Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Simple Protect and Glow Işıltı Veren SPF30 Serum
amazon-image
Simple Protect and Glow Işıltı Veren SPF30 Serum

Simple Protect and Glow Işıltı Veren SPF30 Serum

Simple  · www.simpleskincare.com
  4.49  (759 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Gençlik ışıltını koru! Simple Protect and Glow Işıltı Veren SPF30 Serum şeffaf ve hafif formülüyle UVA/B ışınları, kirlilik ve mavi ışığa karşı üçlü koruma sağlar. Işıltılı bir için Vitamin E içeren formülüyle antioksidan etkisi sağlar.

Nasıl Kullanılır?

Avcunuza damlatın.

Yüzünüze nazikçe bastırarak dağılmasını sağlayın.

Günlük nemlendiricinizden önce veya sonra kullanabilirsiniz.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%22
%7
%3
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zehra H.
Zehra H. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısı ve dokusu asla yüzde yağlı bir his bırakmıyor ben karma cilde sahip biriyim ve kullandığım nemlendirici kremler hep yüzümde bir katman varlığını hissettirirdi serumun ardından birde simple bu serisine ait nemlendiricisini de kullanıyorum ve kendini ben burdayım diye gösterip beni rahatsız etmiyor. Müthiş bir şey diyeceğim tek seri
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sude S.
Sude S. · 25 · Kırşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ciltte bıraktığı etki süper günlük olarak rahatlıkla kullanıyorum makyajdan önce baz yerine bile kullanılmasını tavsiye ederim ışıl ışıl bırakıyor cildimi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm Ayça K.
Begüm Ayça K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün cruelty free olması benim için onu en cazip hale getiren özelliklerinden biri. Ürünü denemek için almadan önce şirketle irtibata geçtim, bana bilgilendirmelerini yaptılar ve ondan sonra deneme paketini almaya karar verdim. Yüzüme ne sürsem sivilce yapar. Asla yağ bazlı bir ürün kullanamıyorum. Ancak asla sivilcelenme ya da kızarıklık yapmadı. Serinin diğer ürünleriyle kullandım. Cildim yağlanmadan, nemli ve ışıltılı bir görünüme kavuştu. 2-3 damla uygulamak yeterli. Güneş kremleri gibi kokmuyor ve ciltte beyaz bir tabaka bırakmıyor. Bundan sonra başka bir serum kullanacağımı düşünmüyorum. Ürünle ilgili söyleyebileceğim tek olumsuz şey, uygulanmasının daha kolay olması için damlalıklı olması gerektiği.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı A.
Aslı A. · 24 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün cilde verdiği ışıltıya ba-yıl-dım! Ancak çok hızlı emilen bir ürün değil ve emildikten sonra bi 5-10 dakika yapış his var. Bunlar benim için kötü bir yön değil sadece bunlara önem verenler için söylemek istedim. Gelelim benim için kötü yönlerine. Benim cildim karma bir cilt. Bu yüzden yağlı yapıdaki ürünleri sevmiyorum ve maalesef bu ürünün yağlı bir yapısı var. Bu yüzden ürünü kararında kullanmak çok önemli. Benim için bir diğer olumsuz yön de ürünü kullandıktan sonra gözlerimde bıraktığı yanma hissi. Ben bu ürünü şimdilik iki sefer deneyimledim ve ikisinde de göz altıma uygulamadım. Yalnızca kaşlarımda da doğal bir ışıltı istediğim için kaşlarıma da uyguladım ve iki seferde de gözlerimde yanma hissi oluştu. Aslında içeriği çok temiz ama bu neden oldu henüz anlamış değilim. Bunu diğer kullandığım ürünlere yorsam onlar benim daha önce rutinimde olan ürünlerdi ve daha öncesinde böyle bişey yaşamamıştım. Birkaç gün daha deneyeceğim bu serumu devam ederse bırakacağım tabiki. Ancak verdiği ışıltı Harika Harika Harika. Güneş koruma faktörü içermesi de çok iyi. Yağlı ciltler sevmeyebilir. Karma, normal ve kuru ciltler şayet gözde yanma hissini yaşamazlarsa bayılacaklardır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berk A.
Berk A. · 25 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 3 gün kullandım ve yorum yapmak için yeterli geldi. Annem ve abime de kullandırdım ve gözlemledim. Serumun dokusu elde yağ gibi duruyor ancak yüze sürdükten sonra sıvı yağ sürmüş gibi durmuyor aksine gerçekten gözle görülür bir parlaklık sağladığını fark ettim. Mucizevi mi değil bence. Ama para verip alınabilecek bir ürün diyebilirim. Herhangi bir parfüm kokusunun olmaması da benim için artı bir özellikti. (Ürünü, 2si bir arada jelle yıkadıktan sonra kullandım.)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mısra K.
Mısra K. · 25 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Içeriği sade ve temiz bu cok hosuma gitti. Icinde gunes koruması da varmis ama bu yazin ortasinda cok da yeterli olmayacaktir. Yuzu aydinlatmasina bayildimm. 1 2 damladan fazla sikmaniza gerek yok o zaman suratinizda agirlik hissediyorsunuz. Boyut olarak az az kullanacagimiz bi urun oldugu icin gayet yeterli. Genel olarak ben sevdim. Ilerleyen zamanlarda suratimda bi sorun yaratmazsa kesinlikle aydinlatmasi icin bile tekrar tekrar satin alirim..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda Y.
Seda Y. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kupkuru bir cildim var ve makyajdan önce ne kadar nemlendirsem de bölgesel pullanmalar oluşuyordu. Bu ürünle bunu çözdüm ve aşırı mutluyum. Yağlı gibi bir his bırakmıyor, iyi nemlendiriyor. Makyaja hafif ıslak bir görüntü veriyor, o da hoşuma gitti benim. Aynı serinin nemlendirici kremine birkaç damla karıştırıp uyguluyorum. Cildimin çöl gibi olduğu zamanlarda bir iki damla da Simple'ın nem hapsedici kreminden ekliyorum. Sivilce filan da yapmıyor. Sevdim ben.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi t.
Ezgi T. · 31 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağ gibi bir formülü olduğu için en başta korktum. Normalde bu tarz yağ gibi ürünleri hiç sevem hemen cildimden arındırma hissi gelir. Ama bu ürünü çok beğendim. Cilt bakımımda son ürün olarak kullanıyorum. Cilt tarafından çok güzel emiliyor. Yağlı bir his kalmıyor. Işıl ışıl yapıyor cildi. Çok az bir kullanım çok yeterli tüm yüz için. İçeriğinin temiz oluşu ve koruma etkisi tekrar tekrar almam için ayrı bir neden.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Plastik şeffaf bir şişesi var. Seyahat sırasında yanımda götürdüm akma vs. yapmıyor. İlk bakışta yağ formunda görünüyor ancak yağ gibi değil hafif bir formu var. 2 damla tüm yüzüme yetti. Cildim hemen emdi, nemlendirdi ve hafif ışıltılı bir görünüm verdi. Serum arayışındaydım. Uygun serumu bulduğumu düşünüyorum. Ürün uzun süre yetecek gibi duruyor :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra G.
Büşra G. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassa bir cildim olduğu için genelde tereddüt ederim yeni cilt ürünleri denemeye. Ama iyi ki de denemişim bu ürünü, nemlendiriciliği ve hassasiyeti 10 numara. Yalnızca emilimini beğenmedim ürünün. Yine de bu çok büyük bir sorun değil benim için. Ürün bittiğinde tekrar almayı düşünüyorum, kesinlikle kullanılması gereken bir ürün bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.