Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Anthelios XL Dry Touch Jel Krem SPF 50+
amazon-image
La Roche-Posay Anthelios XL Dry Touch Jel Krem SPF 50+

La Roche-Posay Anthelios XL Dry Touch Jel Krem SPF 50+

La Roche-Posay 
  4.80  (511 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

ANTHELIOS XL DRY TOUCH JEL KREM SPF 50+ / UVA-PF 28, geniş spektrumlu ve yüksek korumalı (UVA, UVB) güneş koruması sağlar. Yüz için kullanılır. Beyaz iz bırakmaz. AIRLICIUM™ teknolojisi ürünün cilt tarafından emilmesini sağlayarak parlamayı kontrol altına alır.

Nasıl kullanılır?

Cilt bakımı rutininizin son adımı olarak uygulayın. Makyaj altında kullanıma uygundur. Güneş koruyucu ürünü, güneşe çıkmadan hemen önce uygulayın. Özellikle terledikten veya kurulandıktan sonra korumanın devam etmesi için sık sık ve bol miktarda tekrar uygulayın. Giysilerle temasından kaçınınız Uzun süre güneşe maruz kalmak tehlikelidir. % 100 koruma sağlamayacağı için güneş koruyucu ürünler kullanırken bile uzun süre güneşte kalmak tehlikelidir. Bebekleri ve küçük çocukları doğrudan güneş ışığına maruz bırakmayın

DOKU

Cilt tarafından hızlı emilir.
Beyaz iz bırakmaz.
Yağlı bir his bırakmaz.
La Roche-Posay Termal Suyu içerir.

ÖNEMLİ AVANTAJLAR

Çok yüksek koruma sağlar. Yüz için uygun Yağlı his bırakmaz Parlama karşıtı.

Hassas ve güneşe toleransı düşük ciltler içindir. Hipoalerjeniktir.
Komedojenik değildir

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%78
%13
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif O.
Elif O. · 34 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten harika. Bu markanın daha önce yüksek korumalı başka bir güneş kremini kullanmıştım. O inanılmaz bir yağlı yağlı hissi veriyordu fakat bu tam benlik. Cildim yağlıya dönük karma anında emilmesi harika. Asla yüzünüzde bir krem varmış gibi olmuyor sürüyorsunuz ve hemen emiliyor. Yazları cildimde lekenmeler olurdu biraz onları engelledi düzenli kullanımda oluşmayacağını düşünüyorum. Herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem Ş.
Sinem Ş. · 34 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hoş bir yapısı var. Yağlı his bırakmıyor. Cilt hemen emiyor. Beğendim. tavsiye ediyorum 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem S.
Sinem S. · 29 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce renkli formülünü kullanmıştım şimdi ise şeffaf formülünü denemek için aldım. Çok memnunum. Yoğun bir yapısı var. Harika ..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceyda G.
Ceyda G. · 26 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısı krem formunda, tüplü şişesi kullanım kolaylığı sağlıyor. Yüksek güneş koruması içermesi ve yağlı his bırakmaması gerçekten çok iyi. Ürün yaklaşık 2 dakika içerisinde emiliyor ve başta beyazlık bırakacak sanıyorsunuz ama tamamen transparan hale geliyor. Diğer su kıvamında olanından daha iyi diyebilirim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Kokusu çok hafif güzel ve göz yakmıyor, bana alerji de yapmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra Nur E.
Zehra Nur E. · 34 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilt tipim karma, T bölgesi yağlı, yanaklarımda yer yer kuruluk, pul pul dökülmelerim var. Daha öncede iyi markalarda güneş kremi kullandım fakat bunun diğerlerinden cildimde yağlı his bırakmaması, nemlendirmesi, cildimi terletmemesi tercih sebebi olabilir. Sürüldüğünde mat bir doku bırakıyor ve aynı zamanda iyi bir nemlendirme sağlıyor. Çok yumuşak ve hızlı emilen bir yapısı yar, iz bırakmıyor. Sanırım aradığım güneş kremini buldummm, şiddetle tavsiye edilir:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Rozalı ,karma ,yağlıya dönük bir cildim var doktor tarafından verilen güneş kremi beni hayalete çevirip yüzümü daha da yağlandırıyordu ama bu ürün muhteşem kesinlikle yağlı ciltlere öneririm. İki parmak kuralına göre sürüyorum hemen emiliyor. Kadifemsi bir his birakıyor, yapışkanlık hissi sıfır. Topaklanmıyor , silgi gibi soyulmuyor. Kesinlikle tekrar tekrar alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berk A.
Berk A. · 25 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü öğlen saati 12'de suya girmeden yüzüme uyguladım ve gerçekten sürdüğüm yerler yanmadı. Yani etkisi gerçekten çok yüksek ve suda hemen gitmiyor. Ancak günlük kullanmak isterseniz diğer güneş kremlerinde olduğu gibi zor dağılıyor biraz ama bıraktığı his kötü değil kesinlikle. Çok fazla güneşe maruz kalacaksanız ince sürmemenizi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Y.
Ebru Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün tam olarak dry touch anında emiliyor ve ciltte kuru bir etki bırakıyor. lekelenmeye meyilli bir cilt yapım olduğu için yüksek koruması da ayrıca gönlümü kazandı. sadece sıkıntı olabilecek 2 konu var biri çok çok hafif beyazlık bırakıyor yüzde onu da çok problem etmiyorum ikinci olarak da buradan aldığım için uyguna geldi fakat normal piyasa fiyatı çok uçuk
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve T.
Merve T. · 29 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma bir cildim var. Burun ve alın bölgem genelde güneş kremlerini kusardı. Ancak bu güneş kremi çok hafif dokulu, sürdükten sonra yüzünüzdeki varlığını unutuyorsunuz. Cildinizde parlama yapmıyor. Rahatsızlık hissi vermiyor. Güneş koruması da çok iyi zaten la roche posay kullananlar kalitesini bilirler. Gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra N.
Esra N. · 32 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim akneli ve yağlı cildime en iyi gelen güneş kremi. Asla ağırlık yapmıyor bu benim için çok önemliydi. Sivilce çıkarmadı. Yağlılık hissi tamamen sıfır. Bayıldım, kesinlikle bu güneş kremi benim vazgeçilmezim olacak. Mat bir dokusu var yağlı ciltler için tam bir nimet. Ayrıca yüksek koruma sağladığını da düşünüyorum. Yağlı ve akneye meyilli ciltlilere tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.