Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Show Your Joy Liquid Blush
amazon-image
Show Your Joy Liquid Blush

Show Your Joy Liquid Blush

Show by Pastel  · pastelshop.com
  4.65  (3358 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Birbirinden güzel 8 renk seçeneğiyle Show Your Joy Likit Allık, sıvı formülü sayesinde doğal, ıslak ve taze bir görünüm sunar. Aktif içerikleriyle 24 saate kadar yanaklara nem verir. Kolay taşınabilir ambalajı ve sürümü kolaylaştıran fırçasıyla her zaman yanınızda taşıyabilirsiniz. Gluten Free, Paraben Free, Cruelty Free ve Vegandır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%21
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

irem ecmel g.
Irem Ecmel G. · 21 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün elime gelmedi ne yazık ki ama daha önce kullandığım için ve aktif olarakta kullandığım bir ürün olduğu için biliyorum ürün çok güzel doğal bir kızarıklık veriyor içeriği de çok güzel temiz bir ışıltı veriyor fakat gün içerisinde tazelemek gerekiyor ne yazık ki ürün kalıcı değil 2 saate uçmuş oluyor ortada bir kızarıklık vs kalmıyor ama çok güzel bir ışıltı veriyor aydınlatıcı bile kullanmanıza gerek kalmıyor 💗💗💗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe K.
Tuğçe K. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullanmadığım bir üründü açıkçası yoğunluğundan ötürü biraz tereddüt etmiştim ilk başta rengini çok vereceğini düşünmüştüm ama çok yanılmışım yoğun görünümü yüzünüzde az miktar da sürdüğünde o kadar güzel bir hal alıyor ki ben bile inanamadım. Rengi, doğallığı, ışıltısı ve yüzüne vermiş olduğu canlılığı harika ayrıca sürümü de bir o kadar kolay ve güzel. Hemen alıp kullanacağım bir allık.🤍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmü Gülsüm G.
Ümmü Gülsüm G. · 31 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde allık kullanmıyorum ama ürünü hafif denedim ve çok doğal göründü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Uzuk A.
Uzuk A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tüm renklerini denedim diyebilirim. Bu testerinde değilde normal denediklerinde her seferinde kullanmaya başlıyorum ve hepsinde ürünün kapak kısmı çatlak veriyor ve kopuyor. Yani bu ürünün güzel olmadığı anlamına gelmiyor tabi ama sevdiğim bir allığımın bu şekilde sürekli kırılması hoş değil. Pastel lütfen ambalajı daha kaliteli yapabilir misiniz, tüm ürünleriniz için geçerli bu. Hepsi kırılıyor kopuyor çatlıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
şule G.
Şule G. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
likit allık ilk defa kullanıyorum. Az önce kullandım ve kullandığım gibi hislerimi tek kelimeyle anlatmak istiyorum ba yıl dım!!! Likit allıklara ön yargılıydım ama kullandıktan sonra artık likit kullanmaya karar verdim. İlk etapta rengini görünce korktum ama ürünü fırçayla cildime uyguladıktan sonra resmen şok oldum. Ciltle anında bütünleşmesi, yokmuş gibi hissi, doğal duruşu ve kremsi dokusuna hayran kaldım. Vakit kaybetmeden satın alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin K.
Yasemin K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
likit formunda olan allıklara ön yargım vardı yapışkan bir his bırakır diye ama asla öyle olmadı içeriğinde besleyici ürünlerin olması bence artı bir özellik gün boyu makyajı idare ediyor emilimi güzel renk dengesini likit formu sayesinde daha iyi sürebiliyorsunuz doğal bir tatlılık oluyor yanaklarınızda bence kesinlikle kullanılması gereken bir ürün 😉
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda M.
Şeyda M. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
dürüst olucam başta ruj sanıp dudağıma sürdüm dudakta bile ağırlık yapmıyor bence hatta almak için baktım öle allık olduğunu anlayıp tekrar denedim. Alıp iki türlü de kullanmayı düşünüyorum dudakda bile aşırı doğal durdu ağırlık hissi yapış yapış bir his asla yok. pastelin krem allığını kullanıyorum memnunum ama likit olanı daha çok beğendim😻😻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ülkü Ebrar Y.
Ülkü Ebrar Y. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün likit olduğu için kolayca uygulanabildi. Yüzümde canlı bir görüntü bıraktı. Çok parlak ve doğaldı. Güneşte yanmışım izi gibiydi. Gündelik kullanıma çok uygun olduğunu düşünüyorum. Sadece azar azar kullanılmalı. Birden kullanınca fazla renk veriyor. Fiyatına baktım gayet makul geldi. Gündelik kullanımları için alınabileceğini düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve G.
Merve G. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öncelerde likit allık denediğimde allığın çoğunun fırçada kalmasından dolayı hiç tercih etmiyordum taa ki bu ürünü deneyene kadar ve şunu belirtmek isterim ki denediğim ilkk gün gittim ve bu ürünün aynısından aldım. Ürünü gerçekten deneme şansım olmasaydı asla tercih edeceğim bir ürün olmazdı iyi ki de deneme fırsatı yakalamışım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeliz A.
Yeliz A. · 41 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bir markanın sıvı allığını denedim fakat hiç beğenmedim.pastel i genel olarak severim ve güvenirim çok denemek istediğim bir üründü.öncelikle çok koyu gibi görünsede aşırı doğal duruyor ve acayip kolay dağılıyor ve ben çıkarana kadar hiç bozulmadan duruyor.hatta bugün gidip orijinal boyunu aldım o kadar sevdim hatta bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.