Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L’Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Yoğun Yaşlanma Karşıtı Gündüz Bakım Kremi
amazon-image
L’Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Yoğun Yaşlanma Karşıtı Gündüz Bakım Kremi

L’Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Yoğun Yaşlanma Karşıtı Gündüz Bakım Kremi

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.69  (11103 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

2 ayda 3 yilin, 6 ayda 7 yilin getirdiği kirişiklik görünümünü giderir*

Pro-Xylane ile zenginleştirilmiş üstün formülü ile kanıtlanmış 3 etki:

1. Kırışıkları azaltır

2. Cilt dokusunu düzeltir

3. Cildi sıkılaştırır, sarkmaları toparlar

*Kaz ayağı kırışıklıkları; klinik skorlama, 97 kadın, kaz ayağı kırışıklıklarının görünümündeki azalmanın yıl eşdeğeri.

1. KIRIŞIKLIKLARI AZALTIR: Revitalift Lazer X3'ün içeriğindeki yaşlanma karşıtı etkisi ile bilinen Adenozin aktifi şimdi 2 kat** daha konsantre. Adenozin ve parçalanmış Hyaluronik Asit ile zenginleştirilmiş formülü cilde hızla nüfuz ederek kırışıklıkları azaltır.

2. CİLT DOKUSUNU DÜZELTİR: İçerdiği Pro-Xylane ile cildin destek liflerini güçlendirerek cilt dokusunu düzeltir.

3. CİLDİ SIKILAŞTIRIR, SARKMALARI TOPARLAR: Pro-Xylane ile zenginleştirilmiş bu formül yüzün yeniden şekillendirilmesini sağlar.

**Eski formüle kıyasla

Nasıl Kullanılır?

Her sabah yüz ve boyun bölgesine uygulayın.

Daha iyi nüfuz etmesi için dairesel hareketler ile uygulayın.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%23
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Esin E.
Esin E. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Loreal bnim uzun suredir kullanmayi istedigim bir urundu. Sadece kullandigim urunden vazgecemiyordum. Simdi numunelik urunu cildimde denedim harika bir dokusu var surdukten bir sure sonra hafif gergin bir hal almasi cok guzel kesinlikle urunu alip kullanicam. Umarim kirisiklik gibi kusurlarimi da zamanla azaltir ve toparlar denemesi gereken bir urun👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlıcan K.
Nazlıcan K. · 32 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ilk kullanımda dikkatimi çeken özelliği cildimin dokusunu gözle görülür bir şekilde toparladı gülümserken oluşan kırışıklık azaldı daha dolgun görünüyor ve çok iyi nemlendiriyor krem ağır bir yapıya sahip değil cildi ağırlaştırmadan inanılmaz şekilde nemlendiriyor kullandıktan sonra hemen satın alıp eşe dosta tavsiye ettim teşekkürler denebunu😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müge A.
Müge A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir süre önce L’oreal in başka bir serisinin hep gündüz hem de gece kremini kullanmıştım. Memnun kalmıştım. Bu serisi ile denebunu kutusu sayesinde tanışmış oldum. Henüz tam bir etkisini görmedim ama ciltteki yumuşak ve nemlilik hissi gayet başarılı. Sürüldüğünde kalın bir Tabaka krem varmış gibi yağlı hissedilmemesi çok güzel. Uzun süreli kullanımda güzel bir etki göreceğimi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmü M.
Ümmü M. · 28 · Uşak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı beğeniyorum ve takip ediyorum. Daha önce çok çeşitli ve farklı ürünler kullandım. Fakat bu ürün kadar etkili olanını görmedim. Deneme miktarı az ama buna rağmen çok başarılı ürün. Cildi sıkılaştırması ve düzeltmesi çok güzel ayrıca kırışıklıkları gideriyor. Yumuşacık yapıyor ve cildi nemlendiriyor. Kesinlikle hemen gidip büyük boyunu alacağım çok beğendim. Tavsiye ederim 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Makbule b.
Makbule B. · 35 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markası zaten çok ünlü ve güzel ürünleri olan kendini ispatlamış bir marka bu nedenle pozitif olarak paketi açtım.Çok hafif ve ince parçacıklı yapısı cildimin hemen kremi kabul etmesini sağladı.Paketi açtığımda ve sürdüğümde ürünün kokusu beni kendine bağladı.Suratımın dolgunlaştığını ve çok güzel bir şekilde nemlendiğini hissettim.Verdiğim puanı hak eden bir ürün...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Filiz K.
Filiz K. · 33 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kullanımlık olduğu için uzun vadede kırışıklıkları azaltır mı bilemiyorum ama kremi kullandığımda o hoş kokusuna ve yüzde bıraktığı yumuşaklık hissine bayıldım. Yağlı bir cildim var ve bu krem diğer kremler gibi daha çok yağlı ve yapış yapış hissi asla bırakmıyor. Yüzümde küçük ince kırışıklıklar mevcut bunları gidermesi adına deneyebileceğim bir krem olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin K.
Selin K. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fiyatı biraz pahalı olduğu için alamadığım ama hep merak ettiğim denemek istediğim bir üründü. Kutunun içinde bunun da olduğunu öğrenince çok heyecanlandım. Hemen denedim cildim inanılmaz yumuşacık oldu dokusu çok güzel yoğun nemlendirme özelliğine sahip. Özellikle kaz ayaklarınızın olduğu yerde belirgin farklılık oluyor. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba E.
Tuğba E. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kendı kullandıgım urunu degıstıremem cunku kullandıgım ürün birebir ulastı bana çok severek kullanıyorum gunduz bakımını makyaj altı baz kremlerını nemlendırıcılernı vb loreal urunlerınden memnunum calısan bırı olarak hergun makyaj yapıyorumve makyaj yapmayı cok sevıyorum :) halıyle cıldım her gun makyaja maruz kalıyor cılt temızlıgı sonrası asla ıhmal etmedıgım kremlerımden bırısıdır
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket Duman
Buket Duman · 25 · Niğde
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kutumda gördüğümde çok sevindim çünkü almak istediğim bir üründü ama emin olamıyordum kutumdada çıkınca deneme fırsatım oldu böylece ürün çok etkili ilk kullanımda bile etki gösteriyor yumuşaklık hissi ve yüzünüzde gerginlık yaratarak kırışıklıkları azaltıyor ve cildinizi sıkılaştırıyor gözenekleri olanlar içinde hiç dusunmeden almalı ve denemeli çok çabuk etki gösteriyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra D.
Büşra D. · 51 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim ben dudak kenarlarımdaki gülüş çizgilerim ve göz kenarlarımdaki ufak çizgilerim için kullandım. Cildimi çok yoğun bir şekilde nemlendirdi. Yumuşacık yaptı. Kokusu ve dokusu bir harika. Numune ürün olduğu için ancak birkaç kere kullanabildim. Sanki çizgilerim yok etti. Bugün orijinal boy almaya gidiyorum. Çok beğendim. Teşekkürler...❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.