35 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın paketli kahvelerine hep aynı yorumu yapacağım.:) Şu hayatta en sevdiğin içecek ne diye sorsalar tek cevap kahvedir. Markanın paket ürünleriyle tanışmadan önce bu tarz kahvelere çok sıcak baktığım söylenemez. Ama bu kahvelere bayıldım. Hazırlaması kolay ve pratik. Tadı efsane. Özellikle kış aylarında içinizi ısıtacak, yorgunluğunuzu atacak. Hiç zaman kaybetmeden her çeşidinden alın. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Standart granül kahveler arasında en başarılısı olmuş. İçimin yumuşaklığı, süt tadının yoğunluğu ve şeker miktarının mükemmel ayarı ile diğer markaların önüne geçiyor. Pratikliğini ve kolaylığını söylemiyorum bile. Kahve tadından çok kakao tadı aldım. Daha çok sıcak çikolataya yakın buldum. Çikolata aşığı birisi olarak bu da beni mutlu etti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Ö.
Duygu Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Starbucks kalitesini biliyorum. Yerine gidip içmiş kadar oldum. Yoğun iş temposuna ve malum salgindan dolayı pek yerinde gidip içemiyorum. Keşke yanında hediye meshur kurabiyeside gelseydi 😉 paketli ürünü daha önce var mıydı hiç dikkat etmemiştim. İşyerinde çalışırken bir yudum kahveniz çok iyi geldi. Favorim cappuccino. Teşekkürler Starbucks.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra C.
Büşra C. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Starbucks kalitesini artık evlere taşıyoruz ve bu harika. Mutlaka yedekte tutacağım ürünler arasında. Tek kullanımlık paketlerde olması müthiş evde sadece sıcak suyla yapabiliyor olmamız çok çok iyi. Paket açar açmaz kokusu mest ediyor insanı içimi yumuşaklığı ve şeker oranı çok iyi şekersiz içen biri olarak beni kesinlikle rahatsız etmedi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Ç.
Zeynep Ç. · 35 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde çay ve kahvede şeker kullanmayan biri olarak ürünün şeker oranı en beğendiğim özelliği oldu. Bazı kahveleri şekersiz içebilmek, bazılarına da damak tadıma göre şeker ekleyebilmek benim için artı bir özellik. Kıvamı ve kokusu çok güzel. Kişisel fikrim çikolatası bir miktar arttırılabilir ama yine de aroma konusunda da puan kıramayacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Y.
Özlem Y. · 39 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben kahve tiryakisiyim. Ve 10 yıldır kahve ve çayımı şekersiz içiyorum. Ayrıca satın aldığım ürünlerde glukoz şurubu olmamasına dikkat ediyorum. Bu ürün kahve kalitesi olarak marketlerde satılan ürünlerden daha kaliteli ama onlar gibi glikoz şurubu içeriyor. Kahve lezzeti güzel ama şekerden dolayı satın almam. Ama şekerli ürün içenlere öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ö.
Merve Ö. · 35 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü aynen pakette tarif edildiği üzere hazırladım. Hazırladığım ilk anda köpüğü dikkatimi çekti oldukça yoğun ve miktar olarak fazlaca görünüyordu. Sadece sıcak su döktüğüm kahvemin görüntüsünün bu kadar güzel olması oldukça cezbedici. yoğun şekerli kahveleri sevmem bu bakımdan şeker oranı tam istediğim gibiydi.sanırım sıkça tercih ettiğim bir ürün olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar U.
Pınar U. · 34 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle paketi bardağa boşalttığıniz anda çok güzel bir çikolata kokusu geliyor, çikolata severler buna bayılır. Fakat daha sert kahve içmeye alışkın olanlar da tam tersi beğenmez çünkü çikolata tadı kahveye oranla baya baskın. Sanki kahve yerine sıcak çikolata iciyormussunuz gibi hissediyorsunuz. Ben çikolata sevdiğim için beğendim tabi. Ayrıca pakette yazdığı gibi köpüklü oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan T.
Dilan T. · 30 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Caffé mocha daha önceden benim severek tükettiğim starbucks ürünlerinden bir tanesi. Aroması, tadı, kıvamı, şeker oranı ve çikolatanın enfes kokusu bu ürünü tercih etmem için yeterli. Çok lezzetli bir tadı var çok şekerli sevenler şeker ekleyebilir içerken ama şeker oranı beni baymayacak derecede iyi kıvamı çok güzel yani. Köpüklü olmasını da ayrı bir seviyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Pala
Tuğba Pala · 41 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çikolatanın mutluluk veren, yüze gülümseme getiren tatlı tadı, kremanın o çekici beyazlığı, kahvenin ise tiryakilik yaratan hissettirdikleri, az sertliği ve karakteri... kesinlikle çok güzel ve vazgeçilmez içeceğim haline geldi. Starbucks'ın bu eşsiz kahve deneyimini evlerimizde de hazırlayabilmemiz için üretmiş olduğu tek içimlik paketler pratik bir şekilde kahve hazırlamamı sağladı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.