Schwarzkopf Pure Color 8.4 Bal Badem
Yeni bir keşfe hazır mısınız? İşte karşınızda Schwarzkopf’tan ilk kalıcı jel boya! Şimdi saçlar çok daha yumuşak, pürüzsüz ve müthiş parlak.
Yenilikçi jel formülü ile saç boyamak artık çok daha pratik. Hızlı ve homojen karışan jel formülü sayesinde boyama işlemi esnasında damlama yok, bulaşma yok. Pure Color’ı uygulaması çok kolay.
Pure Color’ın formülü en trend doğal içeriklere sahip; aloe vera ve kaktüs. İçeriğindeki bu özler ve aquaxyl*, saçlara ihtiyacı olan nemi kazandırıyor. Bakım kreminin içerisindeki jojoba yağı ise saçların sağlıklı, parlak ve capcanlı görünmesini sağlıyor! Jel formülü saçlarda uzun süre kalıcı sonuç sağlarken, beyazlar mükemmel kapanır.
Pure Color’ın birbirinden “tatlı” renklerini keşfetmeye hazır mısın? Tüm portföy bir tatlı menüsünü andırıyor. Her bir saç renginin isminde hepimizin çok sevdiği tatlılardan ilham alındı. Vanilyalı tart, bitter brownie, vişneli turta ya da tarçınlı kek... Karşı koymak kolay olmayacak!
*Aquaxyl, şekerden türetilmiş ve içeriğindeki elektrostatikler sayesinde su moleküllerini muhafaza eden bir bileşendir. Bu teknoloji saçlarda yoğun nem etkisi sağlar.
Puan dağılımı
Sürekli saç rengimi değiştirdiğim için saç boyası çok kullandığım ürünlerin arasında. Bu rengi de merak ediyordum. Benim saç rengim normalde biraz daha açık olduğundan kutunun üzerindeki saç rengi birebir tutmasada ona yakın bir renk olduğunu söyleyebilirim. Beyazları kapamada son derece mükemmel. Bu ürünün belkide en sevdiğim noktası bu oldu. Biraz bu rengi kullanıp daha sonra bu markanın başka renklerini de deneyeceğim. Sizinde memnun kalacağınız şüpheniz olmasın.
Tümden saç boyamaya hep bi şüpheyle yaklaşır cesaret edemezdim. Kutudan tamda benim sevdiğim renk boya cıkınca tüm cesaretimi toplayıp denedim ve şimdiye kadar schwarzkopf markanın bal badem rengini denemediğim için çok şey kaybettiğimi düşünüyorum kumral dogal renk için kesinlikle ama kesinlikle denemeli o kadar doğal ve kaliteli bi renk olmaz. Hiç bir yıpranma olmadan saçlarıma çok güzel bir parlaklık verdi. Kesinlikle tavsiye ederim
Saçlarına asla kendisi dokunmayan biri olarak bu pandemi günlerinde boya da gelince denemeye karar verdim. Öncelikle uygulaması çok kolay ben saç uçlarımda denedim ve saçlarıma farklı bir görüntü verdim. Boyanın rengi çok tatlı ve kutusunda belirtilen renk tonu yakalanıyor. Sürümü ve kullanımı da çok pratik. Ayrıca kapatıcılığı güzel saç uçlarımdaki farklı tonlar boya sonrası aynı tonda oldu. Kokusu biraz kötü ya da ben boya kokusunu sevmediğim için bana rahatsızlık veriyor çok objektif olamayacağım. Uygulama sonrası saçlarımda tatlı bi yumuşaklık oluştu. Henüz yeni boya yaptığım içim akıp akmadığını ya da ileride turuncuya çalıp çalmayacağını şimdiden bilemiyorum. Ancak rengi sabit kalmayı başarırsa saçımın tümünde de deneyeceğim kesin.
İçindeki aloe vera,kaktüs ve jojoba yağı gibi doğal özlerinin olması, saçıma verdiğim zararı minimuma indirdiğimi hissettiriyor. Bu açıdan bile tercih sebebi olabiliir. Boyayı aradğımda çok fazla şikayet ile karşılaştım fakat bende bir soruna yol açmadı. Fakat ürünü burası sayesinde denememiş olsam ön yargı ile yaklaşır almazdım.
Uzun zamandır kozmetik marketlerde görüp de denemeyi istediğim bir üründü kutuda alınca çok sevindim. Yapısına bayıldım ve aşık oldum tam oturan bir renk. Mükemmel bütün renklerini istiyorum hepsini bağrıma basmak istiyorum 😍
Jel olması zaten çok kolaylık sağladı. Ayrıca beyazları da kapattı. İçeriğinde doğal malzemeler kullanılması ilgimi çekti. Hakikaten boyadıktan sonra saçlarıma parlak bir görünüm sağladı. Ambalaj ise biraz karışık göründü.
Ürün öncelikle çok kolay hazırlanıyor ve saç boyalarındaki o ağır kötü koku kesinlikle yok. Saçlarımdan da çok kolay bir şekilde arındı. Boya sonrasında uzun bir süre saçlarım yumuşacık kaldı. Ayrı beyazlarımı bu kadar iyi kapatacığını hiç düşünmezdim. Harika !
Çok güzel bir ürün fakat kendimde deneyemedim bir başkasında denedim çünkü onun saçları açık renkti ve rengini vermesi daha güzel oldu. Yıkama sonrası saçta verdiği etki içerinin zenginliğinden kaynaklı çok doğal oldu.
Röfleli saça uygulamama rağmen inanılmaz bir sonuç verdi. Tonu harika, diğer markalardan benzer tonlar kullandım ama bu kadar beğendiğim bir ton hiç olmamıştı. Saçımı yumuşacık yaptı sanki bakım yaptırmışım gibi. Bundan sonra kuaföre gitmem artık :)
Saçlarım uzu olduğu için aynısından bir paket daha alıp öyle boyadım. Zaten kendi tonum çok yakın bu renge ama bariz şekilde parlaklık verdi ve tatlı doğal bir renk oldu. Saç diplerim aşırı derecede beyazlaşmıştı onları da hiç belli olmayacak şekilde kapattı.



