Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Simple Protect&Glow Işıltı Veren SPF30 Serum (50 ml)
amazon-image
Simple Protect&Glow Işıltı Veren SPF30 Serum (50 ml)

Simple Protect&Glow Işıltı Veren SPF30 Serum (50 ml)

Simple  · www.simpleskincare.com
  4.48  (1200 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Gençlik ışıltını koru!

  • Simple Protect & Glow Işıltı Veren SPF 30 Serum gücünü içindeki doğal içerikler ve vitaminlerden alır.
  • Zencefil kökü, vitamin E, SPF 30, alg yağı ve antioksidan ile hem cildinize yumuşaklık ve ışıltı sağlar hem de erken yaşlanmasına sebep olan çevresel faktörlere karşı koruma sağlamanıza yardımcı olur.
  • Simple Protect&Glow Işıltı Veren SPD 30 Serum cildinizi mavi ışık, güneş ışığı ve çevresel faktörlerden korurken, cildinizin antioksidan kapasitesini artırır ve ışıltı kazanmasına yardımcı olur.
  • İçerisinde sert kimyasallar, paraben, alkol, parfüm, renklendirici, mineral yağlar ve hayvansal içerik bulundurmayan iyi kalpli formüle sahiptir.
  • Cilt bakımı rutininin vazgeçilmez bir parçası olacak Simple Protect&Glow Işıltı Veren SPF 30 Serum uzun süren ışıltılı görünüm için tek başına ya da nemlendiriciden önce uygulanabilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%27
%5
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif O.
Elif O. · 34 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa bir cilt serumu kullanıyorum. Memnun kalacağımı hiç düşünmezdim. Verdiği ışıltı inanılmaz güzel. Mavi ışık filtesi olması benim gibi bilgisayar önünde vakit geçirenler için bir avantaj. Bundan sonra hep alacaklarımın arasında yer edindi. Cildim yağlıya dönük karma asla sivilce yapmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurhan Berna S.
Nurhan Berna S. · 26 · Yozgat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En iyi sonucu yüzünüzü iyice temizledikten sonra uygulamanızı öneririm ürünün yapısı gerçekten çok hafif ve şimdiden çok beğendiğimi rahatlıkla söyleyebilirim ürünü denemenizi tavsiye ediyorum kesinlikle simple cilt bakım ürünlerine şans verilip denenmesi gerekiliyor bende bundan sonra daha çok Ürünlerini deneyeceğim 👍🏻🧡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket K.
Buket K. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru bir cilde sahibim. Cildime anında parlaklık sağladı üç damla kullanmam yeterli oluyor aynada farkı anında görebilirsiniz içeriğinin temizliği ve çevresel kirlilikten koruyucu oluşu da serumu mükemmel kılıyor. Spf 30 ile güneş koruması sağlarken cildime doğal bir parlaklık ve dolgunluk veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça E.
Ayça E. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü makyaj öncesi Işıl Işıl sağlıklı bir görüntü istediğim zamanlarda kullanıyorum gerçekten cildimi çok sağlıklı gösteriyor. Ancak kullanım miktarına dikkat etmekte yarar var. Çok kullanıldığında ciltte emilmiyor. Bu nedenle fondöten yüzde cake görünüyor. Ama az miktarda kullanıldığında muhteşemmmm ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berrin g.
Berrin G. · 54 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk kullanimla berabet cildumin canlandigini hissettim ben serumun uzerine nemlendiricisini de kullandim.birlikte daha etkili olacagini dusunuyorum. Gunduz cik sicak oldugu icin yuzumden akiyor ama gece cildimi temizlefikten sonra kullaniyorum.kis aylarinda makyaj alti olarak kullanmayi dusunuyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi T.
Ezgi T. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel hem doğal içeriklere sahip hem de spf özelliği var. Krem sürmeyi unutsan bile tek başına korumaya sahip olması hoş ☺️ İlk sürdüğümde biraz yağlı his bıraktı önce hoşlanmadım ama cildim çabuk emdi ürünü Fakat buna rağmen ellerimi yıkadım o hissi sevmediğim için.. cilde verdiği ışıltı da ayrıca çok hoşuma gitti 👍👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seyhan C.
Seyhan C. · 42 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayildim👌icerigi bu kadar harika ve pahali kuru yaglara mukemmel bir alternatif sayilabilir!cunku hemen emiliyor yag kalmiyor ve normal saglikli cilt pariltisi sagliyor.yag dokmus gibi parlamiyor yani.hem de gunes korumali!!! Dogal bir urunun yumusak ve kimyasaldan uzak olmasi benim icin zaten buyuk arti.daha ne olsun🤔😉
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge A.
Özge A. · 30 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Simple Protect and Glow cilde yeterince nem veren ve nemin yanında cildin ışıltılı görünüm kazanmasını sağlayan bir ürün. Baz olarak kullanılabilir. Fondötenin daha canlı durmasını sağlıyor. Güneş koruması için yeterli bir ürün değil.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine A.
Emine A. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürün serum gibi değil yağ formunda bir ürün. Hatta direkt yağ diyebiliriz. Nemlendirmesi ve emilimi çok güzel. İçerik olarak da başarılı. Nemlendirici yağ olarak tekrar alırım. Fakat serum olmadığı kesin. Serum olarak düşünenlerin almasını tavsiye etmem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nedime Nur B.
Nedime Nur B. · 30 · Tokat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün sürdükten sonra yağlı his birakmadı ve kuru cilde sahip biri olarak söylüyorum cildimi daha canlı gösterdi diyebilirim severek rahatlıkla kullanıyorum. Şişesi de kullanım açısından rahat,dökerken fazladan dökülme gibi bir durum yaşamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.