Schwarzkopf Pure Color 8.4 Bal Badem
Yeni bir keşfe hazır mısınız? İşte karşınızda Schwarzkopf’tan ilk kalıcı jel boya! Şimdi saçlar çok daha yumuşak, pürüzsüz ve müthiş parlak.
Yenilikçi jel formülü ile saç boyamak artık çok daha pratik. Hızlı ve homojen karışan jel formülü sayesinde boyama işlemi esnasında damlama yok, bulaşma yok. Pure Color’ı uygulaması çok kolay.
Pure Color’ın formülü en trend doğal içeriklere sahip; aloe vera ve kaktüs. İçeriğindeki bu özler ve aquaxyl*, saçlara ihtiyacı olan nemi kazandırıyor. Bakım kreminin içerisindeki jojoba yağı ise saçların sağlıklı, parlak ve capcanlı görünmesini sağlıyor! Jel formülü saçlarda uzun süre kalıcı sonuç sağlarken, beyazlar mükemmel kapanır.
Pure Color’ın birbirinden “tatlı” renklerini keşfetmeye hazır mısın? Tüm portföy bir tatlı menüsünü andırıyor. Her bir saç renginin isminde hepimizin çok sevdiği tatlılardan ilham alındı. Vanilyalı tart, bitter brownie, vişneli turta ya da tarçınlı kek... Karşı koymak kolay olmayacak!
*Aquaxyl, şekerden türetilmiş ve içeriğindeki elektrostatikler sayesinde su moleküllerini muhafaza eden bir bileşendir. Bu teknoloji saçlarda yoğun nem etkisi sağlar.
Puan dağılımı
Jel yapıda olması çok güzel bu jel yapı çok iyi düşünülmüş ve içeriğinde bulunan doğal özler saç için çok iyi neyseki rengide kullandığım tonlardı çok sevdim kesinlikle tercih edeceğim bir ürün olacak
Uzun zamandır kozmetik marketlerde görüp de denemeyi istediğim bir üründü kutuda alınca çok sevindim. Yapısına bayıldım ve aşık oldum tam oturan bir renk. Mükemmel bütün renklerini istiyorum hepsini bağrıma basmak istiyorum 😍
Gerçekten güzel bi boya diğer boyalara göre kalıcılığı güzel ve istenilen rengi tam elde ediyorsunuz jel kıvamda olmasında gerçekten uygulama kolaylığı sağlıyor ben daha öncede kullandığım için memnunum 👍🏻🥰
Gerçekten o kadar güzel bir ürün ki uygulanması çok rahat evde herkes boyayabilir hiç beyaz kalmadı kestane rengi saçlarımı 2-3 ton kadar açtı kuaföre gidemediğimiz bu süreçte bana ilaç gibi geldi belki bundan sonra kuaföre bile gitmem çok beğendim teşekkürler 😊
daha önce farklı serilerden bu marka boya kulanmıştım, ancak bu seriden çok memnun kaldım beyazları çok iyi kapattı ve saçıma yoğun bir nem verdi
Saçımı düzenli boyuyorum genelde kutudaki renk ile boyadıktan sonra saçınızda renkte çok fark olur ancak bu ürün Baya kutu rengine yakın. Boyadıktan sonra parlak ve sağlıklı Göründü çok sevdim :)
hem boyarken rahatlık hem kullanırken muhteşemlik evet evet harika beyaz kapatma özelliği saçları kurutmaması muhteşem mutlaka deneyin
ürünün kapatıcılığı ve üzerinde belirttiği rengi vermesi çok iyi. başka boyalar gibi farklı bir tonla karşılaşma korkusu yaşatmıyor. evde kendi saçını boyayanlar için ilk sırada tercih edilmeli
8.4 Bal Badem rengini kullandım. Ambalajdaki rengin çok daha koyusu oldu ancak beyazları kapattı. Uygulaması da çok pratik. Keşke ambalajdaki renk tutsaydı, kahverengi gibi oldu.
Daha önce krem karamel rengini kullanmıştım bu da jel boya olduğu için kullanımı kolaydı fakat istenilen rengi tam olarak vermiyor ama parlaklık veriyor



