L’Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Yoğun Yaşlanma Karşıtı Gündüz Bakım Kremi
2 ayda 3 yilin, 6 ayda 7 yilin getirdiği kirişiklik görünümünü giderir*
Pro-Xylane ile zenginleştirilmiş üstün formülü ile kanıtlanmış 3 etki:
1. Kırışıkları azaltır
2. Cilt dokusunu düzeltir
3. Cildi sıkılaştırır, sarkmaları toparlar
*Kaz ayağı kırışıklıkları; klinik skorlama, 97 kadın, kaz ayağı kırışıklıklarının görünümündeki azalmanın yıl eşdeğeri.
1. KIRIŞIKLIKLARI AZALTIR: Revitalift Lazer X3'ün içeriğindeki yaşlanma karşıtı etkisi ile bilinen Adenozin aktifi şimdi 2 kat** daha konsantre. Adenozin ve parçalanmış Hyaluronik Asit ile zenginleştirilmiş formülü cilde hızla nüfuz ederek kırışıklıkları azaltır.
2. CİLT DOKUSUNU DÜZELTİR: İçerdiği Pro-Xylane ile cildin destek liflerini güçlendirerek cilt dokusunu düzeltir.
3. CİLDİ SIKILAŞTIRIR, SARKMALARI TOPARLAR: Pro-Xylane ile zenginleştirilmiş bu formül yüzün yeniden şekillendirilmesini sağlar.
**Eski formüle kıyasla
Nasıl Kullanılır?
Her sabah yüz ve boyun bölgesine uygulayın.
Daha iyi nüfuz etmesi için dairesel hareketler ile uygulayın.
Puan dağılımı
L'Oreal Paris her zamanki gibi muhteşem bir ürünle karşımızda kırışıklık görünümünü azaltan sıkılaştıran ve sarkmaları azaltan bir krem. Cildimin ihtiyacı olan sonuçları veriyor olması ve çok güzel güvendiğim bir marka. Hafif dokusu, cilde yumuşaklık vermesi, cildi yoğun şekilde nemlendirmesine bayıldım. Ayrıca cilt dokusunu düzelttiği için cildimizin bütün ihtiyaçlarını karşılıyor kesinlikle kullanılması gereken bir krem.❤️
Kullandıktan ilk on beş dakika sonra cildimin net bir şekilde gerildiğini hissediyordum. Ancak daha çok hoşuma giden cildimin nemli kalmasıydı. Bu ürünü kullandığımda cildimde bariz bir nemlenme oldu. Hatta terleme diyebilirim ama terleme gibi devamlılığı yok. Cildinizde bir su tabakası oluşuyor gibi, ne fazlalaşıyor ne azalıyor.ayrica kokusu da çok güzel ve hafif bir dokusu var yağlı his bırakmıyor. deneyimimden memnun olduğumu belirtmeliyim.
Öncelikle aşırı hassas ve alerjiye meyilli bir cildi olan biri olarak kremin içeriğinin temiz olması ve dokusu ile cildimde herhangi bir alerjik duruma sebep olmadı. İlk sürdüğümde cildimi hem güzel nemlendirdi hem de gün içinde aynı hissi korudu. İlk kullanımda verdiği parlaklık ve sıkılastırma etkisinden memnun kaldım hafif yapıda olması sayesinde yazın da rahatlıkla kullanılabilecek bir ürün gözeneklerimi tıkayıp terleme yağlanma yapmadı.
Ürüne genel olarak puanım 5. Cildimi yumuşacık yaptı. Yağlı bir histen ziyade daha duru bir his bıraktı. Kokusu çok güzel. Etkisi hakkında yorum yapamıcam. Etkisini görebilmek için yaklaşık 1 ay kadar kullanmak gerekir. Gönderilen miktar tek kullanımlık oldugu için etkisi için bir yorumda bulunamayacağım. Genel olarak güzel bir ürün
Küçüklükten alışkanlık olan bir özelliğim var. Satın aldığım her cilt ürününü önce koklarım. Tabii ki bunda da böyle yaptım. Kokusu harikaaa. Kesinlikle kokudan zaten tam puan aldı. Cildime sürüp on dakika bekledikten sonra cildimde efsane bir gerginlik oldu. Bu gerginliği sevdim çünkü aynı zamanda çok canlı oldu yüzüm. Kesinlikle bu ürünü kullanıcam
Loreal paris en çok kaliteli bir marka. Çeşitli ürünlerini kullandım çok beğeniyorum. Denebunu ile az miktarda olsa deneme fırsatı bulduğum için şanslıyım. Bu ürünü daha önce duydum ama almaya cesaret edemedim. Ama şimdi kesin karar verdim hemen gidip orjinal boy alıp kullanacağım. Cildimi sıkılaştırdı yumuşacık oldu. Ayrıca nemlendirirken kırışıklıkları azalttı. Süper bir ürün teşekkür ederim.
Her açıdan söyledigi şeyleri karşılayan bir ürün gibi. Sürdügüm andan itibaren cildim derinlemesine nemlendi ve cilt sorunlarımı örtpas eder gibi hissettim. Gerçekten hoş bir kokusu var. Sıkılaştırmaları ve sarkmaları topladıgı söyleniyor bunu ilk denemede anlamam mümkün değil kullandıkça inşallah güzel sonuçlar alacağım. Herkese tavsiye ederim.
Ürünün yaşlanma karşıtı etkisini görebilmek için uzun süreli bir kullanım gerekir ancak ilk kullanımda (yaklaşık 1 hafta oldu ürünü deneyeli) hiç bir negatif reaksiyon göstermemesi, cildimi aydınlatması ve çok iyi nemlendirmesi, benim için alınacak listemin baş köşesine oturmasını sağladı, kesinlikle alıp uzun süreli kullanacağım bir ürün, kullanmayı düşünenlere tavsiye ediyorum.
krem cildimde çok çabuk emildi ve asla yağlılık hissi bırakmadı bu özelliğini çok sevdim. Yüzüm yumuşacık oldu. Ayrıca çok güzel ve doğal kokusu var asla rahatsız eden ağır kokulardan değil. Sürdüğümde cildim tazelendi bir aydınlık geldi uzun vadede sonuçlarını görmek için ürünü alıp kullanmayı düşünüyorum. Zaten güvendiğim ve sürekli kullandığım marka. O yüzden içim rahat.
Ürünü zaten yaklaşık 5 aydır kullanıyorum. Gece ve gündüz kremi olarak. Hafif bir dokusu var ilk sürdüğünüzde hafif bir beyazlık oluyor ama çabuk emildiği için hızla yok oluyor. İnce kırışıklıklarda inanılmaz etkili. Alnımdaki ince mimik çizgileri artık belli belirsiz. Cildi yumuşacık yapıyor ve nemlendiriyor. Muhteşem kokusu da saatlerce burnuma geliyor. ❤️❤️


