Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Simple Protect&Glow Işıltı Veren SPF30 Serum (50 ml)
amazon-image
Simple Protect&Glow Işıltı Veren SPF30 Serum (50 ml)

Simple Protect&Glow Işıltı Veren SPF30 Serum (50 ml)

Simple  · www.simpleskincare.com
  4.48  (1200 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Gençlik ışıltını koru!

  • Simple Protect & Glow Işıltı Veren SPF 30 Serum gücünü içindeki doğal içerikler ve vitaminlerden alır.
  • Zencefil kökü, vitamin E, SPF 30, alg yağı ve antioksidan ile hem cildinize yumuşaklık ve ışıltı sağlar hem de erken yaşlanmasına sebep olan çevresel faktörlere karşı koruma sağlamanıza yardımcı olur.
  • Simple Protect&Glow Işıltı Veren SPD 30 Serum cildinizi mavi ışık, güneş ışığı ve çevresel faktörlerden korurken, cildinizin antioksidan kapasitesini artırır ve ışıltı kazanmasına yardımcı olur.
  • İçerisinde sert kimyasallar, paraben, alkol, parfüm, renklendirici, mineral yağlar ve hayvansal içerik bulundurmayan iyi kalpli formüle sahiptir.
  • Cilt bakımı rutininin vazgeçilmez bir parçası olacak Simple Protect&Glow Işıltı Veren SPF 30 Serum uzun süren ışıltılı görünüm için tek başına ya da nemlendiriciden önce uygulanabilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%27
%5
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Özlem A.
Özlem A. · 38 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce yüzüme serum uygulamadım. İlk serum denemem bu marka ile oldu. Kuru bir cilt yapısına sahibim. Bu ürünü nemlendiriciden önce uyguladığımda yüzümün daha uzun süre nemli kaldığını hissettim. Kokusu yok. Kokusunun olmaması içeriğin de belirtmiş olduğu gibi doğal olduğunu kanıtlıyor ve güven veriyor. Bu marka ve bu serum bundan böyle vazgeçilmezim...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fiyat performans olarak mükemmel bir ürün .bence estee lauder serumuna göre daha çok kullanırken ürün kullanmanız gerekiyor.Gece serumu kullanıp uyudum sabah gerçekten vaadini yerine getirmiş ışıltı bir cilt ve nemli bir ciltle uyandım .Diğer serumlara fiyat olarak vermektense bunu alıp biraz fazla kullanmak daha mantıklı geliyor.Temiz içeriği de cabası.:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fulin G.
Fulin G. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğindeki alg yağı ve E vitamini sayesinde cildi güzelce nemlendiriyor. SPF 30 koruması var. Mavi ışık ve çevresel kirlilik koruması olması en önemli avantajlarından. Hızlıca emiliyor. Verdiği ışıltı sayesinde cildi canlı ve taze gösteriyor. Makyaj bazı olarak da rahatlıkla kullanılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslişah Ü.
Neslişah Ü. · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne resmen aşık oldum 😍 Zaten kutuyu sırf bu serum için almıştım, tek bir damlası bile yüzümü ışıl ışıl göstermeye yetiyor. Bunun yanı sıra ürünün doğal olması ve güneş ışığından koruyor olması da çok iyi. Bir serumdan beklediklerinizi fazlasıyla karşılıyor çok memnun kaldım 🧡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru B.
Ebru B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serum için yorum yapmadan önce bir süre tecrübe etmek istedim gerçekten etki ediyor mu bir faydası var mı kullanmaya başladığımdan itibaren etkisini göstermeye başladı birkaç gün deneyimledim ve gerçekten oldukça memnun kaldım bu güzelliği yorumlamak için daha fazla dayanamadım, iyi ki varsın Simple 🥳
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayfer O.
Ayfer O. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Simple protect 'n' glow 3'lü set diger nemlendiricileri ile beraber kullandım.14 günlük kullanım sonrası etkisinden memnun kaldım.Ciltte gün boyu nem etkisi mevcut.Spf 30 serum fakat sadece yaz değil diğer mevsimlerde de kullanmayı düşünüyorum.Temiz içerikli ve sert kimyasalardan uzak olması ilk tercih sebebi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mina E.
Mina E. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Seruma aşık oldum. dokusu yapısı o kadar güze ki.. cildime banyoda yüz kesesi yaptıktan sonra uyguladım ve anında o kuruyan mat olan cildimi bebek gibi yumuşacık yaptı. cidden çok beğendim. daha önceden farklı bir markanın serumunu kullanmıştım ancak bu üründen daha çok memnum kalacağım gibi gözüküyor. teşekkürler denebunu :D
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berivan G.
Berivan G. · 33 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı hiç kullanmadım daha önce ama hiç bişey için geç değil. Serum özelliğinden dolayı cildime ışıltı ve nem vermesi hoşuma gitti . Gece uyumadan önce temizlenmiş cildime 2 3 damla eşit bir şekilde sürüyorum. Sabah uyanınca Işıl Işıl gerçekten yumuşacık bir his veriyor. Teşekkürler simple 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ece E.
Elif Ece E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hafif yapılı, yüze sürüldüğü anda canlılık veren güzel bir serum. Nemlendiricinin altına sürüyorum ve asla gün içerisinde yağlandırma ya da ağırlık yapmıyor. Aynı zamanda SPF30 olan bir ürün olması yaz ayları için çok kullanışlı. Gün içerisinde rahatlıkla kullanılabilecek temiz içerikli bir serum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihan I.
Nihan I. · 44 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirici jel krem öncesi veya tek başına uygulayarak denedim. Cildimde bıraktığı his gerçekten çok hoş. Özellikle yanaklarımda kuruluk ve kızarıklık problemi yaşamama rağmen bu üründe bu sorunu yaşamadım. Gayet güzel nemlendiriyor. Çok memnun kaldım. Kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.