Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
SMA OPTIPRO 3 30g Devam Sütü 1-3 Yaş
amazon-image
SMA OPTIPRO 3 30g Devam Sütü 1-3 Yaş

SMA OPTIPRO 3 30g Devam Sütü 1-3 Yaş

SMA OPTIPRO 3 
  4.47  (41993 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

SMA OPTIPRO 3 30g Devam Sütü 1-3 Yaş Optipro®, bebeğinizin ihtiyaçlarına uygun miktar ve kalitede protein sağlamak için Nestlé tarafından geliştirilen protein teknolojisidir.

Nasıl Hazırlanır?

Biberonla beslemek için kaynatılmış ılık suya (210ml), poşetin tamamını (30g) ekleyerek tamamen çözünene kadar iyice çalkalayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%25
%6
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşegül Alparslan Ekşi
Ayşegül Alparslan Ekşi · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğime doktorumuzunda tavsiye ettiği mamaydı bununla başladık mama kullanmaya ama marketlerde bulamadığımız için başka bir mama almak zorunda kaldık ve başka bir mamayla devam etmiştik şimdi tekrar bunu kullanmak nasip oldu tabiki çok güzel bir mama
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Yazıcı
Elif Yazıcı · 28 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim anne sütü almadığı için Bebeğim doğduğundan beri 1,5 yıldır sma hayatımızda daha önce bor çok marka kullandım kimisi Bebeğimi kabız yaptı kimisinin tadı çok şekerli idi beğenmedi içmedi. Sma yı benim kızım çok sevdi tek içtiği mama oldu diyebilirim. Kutusunun metal olması beni cezbetti ölçek kaşığını kadar çok hoşumuza gidiyor . Kutudan da çıkınca çok sevindim keşke daha fazla çıksa dedim citten . Fiyat olarak da diğer markalara göre gayet uygun. Bazı markalar birden zam yaparken sma a çok bir artış olmadı , tad olarak benim bebeğimin hoşuna gidiyor sindirimi kolay. Suda hemen çözülüyor. Bebeği mama beğenmeyen annelere özellikle tavsiye ediyorum birde sma deneyin . Bebeğe kilo artışı da güzel kilo aldıkça mamanın yaradığını görüyoruz. Anne sütü almadığı için zayıf olacak diye korkmuştuk ama kilosu ve boyu standartların üstünde gidiyor. Buz yüzden biz 2 yaşına kadar sma dan vazgeçmiycez. Siz değerli annelere de tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kızlarım aralarında 1 yaş farkla peş peşe doğduğu için büyük kızım anne sütü sadece 2 ay emebildi, her çeşit mama denedik anne sütüne en yakın olan mamayla beslemeye başladık, ama kızım iştahsızdı mamayıda zorla içirirdim hazır mama pek sevmedi, kilo sorunu yaşıyorduk gelişimide pek ilerlemiyodu aile doktorumuz Sma optipro 0- 6 ay bebek mamasını önerdi hemen alıp içirmeye başladık mama kızımda ne kabızlık ne kusma ne başka bir yan etki göstermedi, tadıda güzel galiba kızım sevip içmeye başladı, gelişmeside iyi gitti kiloda almayı başladı çok besleyici çok bebeklere yarayan mamadır şu an kızım 3 yaşında ve hala Sma optıpro 1-3 yaş devam sütü veriyorum her akşam bir kere uykudan önce sevip içiyor, kilosuda gelişmeside çok yerinda al yansklı tombiş kız oldu Sma mama 3 senedir kullandığım ve güvendigim marka kalite acıdından uygun fiyatıyla her annenin kurtarıcısı denemeyen annelerimize şiddetle tavsiye ediyorum teşekkürler herkeze 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket T.
Buket T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Anne sütüne eşdeğer destekleyici bir devam sütü. Kasım kutusunda çıkmıştı bu üründen bu yüzden deneme şansım olmuştu. Sadece kokusu biraz rahatsız edici. Başka bir sıkıntı yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül A.
Ayşegül A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğime daha önce de kullandığım ve çok memnun kaldığım bir markaydı küçük paketler halinde olması inanılmaz güzel olmuş keşke bu şekilde satılsa
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru k.
Ebru K. · 32 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanımı çok pratik özellikle biz annelere çantamıza atıp çıkma açısından büyük kolaylık gerçekten. Kızım da tadını çok beğendi. Şimdi arkadaşlarıma tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Belgin B.
Belgin B. · 37 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
SMA mamayı hem ilk çocuğum hem de ikinci çocuğumda kullandım. Kesinlikle her anneye tavsiye derim. Kızım anne sütünün yanında sütümün yetmediği zamanlarda kullanmaya başlamıştım. Kızım tadını çok sevdi. Farklı markalarda denedik ama kızım içerken direnmeden sorunsuz içtiği mama olduğu için bu markada takılı kaldık. İşe başladığımdan beri düzenli kullanıyoruz. ben formül mama olarak kullanıyorum kızım tadını çok seviyor arkadaşımın oğlu biberondan içmediği için kahvaltısında çeşitli bisküvilerin içinde formül mamadan ekleyerek çocuğuna yedirmeye başlamış ve kilo alımı normale dönmüş. Ben baştan beri takviye edici olarak kullandığım için çocuğumun kilosunda herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Arkadaşım benim tavsiyem sonrası mamalarının içene ekledikten sonra kilo alımı ve iştahı artmış. Bu yüzden anneler kesinlikle almalı. Seviyorum sizi güzel anneler bebişlerimiz mutlu olsun :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra T.
Kübra T. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa anne olan bir kadını, sütünün yetmediğine ikna etmek oldukça zordur. Ben kendimi bebeğime yetemiyormuş, eksikmişim gibi hissediyordum. Üstelik bir de mama veriyorum diye bebeğimi zehirlediğimi düşünüyordum. İçeriği ne kadar temiz de olsa annenin, bebeğine mama vermek zorunda olduğuna inanması güç. Temiz içerik, suda çabuk eriyen ve tortu bırakmayan mama tercih nedeni. Açıkcası bebeğime ünlü 3 ayrı firmanın mamasını denedim. Bir tanesi o kadar erimedi ve tortu kaldı ki, mama bittiğinde dibinde kaldığında fark ettim. Bebeğimin boğazına kaçabilir diye çok korkmuştum. Ve bir daha kullanmadım. Mamalar genel anlamda pek güzel kokmuyor fakat bebeğimin sevmesi, gaz sorunu oluşturmaması, temiz içerik sunması ve en önemlisi ekonomik olması tercih nedeni. Eğer bir daha anne olursam SMA'yı deneyeceğim. Çünkü 1,5 yaşındaki kızım bu mamayı sevdi. Teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feryal B.
Feryal B. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açımı pratik kullanımı kolay yapılırken toparlanma olmadı kokusuna rahatsız edici değil
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gul cennet Ö.
Gul Cennet Ö. · 29 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim severek içiyor.normaldede sürekli kullandıgımız bir devam sütü.Severek diğer bebekler içinde kullanımını öneriyoruz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.