Schwarzkopf Pure Color Saç Boyası 1.4 Siyah Üzüm Reçeli
Yeni bir keşfe hazır mısınız? İşte karşınızda Schwarzkopf’tan ilk kalıcı jel boya! Şimdi saçlar çok daha yumuşak, pürüzsüz ve müthiş parlak.
Yenilikçi jel formülü ile saç boyamak artık çok daha pratik. Hızlı ve homojen karışan jel formülü sayesinde boyama işlemi esnasında damlama yok, bulaşma yok. Pure Color’ı uygulaması çok kolay.
Pure Color’ın formülü en trend doğal içeriklere sahip; aloe vera ve kaktüs. İçeriğindeki bu özler ve aquaxyl*, saçlara ihtiyacı olan nemi kazandırıyor. Bakım kreminin içerisindeki jojoba yağı ise saçların sağlıklı, parlak ve capcanlı görünmesini sağlıyor! Jel formülü saçlarda uzun süre kalıcı sonuç sağlarken, beyazlar mükemmel kapanır.
Pure Color’ın birbirinden “tatlı” renklerini keşfetmeye hazır mısın? Tüm portföy bir tatlı menüsünü andırıyor. Her bir saç renginin isminde hepimizin çok sevdiği tatlılardan ilham alındı. Vanilyalı tart, bitter brownie, vişneli turta ya da tarçınlı kek... Karşı koymak kolay olmayacak!
*Aquaxyl, şekerden türetilmiş ve içeriğindeki elektrostatikler sayesinde su moleküllerini muhafaza eden bir bileşendir. Bu teknoloji saçlarda yoğun nem etkisi sağlar.
Puan dağılımı
Ürünü siyah renkte geldiği için annemin saçlarında kullandım. Beyazları kapatmada çok iyiydi. Kullanım sonrasında saçlarında parlaklık ve yumuşaklık oluştu. Daha önce aynı markanın saç boyasını kullandığımız için biliyorum boya ssçta uzun süre kalıyor, hemen akma yapmıyor.
Ya harika çok kolay boyadım içeriği de çok güzel saçlarım yumuşacık oldu ve çok keskin kokusu yoktu saçıma yetmez diye düşündüm ama fazla bile geldi beyazlarım vardı hepsini kapattı ilk defa kendim boyadım saçımı annem boyardı hep ama hiç zorlanmadım çok güzel oldu çok
Ürünün jel formda olması diğer boyalara göre guzel özellik bu sayede akma durumu söz konusu değil.Ayrica uyguladıktan sonra nemlendirmesi güzel.içerisinde alovera,kaktüs özlerinin olması güzel olmuş.Bayram vaktinde gelmesi iyi oldu.Bayram öncesi bakım için teşekkürler dene bunuu😍
Ürüne tek kelime ile bayıldım ürünün öncelikle rengi renk tonu çok doğal bir renk yapay durmuyor ve ayrıca doğal jel özelliği sayesinde eski boyalar gibi kötü ve keskin kokmuyor uygulamasıda gayet kolaydi bayıldım devam edicem bu tonu kullanmayı ayrıca yıkandıktan sonra yumuşaklık çok hoşuma gitti
Ürünü daha gelir gelmez denedim ve çok beğendim.. rengin güzelliği apayrı zaten. İnternette rengin çok aktığını yazanlar olmuş ama bende öyle olmadı çokta güzel tuttu.. Tek rahatsız eden kokusuydu. Çok ağır ve yoğun kokuyor..
ilk defa saçımı boyamama vesile oldugunuz ıcın oncelıkle tesekkurler ilk kez boyadım ve kuafore ıhtıyac duymadan evde kendım boyayabılmem cok iyi üstelik beyazlarımı da mukemmel şekilde kapattı teşekkurler
Kendim bu zamana kadar hiç boya yapmadığım için annem üzerinde denedim ☺ jel formunda olması ve ağır bir kokusu olmaması çok güzel rengini diyebilecek bisey yok zaten her zamanki gibi muhteşem 👍bizden tam not aldi
Saçlarım için çok uygun bi renkti ve beyaz kapama özelliği benim için güzel oldu.Asla saçları kurutmuyor ve çok iyi besliyor. Doğal olmasını ve saçları beslemesini çok beğendim kesinlikle tavsiye ederim.
Kesinlikle %100 bundan sonra kullanacağım bir ürün çok çok çok beğendim herkese kesinlikle tavsiye ederim şiddetle tavsiye ediyorum teşekkürler ...
Markadan dolayı çok sevinmiştim kazanınca saçlarıma hep kına rengi kullanırdım . Bunu beyazlarıma sürdüm çok güzel kapattı .kendi saç rengimin gibi durdu



