Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
SMA OPTIPRO 3 30g Devam Sütü 1-3 Yaş
amazon-image
SMA OPTIPRO 3 30g Devam Sütü 1-3 Yaş

SMA OPTIPRO 3 30g Devam Sütü 1-3 Yaş

SMA OPTIPRO 3 
  4.47  (41993 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

SMA OPTIPRO 3 30g Devam Sütü 1-3 Yaş Optipro®, bebeğinizin ihtiyaçlarına uygun miktar ve kalitede protein sağlamak için Nestlé tarafından geliştirilen protein teknolojisidir.

Nasıl Hazırlanır?

Biberonla beslemek için kaynatılmış ılık suya (210ml), poşetin tamamını (30g) ekleyerek tamamen çözünene kadar iyice çalkalayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%25
%6
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Buket T.
Buket T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Besleyici anne sütünden sonra verilecek bir besin, hazırlanması kolay güvenilir bir şekilde bebeğinize verebilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça M.
Ayça M. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
başka mamalarla başlamıştık çok köpüklü oldukları için çok fazla gaz yaptı ama SMA farkı gerçekten belli çok severek içti çocuğum benim için gaz yapmaması önemli piyasada ki en iyisi sma
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceylan A.
Ceylan A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sağlık çalışanlarının tavsiyesi ile kullanılmalıdır:))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar A.
Bahar A. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten çok memnun kaldım bebeğim tadını begendi beni hiç zorlamadan içti kolay kolay mama beğenen bir bebek değil kaç mama denedim ama bunu begendi kolay hazırlanabilir olması ve pütür pütür olmaması da gayet güzel gerçekten anne sütüne cok yakınmıs ki bebeğim cok begendi herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Nur B.
Eda Nur B. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü bebeğim doğduktan sonra anne üstünü desteklemesi için kullandım. Bebeğim 1 bucuk yaşında ek gıdanın yanında kullanmaya devam ediyorum. Doğum yaptığım hastanede kullanılan bir ürün olduğu için SMA Optipro tercih etmiştim. Bebeğim de herhangi bir Alerji ya da reaksiyon göstermediği için de severek kullanıyoruz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Ö.
Özlem Ö. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebegim ambalajını cok sevdi elinden zor aldim. Bebegimi tok tuttu ve herhangi bir sindirim sorunu yasamadi. Sabah kullanmisti hemen cikip bu urunden aldim kesinlikle tavsiye ederim . Kokusu tadi cok guzel . Sadece anne sutunden olan alfa bu mamada var e daha ne olsun. Bebeklerimiz icin bu urunu kesinlikle kullanmaliyiz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma B.
Fatma B. · 33 · Hakkari
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kızım ve oğlum peş peşe doğdukları için hamilelik sürecimde kızımı sütten kesmem gerekti bu süreçtede doktorumuzun tafsiyesi üzerine sma mamayla tanıştım kullandım çok memnun kaldım kızıma kg aldırıyodu gaz sorunu ve sindirim sıkıntısı yapmadı ben çok memnun kaldım oğlumda şuan 4 aylık erken doğdu pramature bir bebek sütüm hemen gelmedi gelse bile yetmedi yine oğlumun da doktorunun tafsiyesi üzerine aldım bir mama üstelik oğlum reflüsü vardı ve kolik bir bebek olmasına rağmen biz çok memnun kalmıştık üstelik kg alımıda çok iyidi kesinlikle tafsiye ediyorum benim çoçuklarım için doktorumuzun tafsiyesiyle sma olmuştu ve biz çok ama çok memnun kalmıştık benim gibi sıkıntı yaşayan annelerede tafsiye ederim üstelik mama kaplarına da son bu şekilde tek kulanımlık çok pratik olmuş eşimin işi dolayısıyla sürekli tayin görüyoruz ve yolculuk yapmak durumundayız enazından dökülmüyor bozulmuyor açılınca malum havayla temas etmemsi gerekiyor mamaların bu kolaylığı sağlamasıda ulaşılabilirliğide ayrı bir tercih nedenim oldu teşekkürler sma
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep B.
Zeynep B. · 32 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Premature annesi olarak yaziyorum bu yorumumu..Bebegime 13 gun yogun bakim unitesinde cok bilindik baska bir marka mama takviyesi yapilmis,karin sisligi ve huysuzluk mevcutmus.Sutumun kesilmesi sebebi ile 4.5 aylikken devam sutune basladim tekrar.Bu sefer denedigim farkli mamada yine ayni huysuzluk, ataklari ile gecem gunduzum birbirine girmis halde neden olabilecegini arastirirken mama kaynakli olabilecegini dusunerek eczaneye kosup sma mama ile tanistimmm…Huysuzlugun yine mamadan kaynakli olup olmadigini anlamak icin 4-5 gun sonra diger mamadan bir ogun verdim yine o ataklara merhaba dedim.. ah benim hayat kurtaricim sma yine cocugum olursa yine ilk deneyecegim urunsun 😍 oglumu goren hangi mamayi kullandin?bizim mamalar kilo aldirmiyo seninkinin masallahi var ,cocugum mamayi sevmiyo icmiyo sen hangisini kullaniyosun? Tarzi sorular sorulmaya baslandi.Sorular geldikce daha mutlu olmaya başladım.SMA anne sutune yakinmis internet ve eczane harici ebemize ve doktorumuza sordum 👍malum bebegimize bir urunu verirken ona en iyi olanini,en iyi gelenini vermek istiyoruz.Sizde huzurlu geceler,mutlu bir bebek istiyorsaniz SMA yi bir deneyin derim 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba A.
Tuğba A. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum için 2 aylıkken, doktorumuzun tavsiyesi üzerine Sma optipro kullanmaya başladık ve doktorumuzun tavsiyesi üzerine hala devam ediyoruz (17 aylık). Tadını seviyor, kusma, ishal veya kabızlık yapmadı. Bu küçük 30 mglık kullanıma hazır mamalar ise oldukça praktik. Yolculukta veya dışardayken kolaylıkla çantada taşınabilir. Şimdiye kadar bir kabın içerisine mama koyup yanımada mama kutusunun içinden çıkan kaşığı alıp, o şekilde beslenmesini sağlıyordum dışardayken. Özellikle araba yolculuklarında, mamasını hazırlarken koltuklara hep mama tozu dökülüyordu, hatta çanta çok dolu olduğu için, içine öylesine attığım mama kabı açılıp, tüm mama tozu çantamın içine dökülmüştü. Malum ağlayan bebekle, seyahat halinde olan arabada sakin bir şekilde mama hazırlamak kolay değil :) O yüzden ürünü ilk gördüğümde, keşke daha önce karşılaşsaydım dedim. Dökülme riski yok, yer kaplamıyor ve hijenik olması aslında tamda aradığım şey. Tek sorun olabilecek konu is içinde ki toz miktarı. 30 mg toz ile 210 ml mama hazırlanıyor. Bazı bebekler 240 ml içerken bazileri 180 ml içiyor. Dozajı ayarlamak mümkün değil. Belki de bu konu hakkında bir iyileştirme yapılabilinir. Onun dışında harika bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Evcin
Merve Evcin · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sütüm erken kesildiği için zaten bebeğime 1,5 yaşına kadar sma nın diğer numaralarını kullanmış ve çoook memnun kalmıştım. Büyüdükçe bebeğimin damak zevki değiştiği için kararsızdım. Ancak yine bayıla bayıla içti. O yüzden 3 yaşına kadar almaya devam 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.