La Roche-Posay Anthelios XL Dry Touch Jel Krem SPF 50+
ANTHELIOS XL DRY TOUCH JEL KREM SPF 50+ / UVA-PF 28, geniş spektrumlu ve yüksek korumalı (UVA, UVB) güneş koruması sağlar. Yüz için kullanılır. Beyaz iz bırakmaz. AIRLICIUM™ teknolojisi ürünün cilt tarafından emilmesini sağlayarak parlamayı kontrol altına alır.
Nasıl kullanılır?
Cilt bakımı rutininizin son adımı olarak uygulayın. Makyaj altında kullanıma uygundur. Güneş koruyucu ürünü, güneşe çıkmadan hemen önce uygulayın. Özellikle terledikten veya kurulandıktan sonra korumanın devam etmesi için sık sık ve bol miktarda tekrar uygulayın. Giysilerle temasından kaçınınız Uzun süre güneşe maruz kalmak tehlikelidir. % 100 koruma sağlamayacağı için güneş koruyucu ürünler kullanırken bile uzun süre güneşte kalmak tehlikelidir. Bebekleri ve küçük çocukları doğrudan güneş ışığına maruz bırakmayın
Puan dağılımı
Yapışkan hissi yok. Renkli değil ben beyaz olmasını sevdim. Koruyuculuğuda güzel. Bu markanın daha önce leke kremini kullandım. Kaliteli ürünleri
Yağlı bir cildim var ve bu sebepten çoğu ürünle anlaşamıyorum. Ama la Roche Posay güneş ürünleri her zaman cildim için tercih edeceğim ilk şey. İlk sürdüğünüz anda dahi anlıyorsunuz, pürüzsüz bir dokusu var, kolayca emiliyor ve asla yağlı değil,yağlanma-parlama yapmıyor, ciltte kabuk kabuk olmuyor . üzerine rahatça makyaj vb. uygulamalar yapabildim. Çok merak ettiğim bir üründü,denebunu sayesinde çok güzel bir fiyata aldım. kesinlikle alın aldırın bu ürünü pişman olmazsınız:)
Sürdüğünde yapış yapış his yok, hemencecik emiliyor, beyazlık bırakmıyor, doğal bir ışıldama veriyor, sürüldüğünde satenimsi bir yumuşaklık hissi de var . Daha ne olsun 😁 ben çok beğendim, tekrar tekrar alırım. Fotoğraflarda da sürülmeden önce sürüldükten sonra var , sizin de takdirinize bırakıyorum artık ❤️❤️❤️❤️
Harika bir ürün sivilceye meyilli aşırı yağlı bir cildiniz varsa tam aradığınız güneş kremi parlama yapmaması çok güzel hemen emiliyor yapış yapış bir hissi yok koruması çok yüksek sivilce yapmıyor. Karma ve yağlı ciltler için çok uygun. Çantamdan hiç ayırmıyorum.
Bayağıdır güneş kremi araştırması yapıyordum burda görünce denemek istedim. Koruyuculuğu yüksek, kolay emilim sağlıyor. Yüze beyazlık vermiyor. İlk sürdüğümde biraz yağlı hissiyatı var ama 15 20 dk sonra geçiyor. Ben beğendim 👍🏻
Ürün mükemmel. Daha önce de kullamıştım, yüzü çok iyi koruyor.
Karma bir cilde sahibim. Özellikle T bölgemin güneş koruyucu sonrasında parlaması beni oldukça rahatsız ediyor. Yanaklarımı ne olur ne olmaz diye nemlendirdim ve ardından La Roche Posay'in güneş kremini sürdüm. Gözlerimde herhangi bir hassasiyet yapmadı, gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. İçeriği oldukça iyi, koruması mükemmel. Mat bitişli, parlama yapmıyor. Benim yüzümde beyazlık bırakmadı, herhangi bir sivilcelenme olmadı. Yağlı ve karma ciltliler düşünmeden alabilirler.
Akneli bir cilde sahip olduğum için La Roche Posay markasınının güneş kremlerini tercih edioyorum. Bu yüzden tercih etme sebebim oldu. Markanın diğer güneş kremleri gibi çabuk emilen, cildi yağlandırmayan ve yapışkanlık hissi vermiyen bir dokusu var. Genel olarak memnun kaldığım bir ürün. Hoşuma gitmeyen özelliği çabuk emildiği için fazla ürün uyguladığım halde dağıtırken cildimi çekiştirmek zorunda kalmam. Ürün sürdüğüm yerde emiliyor ve çevresine çok az yayılıyor. Bundan dolayı ilk tercih edeceğim güneş kremi olmaz.
Akneye egilimli bir cildim var gece ne kadar iyi temizlesem de genelde gunes kremlerinde sorun yasiyorum. La rocheun urunlerini daha once de kullanmistim zaten asik oldugum bir marka. Sivi formda olan gunes kremini de kullandim ama bunu tercih ederim, kesinlikle alin. Sadece aceleniz varsa kremi onceden surun cunku hemen uzerine kapatici surerseniz birazcik camurlasiyor. 10-15 dakika beklemek kafi.
Aynı markanın diğer güneş kremini kullanırken deneme fırsatım oldu. Yüzde ağırlık yapmıyor, beyazlık bırakmıyor. Güneş kremlerinin genelinin aksine, yarı mat ve kadifemsi bir bitişi var ve bu özelliğine bayıldım. Sürmesi ve dağıtması çok kolay bir ürün. Sivilce tedavim süresince keyifle ve güvenle kullanıyorum, herhangi bir şekilde sivilcelenme yapmadı. İhtiyacı olan herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

