Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Simple Protect and Glow Işıltı Veren SPF30 Serum
amazon-image
Simple Protect and Glow Işıltı Veren SPF30 Serum

Simple Protect and Glow Işıltı Veren SPF30 Serum

Simple  · www.simpleskincare.com
  4.49  (759 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Gençlik ışıltını koru! Simple Protect and Glow Işıltı Veren SPF30 Serum şeffaf ve hafif formülüyle UVA/B ışınları, kirlilik ve mavi ışığa karşı üçlü koruma sağlar. Işıltılı bir için Vitamin E içeren formülüyle antioksidan etkisi sağlar.

Nasıl Kullanılır?

Avcunuza damlatın.

Yüzünüze nazikçe bastırarak dağılmasını sağlayın.

Günlük nemlendiricinizden önce veya sonra kullanabilirsiniz.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%22
%7
%3
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Başak Ç.
Başak Ç. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çıkar çıkmaz bu ürün için bile bu seti aldım. Hem spf 30 içermesi hem içerik listesinin temizliği o kadar güzel ki. Karma bir cildim var hatta sürdükten sonra biraz yağlı bir his bıraktığını düşünüp endişelenmiştim fakat hemen emiliyor ve gerçekten cilde çok güzel bir ışıltı veriyor. Bitirdikten sonra kesinlikle tekrardan alacağım bir ürün oldu, çok güzell.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serinin en bayıldığım ürünü bu oldu, ciddi anlamda bu kadar güzel bir sonuç beklemiyordum, daha önce kullandığım serumlardan çok çok farklı, hem harika nemlendiriyor, hem cildimi dolgunlaştırıyor, hem ışıltı veriyor hem de uv ışıklarından koruyor bir serumdan daha ne istenir ? :) Ayrıca diğer ürünler gibi bu da serinin geri kalanıyla birlikte kullanıldığında daha iyi sonuç veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Ç.
Kübra Ç. · 31 · Giresun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü güneş koruması olduğu için her sabah cildimi temizledikten sonra uyguluyorum. Yapısı güzel, akışkan, kolay emiliyor yapış yapış olmuyor. Vaatleri çok güzel ama ben henüz gözle görülür bir sonuç alamadım. Daha doğrusu bu aralar cildimde sivilcelerim hiç beklemediğim şekilde arttı. (Umarım kullandığım ürünlerden kaynaklanmıyordur.) Yüzümdeki sivilcelerden dolayı ürünün etkisini pek gözlemleyemedim. Antioksidan içerikler, vitamin e ve alg yağı içeriyor. UVA/B + mavi ışık +çevresel kirlilik koruması var. İçerik: Isostearly Alcohol, Isopropyl Palmitate, Octyldodecanol, Triolein, Octorylene, Homosalete, Ethylhexyl Salicylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Tocopheryl Acetate, Pentaerythrityl, Tetra-di-t-butyl Hdroxyhydrocinnamate, Tocopherol.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İnci A.
İnci A. · 30 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu serumu gerçekten çok sevdim. Yağlı bir yapıda olmasına rağmen ciltte güzel emiliyor ve parlak bir görünüm veriyor. İçerisinde sert kimyasalların olmayışı ve hayvanlar üzerinde deney yapılmamış olması ürünü dört dörtlük yapıyor. Işıl ışıl bir görünüm ve güneş koruma faktörlü bir ürün arıyorsanız bu ürünü kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar K.
Bahar K. · 28 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üç dört damlası tüm yüze yetiyor.Peeling sonrası uyguladım ve gayet güzel nemlendirme ve canlılık sağladığı.20 dk gibi bir süre bekleyip simplein nemlendirici kreminide uyguluyorum ve cidden tüm gün boyunca yüzüm nemini koruyordu.Kokusu yok sayılır.Genel olarak beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe T.
Tuğçe T. · 29 · Şırnak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Simple ürünleri arasında en büyük hayranlık duyduğum ürün kesinlikle. Işıl ışıl sağlıklı bir cilt görünümü sağlıyor ve sırf bu görüntü için bile düzenli kullanmaya değer. Kesinlikle stok yapılabilecek bir ürün. Piyasadaki iki üç muadilini kullanmıştım ancak simple bu üründe ciddi anlamda başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi T.
Ezgi T. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aynı ürünü daha önce kullandım aşırı memnun kaldım cilde verdiği his nemlenme çok iyi ee birde güneşten spf30 korumalı tadından yenmiyor 😂 şişesi küçük ama 2 3 damla yetiyor 1 yıl olmuştu alalı bir kaç haftaya biter diye düşünüyorum. Bitmesine yakın burada görmem beni çok mutlu etti 🥳
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İremnur E.
İremnur E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü sabah cilt bakım rutinime ekledim ve bir haftadır kullanıyorum. Yüzüm o kadar yumuşacık ve nemli oluyor ki tüm gün dokunup dokunup vay be diyorum. Uyku öncesinde cildimi temizlerken dahi etkisi devam ediyor oluyor. Kokusuz ve yağlı bir his bırakmıyor oluşu diğer serumlara kıyasla benim gözümde değerini arttırıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe K.
Ayşe K. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
muhteşem bir serum nemlendirmesi ve bıraktığı ışıltı gerçekten harika, boyutu küçük ama 3 4 damlası tüm yüze yeterli oluyor. vaatlerini gerçekten karşılıyor. hassas bir cilde sahibim sivilce falan yapmadı içeriğinin temiz olmasından dolayı da gönül rahatlığı ile kullanıyorum. şimdiden favori serumum oldu diyebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren YALÇIN
Ceren Yalçin · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Küçük bir ürün olmasına rağmen uzun bir süre gidecek bir kıvamı var. Bir kaç damla elime döktükten sonra tampon hareketleri ile yüzüme yediriyorum. Yüzümde bıraktığı ışıltı ve canlılık beni memnun etti. Aynı zamanda makyajdan önce de çok az baz olarak kullanıyorum daha pürüzsüz bir görüntü elde ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.