Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Show Your Joy Liquid Blush
amazon-image
Show Your Joy Liquid Blush

Show Your Joy Liquid Blush

Show by Pastel  · pastelshop.com
  4.65  (3358 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Birbirinden güzel 8 renk seçeneğiyle Show Your Joy Likit Allık, sıvı formülü sayesinde doğal, ıslak ve taze bir görünüm sunar. Aktif içerikleriyle 24 saate kadar yanaklara nem verir. Kolay taşınabilir ambalajı ve sürümü kolaylaştıran fırçasıyla her zaman yanınızda taşıyabilirsiniz. Gluten Free, Paraben Free, Cruelty Free ve Vegandır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%21
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Yasemin K.
Yasemin K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
likit formunda olan allıklara ön yargım vardı yapışkan bir his bırakır diye ama asla öyle olmadı içeriğinde besleyici ürünlerin olması bence artı bir özellik gün boyu makyajı idare ediyor emilimi güzel renk dengesini likit formu sayesinde daha iyi sürebiliyorsunuz doğal bir tatlılık oluyor yanaklarınızda bence kesinlikle kullanılması gereken bir ürün 😉
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda M.
Şeyda M. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
dürüst olucam başta ruj sanıp dudağıma sürdüm dudakta bile ağırlık yapmıyor bence hatta almak için baktım öle allık olduğunu anlayıp tekrar denedim. Alıp iki türlü de kullanmayı düşünüyorum dudakda bile aşırı doğal durdu ağırlık hissi yapış yapış bir his asla yok. pastelin krem allığını kullanıyorum memnunum ama likit olanı daha çok beğendim😻😻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ülkü Ebrar Y.
Ülkü Ebrar Y. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün likit olduğu için kolayca uygulanabildi. Yüzümde canlı bir görüntü bıraktı. Çok parlak ve doğaldı. Güneşte yanmışım izi gibiydi. Gündelik kullanıma çok uygun olduğunu düşünüyorum. Sadece azar azar kullanılmalı. Birden kullanınca fazla renk veriyor. Fiyatına baktım gayet makul geldi. Gündelik kullanımları için alınabileceğini düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeliz A.
Yeliz A. · 41 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bir markanın sıvı allığını denedim fakat hiç beğenmedim.pastel i genel olarak severim ve güvenirim çok denemek istediğim bir üründü.öncelikle çok koyu gibi görünsede aşırı doğal duruyor ve acayip kolay dağılıyor ve ben çıkarana kadar hiç bozulmadan duruyor.hatta bugün gidip orijinal boyunu aldım o kadar sevdim hatta bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif melek K.
Elif Melek K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben normalde allık kullanmam nedeni hem hemen kaybolması hemde bazen palyaço gibi durması ta ki bu ürünü deneyene kadar. abi ürün aşırı iyi, gün boyu kalıcı, yumuşak bir hissi var likit olması da ayrı bir kullanım avantajı bence. gerçi keşke büyük deneme boy verselermiş çok güzelmiş ya
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gönül B.
Gönül B. · 48 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanmak için bir parça aldığımda çok koyu bir rengi varmış yüzümde nasıl yayılacak diye tedirgin oldum.Yüzüme uyguladığımda ise hafif ve nemli dokusu inanılmaz kolay yayıldı. Yüzümde oluşan nemli doğal görüntü gün boyu devam etti. En sevdiğim de bir tabaka gibi değil doğal cilt görüntüsü yaratmasıydı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse T.
Buse T. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün oldukça pigmentli uygulanırken dikkatli kullanılması gerekiyor. o yüzden elle uygulamak yerine fırça ile uygulamak daha pratik oluyor. Hem istediğimiz kadar uygulayabiliyoruz hem de altında ki makyajı yerinden oynatmıyor. Pigmentli olması sayesinde rengi çok güzel yansıtıyor ve uzun süreli kalıcılık sağlıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merak ettiğim ama renklerinden emin olamadığım bir üründü. Denebunu sayesinde kullanma imkanım oldu. Likit bir ürün olması bence en konforlu olan özelliği. Rengi ve kalıcığı da çok güzel ancak her likit allık gibi bunu da toz allıkla destekleyince daha iyi bir sonuç alabiliriz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza P.
Beyza P. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
allıkta en önemli olan şey bence doğal durmasıdır çünkü çok kırmızı bir görüntü hiç estetik durmuyor tabi bu ürünün likit olması çok büyük bir artı sürümü çok güzel duruşu çok güzel tek yapmanız gereken yeterli miktarda alıp sürmeniz ve güzelce dağıtmak.Ben memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem Y.
Ecem Y. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle BAYILDIM. Rengi çok doğal her makyaja giden bir renk. Dağılımı çok kolay yapıldı. Pigmentasyonuna hayran kaldım. Bu seriyi denemeyi uzun zamandır istiyordum. Terlememe rağmen sabahtan akşama kadar yüzümde kaldı. Elimdeki stok bitince tercih edeceğim tek allık olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.